Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmo 64 vee  (Luettu 4768 kertaa)

Talojuhani

• Vieras
Simmo 64 vee
Onnea!

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Simmo 64 vee
Onnea ja pitkää ikää!!

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

simmo

• Vieras
Tattista :) En kyllä haluais elää kovin vanhaksi :D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Tattista :) En kyllä haluais elää kovin vanhaksi :D
Paskat, sä et vielä voi tietää mitä onnea oven takana odottaa, kaikki nopat pitää katsoa niin pitkälle kuin mahdollista.

Toisaalla on suuri tarve isovanhemmille ja jopa vuokramummoille, yhden ihmisen elämän myöhäisin vaihe voi olla toiselle sukupolvelle se kaikkein korvaamattomin. Siis, onnea ja erittäin pitkää sekä tervettä jatkoa.  ;D

Kun sammakko hyppeli vielä ala-asteella ja myi oppilaiden tekemää lehteä, niin muistan erittäin hyvin erään yksinäisen miehen jonka luona kävin useasti lehteä myymässä. Mies oli vanha, ryppyinen ja harmaa, monien mielestä ehkä tylsä, mutta siellä sai karkkia, mehua ja hän jutteli nuoren koululaisen kanssa rehellisesti ja reilusti. Aikaa siellä kului aina paljon, mutta sammakko oli siellä mielellään ja halusi mennä sinne uudelleen aina uuden lehden ilmestyttyä. Vieläkään en muista miehen nimeä, mutta muistan ne hetket hänen luonaan lehteä myymässä.

Viimeksi muokattu: 28.04.12 - klo:11:07 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

TyttöMaalta

• Vieras
Simmolle kovasti onnea!   :D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nuorelle simmolle onnea!   perässä tullaan!

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Onnee Simmolle .

Meikä täyttää tänävuonna jos elää saan 50 vuotta .

Hirrvveeeen nuori .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Katapultti

• Vieras
Minulta myös onnittelut.  :D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuules... Simmo on varattu nainen.  :D
Kui mää ain olen paras?

Katapultti

• Vieras

Kuules... Simmo on varattu nainen.  :D

Eikä anna Katapultille kakkosta.  ;D

En tarvikkaan....sillai...onhan mulla se 12 v  minua nuorempi sulotar....tosin hän on tällä hetkellä reissussa, joten riudun täällä yksinäni puutteessa...vain Kyllikki seuranani.  :(

simmo

• Vieras
Kiitos vaan kaikille.Kun katselen kuolin-ilmoituksia,niin -48 syntyneitä haudataan koko ajan  :o

Kyllä on maailma muuttunut mun aikana.Synnyin mökkiin,jonne ei ollut kuin  4km kärrytietä eikä sähkövaloja.

kun saatiin Tilley-lamppu,niin kyllä mökki valostui.Sitten tuli tämä katossa oleva kaasuvalo.Pyykit pestiin karjakeittiössä käsin veivattavalla koneella ja lehmien juomavesikin piti kantaa navettaan.

Maito jäähdytettiin pihakaivossa,mihin ajettiin talvella joesta jäätä. Ei nykyihminen kestäis enää sellaista elämää.Koulun jälkeen maailmalle,työttömyysrahoja ei ollut :o Mitään apuja ei ollut,elämä piti itse rakentaa.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kiitos vaan kaikille.Kun katselen kuolin-ilmoituksia,niin -48 syntyneitä haudataan koko ajan  :o

Kyllä on maailma muuttunut mun aikana.Synnyin mökkiin,jonne ei ollut kuin  4km kärrytietä eikä sähkövaloja.

kun saatiin Tilley-lamppu,niin kyllä mökki valostui.Sitten tuli tämä katossa oleva kaasuvalo.Pyykit pestiin karjakeittiössä käsin veivattavalla koneella ja lehmien juomavesikin piti kantaa navettaan.

Maito jäähdytettiin pihakaivossa,mihin ajettiin talvella joesta jäätä. Ei nykyihminen kestäis enää sellaista elämää.Koulun jälkeen maailmalle,työttömyysrahoja ei ollut :o Mitään apuja ei ollut,elämä piti itse rakentaa.
Pitää se elämä rakentaa nykyisinkin itse . Apuja on mutta valtava pyrökratia ottaa omansa (tähän ei Jorma uskalla puuttua ) .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

devil

• Vieras
Onnea! Ja anteeksi kun devil sattuu olemaan puoluekriittinen yrittäjä joskus simmokin tais hermostua deviliin. Ei ole tapana kumartaa aatetta eikä näitä poliittisia epäjumalia kuten tällä foorumilla eräät päivittäin tekevät. 64 vee on hieno ikä. Perästä tullaan.

Katapultti

• Vieras

Pitää se elämä rakentaa nykyisinkin itse . Apuja on mutta valtava pyrökratia ottaa omansa (tähän ei Jorma uskalla puuttua ) .

Byrokraatit kovasti häiritsevät tätä oman elämän rakentamista.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Byrokraatit kovasti häiritsevät tätä oman elämän rakentamista.
Jep .

Häiritään takaisin .

Vapise JoHaRa  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen