Ojalan aloitukset ja ajatukset on verrattavissa Heikki vipukirveen kanssa samaan sarjaan.
Typerää inttämistä!
Mistä se ylivoima siihen venttiin tulee,samoja ostokomponenttejahan moni muukin valmistaja käyttää nykyään..Bosch,ZF,jne,,eikä taida enää olla zf:n etuakseliakaan näissä kaikissa
ZF luopui etuakselituotannosta ennen 2000-luvun puoltaväliä. Tilalle Danaa ja Carraroa merkistä riippuen.
Kaikissa portaattomissa sama ongelma. Älä jarruta ajovoimansiirrolla raskaan kuorman kanssa. Pidä öljyt puhtaana. Ja talvikäytössä peräööljyt lämpimäksi. Miksi Fendt sai jossain vaiheesssa talvivarustuksen? Kertoo sekin kai jotakin.
Näillä eväillä on menty jopa paljon parjatulla portaattomalla. Paljon.
2006 keväällä tehtyihin Deutzeihin on laitettu viimeiset zf etuakselit, sen jälkeen ne on ollu jotain danaa muistaakseni!
Elikkä täs ny muutaman kirjoituksen lukeneena voi ilmeisesti todeta, et isäntä saa mennä itte kattomahan peilistä jos portaattoman laatikon hajottaa

Eli ku seuraava kone voi olla portaaton, toki käytettyyn pitää tyytyä... ja saa kuulla esim. myyjältä et laatikko on vaihdettu, niin kone on pian aikaa ollu muutenkin huonolla käytöllä ja huoltoja ja rasvauksia on laiminlyöty!! niin saa sanoa myyjälle, että ei kiitos, tästä ei tule kauppoja ku kone on ihan romu!! Ovat tainneet näitä keppilootaisiakin aikoinansa nämä isännät hajottaa, toki on voineet vähä paremmin kestää mutta kuitenkin, portaattoman syyksi on helpompi laittaa viat ku on hienompaa tekniikkaa

Yhtäkkiä en muista nimimerkkiä, joku jonnikka mies kuitenkin on ajanu jo 6000h eikä laatikon ole ollut yhtikäs mikään ja toisilla taas muutaman sadantunnin välein jonnikan portaattomia laatikoita hajonnu!