Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vappu :-)  (Luettu 12992 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vappu :-)
heh, ainaskii täällä länsisiperiassa on hyvät vappuilmat!    tuuleee niin perkkeleesti että mökki rutisoo mut aurinko paistaa!   saabi retonkin helmat kyytiä!    monella typyllä helmat korvissa jo kotiovelta lähtien!                            jeeee, ja vappumarssilla on lipunkantajalla helppoa!                 marsiiko kokkareet nyt eessä?    kun maaliman suurin puolue ja uskollisin!

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
heh, ainaskii täällä länsisiperiassa on hyvät vappuilmat!    tuuleee niin perkkeleesti että mökki rutisoo mut aurinko paistaa!   saabi retonkin helmat kyytiä!    monella typyllä helmat korvissa jo kotiovelta lähtien!                            jeeee, ja vappumarssilla on lipunkantajalla helppoa!                 marsiiko kokkareet nyt eessä?    kun maaliman suurin puolue ja uskollisin!

Tarttis kai marssimaan mennä , tai sit ei . ;D

Sepe kuulemma kerää SKP:tä kokoon .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

emo-heikki

• Vieras
Sorkkis palasi vappujuhlista junalla kotiin. Vastapäätä istui nätti emäntä tiukassa minimekossa ja ilman pikkiksiä.
- Tuijotak'sää mun mirriä? Kysyy Mustilankin käynyt emäntä Sorkkikselta.
- Oih, anteeksi. Sorkkis häkeltyy ja punastuu.
- Ei se mitään, minä olen ylpeä mirristäni. Se on hyvin lahjakas. Katsopas, kun se antaa sinulle lentosuukon. Emäntä nostaa hieman helmaa ja Sorkkis katsoo silmät tapilla, kun mirri lähettää hänelle lentopusun.
- Se osaa vinkatakin, katso nyt tarkasti. Sorkkikselta meinaa tippua silmät päästä, kun hän näkee mirrin iskevän silmää.
- Tulisit nyt tähän viereen. Emäntä kehrää ja niin sorkkis vaihtaa penkkiä.
- Haluaisitko pistää pari sormeasi sinne? Kysyy emäntä kuiskaten.
- No voi saakeli, osaako se sormivihellystäkin?????    ;D

Tää oli hyvä ...