Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tampereella nääs!  (Luettu 1431 kertaa)

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 898
Vs: Tampereella nääs!
Ja taas vakuutusmaksut nousee, ei opita mitään ja ajetaan kesärenkailla perse perseessä kiinni. Voisin sanoa..... mutta jääkööt. >:(

Lumisade jatkuu puoleen yöhön Tampereen seudulla

Kolmostie tukossa Lempäälässä: Monen ajoneuvon onnettomuus

Ysitiellä Tampereella usean ajoneuvon onnettomuus

Liikenne on kaaoksessa Tampereen seudulla

"Vastaavaa ei olla aiemmin koettu"

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Tampereella nääs!
Kannattaa TJ:nkin pysyä tietsikan ääressä.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Tampereella nääs!
Jos lähtee Tampereen Sarankulmasta ja ajaa Rukkamäen kautta Lempääläntielle, niin kulkee käytännössä koko ajan moottoritien rinnalla. Siitä voi sitten ajaa Lempäälän keskustaan asti ja sieltä kohti Valkeakoskea. Tältä tieltä voisi sitten pudotella moottoritielle ja pudotella kohti etelää.

Joskus neljän aikaan tämä reitti veti vielä ihan hyvin, kun moottoritie oli jo täysin tukossa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Tampereella nääs!
Pitäiskö laittaa puskulevy mitsuun  ???


Tarttis huomenna mennä Tampereen ohi .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Tampereella nääs!
äää, se mitään puskulevyä tartte!   ajele vaan ohi!    älä kautta!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Tampereella nääs!
Kärkiaura keulaan, menee läpitte että pölähtää. Hyvä että hämäläisetkin pitää mainettaan yllä liikenteessä, ei voi enää morkata ainoastaan pääkaupungin reikäpäitä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Tampereella nääs!
Näyttää siltä että Ideaparkin ja Tampereen väli on muodostumassa hyvin hankalaksi liikenteellisesti.
Kyseessähän on vanha moottoritien pätkä jossa taitaa kaarteiden säteet olla pienemmät kuin nykyään missään tehdään.Toinen juttu on Ideaparkin liittymän,Lempäälän liittymän sekä Valkeakosken liittymän liikenteet jotka kaikki liittyvät motariin Ideaparkin kohdalla.Siinä ohitellaan,liitytään yms ruuhkan keskellä.Lisäksi Ideaparkista muutama sata metriä TRE:lle päin on ihmeellinen kohta missä on usein notkossa liukasta vaikka muualla ei ole.

Näyttää siltä,että tuolla välillä kolisee aina kun olosuhteet vaikeutuvat.Ja välillä ihan muuten vain.
Tänään oli sitten jo kesärenkahiakin mukana...
Tää muutaman päivän takainen rekkaturmakin osui tuohon vaikka syynä lieni sairaskohtaus.

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Tampereella nääs!
Näyttää siltä että Ideaparkin ja Tampereen väli on muodostumassa hyvin hankalaksi liikenteellisesti.
Kyseessähän on vanha moottoritien pätkä jossa taitaa kaarteiden säteet olla pienemmät kuin nykyään missään tehdään.Toinen juttu on Ideaparkin liittymän,Lempäälän liittymän sekä Valkeakosken liittymän liikenteet jotka kaikki liittyvät motariin Ideaparkin kohdalla.Siinä ohitellaan,liitytään yms ruuhkan keskellä.Lisäksi Ideaparkista muutama sata metriä TRE:lle päin on ihmeellinen kohta missä on usein notkossa liukasta vaikka muualla ei ole.

Näyttää siltä,että tuolla välillä kolisee aina kun olosuhteet vaikeutuvat.Ja välillä ihan muuten vain.
Tänään oli sitten jo kesärenkahiakin mukana...
Tää muutaman päivän takainen rekkaturmakin osui tuohon vaikka syynä lieni sairaskohtaus.

Tuo tienpätkä otettiin käyttöön v. 1968. Silloin ei ollut "kattonopeuksia". Pyyhkäisin tuonkin tien joskus 150 km/h, laillisesti. Enempää ei silloin voortista irronnut.

Viimeksi muokattu: 03.04.12 - klo:09:08 kirjoittanut Talojuhani