Loogista, jos ajatellaan että raamattu on totta, niin silloin se on kokonaan totta tai sitten se ei ole totta.
Kyllä toi uskonto on hieno asia, asiat on simppeleitä kun ne oikein asetetaan ...
Uskonnot on hieno asia noin kulttuurina. Kuka pystyy sanomaan mikä uskonto on se oikea, kun kaikki pitävät omaansa oikeana. Niin oikeana, että lähes kaikki sodat ovat pohjimmiltaan uskonsotia. 
---------------------siinä mielessä on outoa,että kristinuskoa on viety sotimalla vieraisiin maihin,vaikka Uusi Testamentti kieltää väkivallan. Siis kristinuskon levittäjät eivät ole itse ymmärtäneet tuota rakkauden käskyä.Kyllä ihminen on poloinen raukka 
Mihin unohdit vanhan testamentin? Jos et halua noudattaa sitä ja sen mm. väkivaltaan ja orjien pitämiseen oikeuttavaa tekstiä, niin millä perusteella sitten noudatat kymmentä käskyä, jotka myös on vanhassa testamentissa?
Vai kieltää uusi testamentti väkivallan. Voisitko ystävällisesti tulkita minulle seuraavan lainauksen uudesta testamentista?
Matt. 10:34-36
34 "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa. En minä ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35 Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään ja miniän anoppiaan vastaan.
36 Viholliset ovat oman talon väkeä.