Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tume-äes  (Luettu 5379 kertaa)

peltojenmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
  • Perkele, kun voi pientä ihmistä ahistaa.
Tume-äes
Ei kellään sattus olemaan tollaseen Tumen 4m äkeeseen takavarpajyrien jouspakkoja joutilaina?

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Tume-äes
Oliko se pitkä jousi ja yksi tuki sille?.
Mulla voisi olla aivan uudet varpajyrätkin, pitäisi mennä ihailemaan, kun viittis.

peltojenmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
  • Perkele, kun voi pientä ihmistä ahistaa.
Vs: Tume-äes
Niissä pitemmissä on kiinni ne varpajyrän laakerit. Ne on menny poikki täällä Pohjois-Savon kivisillä pelloilla ;D

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Tume-äes
Kato laakerit huolella, yleesä se toinen laakeripesä ottaa iskua niin siitä ei oikeen oo enää miksikään sitten...

Massi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: Tume-äes
Soita Tumen tehtaalle, viime vuonna vielä ainakin sai molempia jousia. Eivät olleet hirveän kalliitakaan.

peltojenmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
  • Perkele, kun voi pientä ihmistä ahistaa.
Vs: Tume-äes
Soita Tumen tehtaalle, viime vuonna vielä ainakin sai molempia jousia. Eivät olleet hirveän kalliitakaan.
Olivatko mitä hintaluokkaa?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tume-äes
Otin osia tumelta ,samat osat Keskolla maksoivat 2x enemmän.
Vanhaa kampetta on tehtaalla vielä runsaasti niitä saa poistohintaan,ainakin minä sain.Esim.kylvökoneen takajouset johon tein jälkiharan. Aina soitan tehtaalle oli mikä kone tahansa ei keskusliikkeiden kautta kannata ottaa paitsi ulkolaiset sekunda koneet.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Massi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: Tume-äes
En nyt muista ihan eurolleen tarkkaa hintaa, mutta oisko ollu kaksi paria täydellisiä jousipaketteja jotain 120-140€ luokkaa. Keskolla ei välttämättä ole enää tietoa ko. osista. Minäkin olen tullut siihen tulokseen että viisaampi soittaa varaosista suoraa Tumelle, tulevat vikkelään postipaketissa/matkahuoltoon.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5858
Vs: Tume-äes
Vanhaa kampetta on tehtaalla vielä runsaasti niitä saa poistohintaan,ainakin minä sain.Esim.kylvökoneen takajouset johon tein jälkiharan. Aina soitan tehtaalle oli mikä kone tahansa ei keskusliikkeiden kautta kannata ottaa paitsi ulkolaiset sekunda koneet.
Just talvella Solan Heikki kehui että vielä toistaiseksi pitäisi varastosta löytyä kaikkiin vuosien varrella valmistettuihin traktorikäyttöisiin koneisiin varaosia.
Meinasi että eihän sellaisen varaston pitämisessä oikein nykymaailman ajatusmallin mukaan ole mitään järkeä mutta tilaa kun on ja tavarat jo olemassa niin maksaa niitten romulavoille siivoaminenkin..

realisti

  • Vieras
Vs: Tume-äes
Vaikka nykyinen kylvökone onkin Rapid, niin täytyy antaa kyllä täydet pisteet tumelle varaosahuollosta. Muidenkin firmojen pitäisi ottaa tumesta mallia. kerran sain ostettua kolme nova-combia virosta ja kauppailin niitä varsin kohtuullisella hinnalla maastullissa, Solan Heikki soitti niistä ja tarjosi koneisiin edullisia varaosia yms. jos saan koneet myytyä asiakkaille. Oli oikeasti kiinnostunut koneistaan ja mistä ovat tulleet takaisin Suomeen, varaosatarpeista yms. Jäi oikeesti hyvä maku tume varaosapalvelusta. Mitä nyt itte oon äkeeseen osia tarvinnut niin ovat tulleet kahdessa päivässä.