No hitto, enpä ole kuullutkaan ilmastoinnin sammuttamisesta
Asiaa kyllä, traktorin alla kesällä aina sammuttaessa lätäkkö ja ummehtunut tuoksu kun lämmöt laittaa täysille. Mistäkö tiedän, no, Deutsin kennon vetää jäähän sopivissa olosuhteissa eli lähes aina kun tehdään töitä täysillä ja sulateltava välillä
Miksei näissä uusissa koneissa ole autoissakin olevaa taukonappia, puhallin jäisi pyörimään ykkösellä vaikkapa viideksi minuutiksi mikäli ilmastointia käytetty? Olisi ainakin helppo järjestää, voisi olettaa uusissa koneissa olevankin vai onko? Ilmastointi kuitenkin yleinen varuste jo 20 vuotta sekä sen ongelmat tiedostettu.
Tätä aina ihmetellyt myös että mistä sä tiedät koska se on jäässä loppuuko jäähdytys?? Ei oo meinaan itselle tullut vielä yli 3000h deutsien ajelun aikana
Ku hytissä kuuma kuin saunassa, ei tuu ilmaa vaikka puhallin olisi täysillä. Ei siinä oo erehtymisen vaaraa...
Pikkunätissä työssä ei ongelmia, kärryn veto tiellä pitkään ilman taukoa ts. tunti suuntaansa, tai esim. silppurin veto pellolla kun kärryä kokoajan tarjolla. Isoilla kierroksilla kovaa työtä, jäätyy.
Lietteenajossa, kylvössä ym. töissä pieniä taukoja täyttäessä jolloin kenno sulaa.
Termostaatti väärässä paikassa, noita on muutettukin mutta ei välttämättä sekään auta. Tuttu ilmiö näillä nurkilla, KAIKKI Deutsin omistajat moittineet samaa, tosin eipä 00->04 vuosimallia uudempia olekaan kun myynti loppui, merkki vaihtunut hyvin monella ja myös ongelmat ilmastoinnissa.