Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ny jos joku sanoo  (Luettu 2646 kertaa)

simmo

• Vieras
Ny jos joku sanoo
..että persuissa suurimmat rikolliset,niin ei pidä paikkaansa.Merisalo(kepu)sai 6 vuotta ehdotonta vankeutta,tämän rinnalla persujen teot pelkkää piipitystä. >:( Merisalo sanoi olevansa tuomiosta erittäin järkyttynyt.Minä puolestaan olen järkyttynyt siitä,että Kanerva pääsi ehdollisella. Onko lahjuksen vastaanottaminen pienempi rikos kuin lahjuksen antaminen. >:( vielä kun Kaikkonen saa tuomion,niin onhan eduskunnassa rikollisia.
Persu jos jotain sanoo,tai humalassa töppää,niin heti ollaan sormella osoittamassa. Mutta todellisista rikollisista yritetään olla hiljaa  >:(

simmo

• Vieras
Vs: Ny jos joku sanoo

Tapani Yli-Saunamäki on tuomittu törkeistä velallisen epärehellisyysrikoksista, törkeistä kirjanpitorikoksista, törkeästä lahjuksen antamisesta, lahjuksen antamisesta, rekisterimerkintärikoksesta sekä kirjanpitorikoksesta 3
vuoden 6 kuukauden vankeusrangaistukseen.
---------------Tämä on myös keskustalainen.On ollut kansanedustajaehdokas :(
Häkki heilahti hällekkin. 8)

Naturalis

• Vieras
Ei sentään rasistisista toimista tuomittuja niin kuin persuilla?  :o

simmo

• Vieras
hikipedia ei kerro Kakkosen puoluetta,mutta takuulla ei ole persu.

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Älä nyt liikaa takaile niitä liikemiehiä, vaikka olisivat suvustakin.
Ravintolan pitäjät ja autokauppiaat on pahimpia.

simmo

• Vieras
-kyllä näillä main pahimmat rasistit on kepuja. Eikai Natura voi verrata tällasia rötöksiä johonki blogikirjotukseen. >:(

puheet ja teot on pikkusen eri asioita.Olen minä sen verran rasisti,etten tykkää,että ulkomailta tulee rikollista porukkaa Suomeen.
Oliko tämä rasistinen kirjoitus.?

Rasismia on se,että katsotaan jonkun olevan alempiarvoinen ihonvärin  kansallisuuden tai uskonnon  takia.

simmo

• Vieras

---------------millä se köyhä ketään takaa :D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kerroppa  lisää  noista  rasistisista   tuomioista     ::)

Talojuhani

• Vieras
..että persuissa suurimmat rikolliset,niin ei pidä paikkaansa.Merisalo(kepu)sai 6 vuotta ehdotonta vankeutta,tämän rinnalla persujen teot pelkkää piipitystä. >:( Merisalo sanoi olevansa tuomiosta erittäin järkyttynyt.Minä puolestaan olen järkyttynyt siitä,että Kanerva pääsi ehdollisella. Onko lahjuksen vastaanottaminen pienempi rikos kuin lahjuksen antaminen. >:( vielä kun Kaikkonen saa tuomion,niin onhan eduskunnassa rikollisia.
Persu jos jotain sanoo,tai humalassa töppää,niin heti ollaan sormella osoittamassa. Mutta todellisista rikollisista yritetään olla hiljaa  >:(

Kepu on vain paniikissa, kannatus on vakiintumassa 15% seutuville...ennen seuraavaa  romahdusta.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/01/kaikkosen_ja_vihrialan_nuorisosaatio-jutun_karajat_alkoivat_3176242.html

Viimeksi muokattu: 18.04.12 - klo:13:03 kirjoittanut Talojuhani

simmo

• Vieras

[/quote]
---------------millä se köyhä ketään takaa :D
[/quote]
-------------pankinjohtaja kuolis nauruun,jos tämä muori lyllertäis pankkiin takaamaan kansainvälistä autofirmaa ;D ;D ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Joopa...mutta puskistahuuteluahan ei ole kriminalisoitu, joten mistäpä sitä tuomioita...persuille :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuten olen todennut
olemme rosvojen käsissä
ei rosvo rosvon silmää noki

"Erikoista annetuissa tuomioissa on se, että lahjusten vastaanottaja sai huomattavasti kevyemmän tuomion kuin se, joka lahjuksia tarjosi. Omasta mielestäni ministerismieheltä tulisi odottaa poikkeuksellista selkärankaa vastuullisessa virkatehtävässään, ja kovan tuomion tulisi olla myös varoittavana esimerkki muille ministeritehtävissä toimiville. Syitä raskauttaviin asianhaaroihin olisi. Mutta "Hyväveli-Suomi on pettämätön" - ei siis mitään uutta täällä Pohjantähden alla."

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=3354

missä kako
siellä rosvo
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

mää sanon notta persuis on suurimmat valepukit 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sano pois vaan!   mutta kyllä tuolta kokkareista je kepustakin löytyy aikas mestareita hommiin ja sossuista kanss!     teot ja sanomiset on kaks ja eri asiaa!

simmo

• Vieras
kuten olen todennut
olemme rosvojen käsissä
ei rosvo rosvon silmää noki

"Erikoista annetuissa tuomioissa on se, että lahjusten vastaanottaja sai huomattavasti kevyemmän tuomion kuin se, joka lahjuksia tarjosi. Omasta mielestäni ministerismieheltä tulisi odottaa poikkeuksellista selkärankaa vastuullisessa virkatehtävässään, ja kovan tuomion tulisi olla myös varoittavana esimerkki muille ministeritehtävissä toimiville. Syitä raskauttaviin asianhaaroihin olisi. Mutta "Hyväveli-Suomi on pettämätön" - ei siis mitään uutta täällä Pohjantähden alla."

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=3354

missä kako
siellä rosvo
-ettei vaan Entterissäkin asu pieni rosvo :)