Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.  (Luettu 9168 kertaa)

iliperi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Miten autopower kestää noissa jenkeissä kovaa käyttöä?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Valmetteja ei suostuta edes myymään portaattomalla  ;) 

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Jokaisen uuden jonnun mukana tulee puulaatikko johon huoltomies pakkaa askin ja lähettää korjattavaksi.Tämä edellinen kertoo miten ne kestää.
Valmetteja ei suostuta edes myymään portaattomalla  ;)

Directit myynti kiellossa ;D

devil

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

realisti

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kyllä ne suurelta osin on paljon kestävämpiä rautoja kuin 6020-sarja, tosin tälle seutua eksyi aikanaan yksi todellinen maanatai-kone mutta niitähän on kaikilla muillakin merkeillä joukossa. Eli uskaltaisin suositella.
p.s. yhdellä tutulla olis tollanen joutilaana sopivasti.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 474
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

iliperi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Oon kyllä kuullu paljon puhuttavan että se loota hajois just enimmäkseen sen vaihteistojarrutuksen seurauksena. 6020 sarjassa on kai zf:n toimittama loota ja nois jenkeis deeren omaa valmistetta. Haluaisin tietää onko kenelläkää Suomes hajonnu nimenomaan 7020 sarjasta autopowervaihteistoa?

devil

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26295
  • vastustan
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

devil

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.

 Heittää vivun sinne rullaus-asentoon ja alkaa muistella ave mariaa ja muita sielunpelastusvärssyjä...kardaanin varaosanumero kanssa hyvä kaivaa valmiiksi esiin...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o

Juuri näin vaikka lähes tasamaiden Peurakuskiksi itseni tituleeraan. Jarrut ovat olemassa niin kannattaa käyttää.

 Heittää vivun sinne rullaus-asentoon ja alkaa muistella ave mariaa ja muita sielunpelastusvärssyjä...kardaanin varaosanumero kanssa hyvä kaivaa valmiiksi esiin...
Olikos toi R niinkuin rullaus eiku  ;D

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: JD 7920 Käyttäjäkokemuksia.
Kaikenlaista arvostelijaa pesiytyy tännekin. Paljonko tämä SASi on omakohtaisesti John Deeren rattia pyöritellyt? Onko joskus tullut mieleen että ei se oma tavara parasta ole vaan naapurissa saattaa olla parempaa? Kokeilemalla sen tietää. Ja jos sen Deeren laatikon rikkoo niin tuskinpa siinä muuta syytä on kuin tumpelo kuski. Vaihteistojarruttaja jolla peräöljyt yhtä paskaiset kuin huusinalus.  Muuten sen verran pirukin tietää että direct on tosiaan korvattu jossainmäärin- Fendtillä.

Niin ne urpaoanilekentat syntyy.
Ei ole moottorijarrutuksella lootasavotan kanssa mitään tekemistä.
Noin niinkuin Saksanpuolen heppujen kaa jutelleena muutamat asiat papperilta lukeneena...

Moottorijarrutus on eri asia kuin vaihteistolla vipua siirtämällä tehty jarrutus! Tästä enemmän kyse.
miten tuommosella keskisuomen mäet lasketaan oikeaoppisesti????
Varmaankin niin että koittaa hidastaa jo mäen päällä ja jos meinaa vauhti nousta liikaa niin jarrua.. Dyna-vt ainakin rupee huutamaan niin perkeleesti niin on pakko painaa jarrua ja kaasua samaan aikaan... Ihme ***** härpäke  :o
kyllä jarrut tykkää kyttyrää kun niillä hidastetaan alamäessä.Ennen oli ohje että sillä vaihteella mäet alas millä mentäisiin ylös ja jarruihin ei kosketa mutta ei oikein päde portaattomiin.