Tuollanen 500 euroo on ihan läpihuutoraha mitä täski ketjus valitellaan. Eikö teillä ole mitään yrittäjämäisyyttä koko alassa? Tämä Talojuhani taitaa olla se jäänne muinaisajalta? Tukea tekemättä vastikkeellista työtä. Ei edunvalvonnalla ole muuallakaan yrityselämän jarrupuolella muuta kuin vähän työtä suurella palkalla. Jos tuo viljelijöiden mukamas oma järjestö vain tukien takia on olemassa. Olen vahvasti sitä mieltä että tarpeeton jos linja on tuo. Maksan siksi kun vasemmistolla on omat järjestönsä siis ihan kurillani osittain. Mutta pääasiassa olen paikallisissa yrittäjissä sillä päätulo on muualla kuin kasvinviljelyssä. Pakko tässä politiikottamassa maailmassa on johonkin kuulua.
Jaha, kepun "likaisten töitten osasto" Simonkadulla on herännyt. Siihenkin eräät kuuluvat.
MTK on AB-alueen viljelijän vihollinen numero yksi!
devil on puoluekannaltaan täysateisti. Samaa ei teistä kiihkouskovaisista voi sanoa. Pahaksi on tauti äitynny.
Järjestäytyminen on sosialismia. Sosialismi tulee idästä. Yök! Pthyi! Hyi velvetti!! 
Olkoot sitten ompeluseura, maamiesseura, SAK tai MTK. Samaa Stalinismia koko helapaska.
On saman maakunnan pojalla otettakin. Ymmärrät kuitenkin kun kasvat ja puperteetti on ohi.
Ei oo 35 vuotta vielä riittäny antamaan ymmärrystä näille järjestäytyneille. Ei sillä, finnejä tulee vieläkin ja parran kasvu on vajanaista kuten puperteettisellä yliviriillä runkkarilla. Alusvaatekuvasto antaa kipeää tekevän stondiksen ja joka toinen sana on ***** tai tiätsä......
Järjestäytykää vaan mun puolesta, mää tykkään epäjärjestyksestä jossa voi itse neuvotella eri asioita.