Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jes.....  (Luettu 3674 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Jes.....
Yläosatonvirpoja kävi .........  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Jes.....
Yläosatonvirpoja kävi .........  :)

Timppa.      :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Jes.....
Yläosatonvirpoja kävi .........  :)

Timppa.      :D

Timppa ei ole mikää virpoilia.  Silppurin remmillä....  ;D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Jes.....
Kai muistatte mikä päivä tänään on . ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Jes.....
Kai muistatte mikä päivä tänään on . ;D


Eiköös se ole nyt se aprilluupäivä, josta johtuen se virpojakaan ei välttämättä ollutkaan mikään virpoja. :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Jes.....
Yläosatonvirpoja kävi .........  :)

Timppa.      :D

ja sorkkis oli alaosattomissa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Jes.....
Yläosatonvirpoja kävi .........  :)

Timppa.      :D

ja sorkkis oli alaosattomissa :o
Apilaksella ei päätä eikä häntää  ::) ::) ::) ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

simmo

  • Vieras
Vs: Jes.....
Mulla ei käy virpojia,ku en aukase niille ovea.Niitä lappais koko päivän,ei ne osaa etes virpomislorua,rahamuki työnnetään vaan nokan alle.Eikä oo koristeltua risuakaan.Nämä hommat pitäis tehä oikeesti,pisimmän kaavan mukkaan,eikä vaan yrittää mahollisimman helpolla kyniä rahoja mahollisimman monelta :(

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65388
Vs: Jes.....
höh, yhteys poikki, yhistetään!

           juu, mullakii kävi tosa viime keväänä aika reipas virpoja;   sano vaan ovella; anna vitonen!

  mitä sitä turhaan venkoomaan ja lurittelemaan!   kunnolla asia selväks ja heti!   ei tuu jälkipeliä!

                 virpoija jäi muuten ilman vitostaan, oli vain munia!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Jes.....
Mulla ei käy virpojia,ku en aukase niille ovea.Niitä lappais koko päivän,ei ne osaa etes virpomislorua,rahamuki työnnetään vaan nokan alle.Eikä oo koristeltua risuakaan.Nämä hommat pitäis tehä oikeesti,pisimmän kaavan mukkaan,eikä vaan yrittää mahollisimman helpolla kyniä rahoja mahollisimman monelta :(
Surkeaksi on touhu mennyt teilläpäin. Mulla kävi virpojat jo aamu yhdeksän jälkeen. Loru meni jotenkin niin, että "kylmis virvotaan, varvotaan tuorreeks terveeksi, pikkusen pihimmäks ja muuten mukavammaks, sulle vitsa, mulle palkka"...

Sitten käskin lykätä kätöset nyrkin alle kupiksi ja pudottelin nyrkistä kindermunat molemmille virpojille. Vaikuttivat tyytyväisiltä. Ne oli tosiaan kaksi pientä noita neitiä ja kaikenhuipuksi niillä oli vielä kissakin mukana (se jota meidän kissa käy lykkimässä).

Kyl mää lähetin parit pääsiäiskortitkin. Sen verran jos saisi itsestään irti, että kävisi ostamassa tarvikkeita, niin voisi tehdä nekin kortit ihan itse. Piirtelisi rairuohonurmikkoa ja liimailisi pajunkissoja korttiin kiinni. Voisi tulla hyvinkin mielenkiintoinen kokonaisuus. Noi valmiit kortit, kun on nykyään aika kalliita...

pullanpyörittäjä

  • Vieras
Vs: Jes.....
Mulla ei käy virpojia,ku en aukase niille ovea.Niitä lappais koko päivän,ei ne osaa etes virpomislorua,rahamuki työnnetään vaan nokan alle.Eikä oo koristeltua risuakaan.Nämä hommat pitäis tehä oikeesti,pisimmän kaavan mukkaan,eikä vaan yrittää mahollisimman helpolla kyniä rahoja mahollisimman monelta :(
Surkeaksi on touhu mennyt teilläpäin. Mulla kävi virpojat jo aamu yhdeksän jälkeen. Loru meni jotenkin niin, että "kylmis virvotaan, varvotaan tuorreeks terveeksi, pikkusen pihimmäks ja muuten mukavammaks, sulle vitsa, mulle palkka"...

Sitten käskin lykätä kätöset nyrkin alle kupiksi ja pudottelin nyrkistä kindermunat molemmille virpojille. Vaikuttivat tyytyväisiltä. Ne oli tosiaan kaksi pientä noita neitiä ja kaikenhuipuksi niillä oli vielä kissakin mukana (se jota meidän kissa käy lykkimässä).

Kyl mää lähetin parit pääsiäiskortitkin. Sen verran jos saisi itsestään irti, että kävisi ostamassa tarvikkeita, niin voisi tehdä nekin kortit ihan itse. Piirtelisi rairuohonurmikkoa ja liimailisi pajunkissoja korttiin kiinni. Voisi tulla hyvinkin mielenkiintoinen kokonaisuus. Noi valmiit kortit, kun on nykyään aika kalliita...

Mulla kävi viisi somasti pukeutunutta noitatyttöä ovella ja virpoivat vanhan kaavan mukaan ja palkkansakin saivat jo mukaan ettei tarvitse viikon päästä hakea niinkuin ennenvanhaan tapana oli.
Sain myös tekstarina hyvältä ystävältä uudenlaisen virpomisrunon;
Virvon varvon tuoreeks terveeks, tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa viimein karkaamasta. Jospa nahka vielä suoristuisi. Herkeeppä kroppa rupsahtamasta ja lihat löllyämästä, palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi, jospa onnea,terveyttä, hyvää eloa soisi. Rahnakaan ei pahaks oisi.
Lainaan nyt tätä virpomisrunoa ja toivotan:

              Hauskaa Pääsiäistä a-nettiläisille   :D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jes.....
Kai muistatte mikä päivä tänään on . ;D


barbroon   katkaisupäivä   ::)

Tuu-lia

  • Vieras
Vs: Jes.....
Lainaus käyttäjältä: Timppa link=topic=35968.msg601388#msg601388
[/quote

Timppa.      :D

Timppa ei ole mikää virpoilia.  Silppurin remmillä....  ;D
[/quote]

Timppalle virpomislahjaksi broilerinmuna, saa sit hautoo ja kasvattaa ihan ikioman broiskun.    ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Jes.....
Lainaus käyttäjältä: Timppa link=topic=35968.msg601388#msg601388
[/quote

Timppa.      :D

Timppa ei ole mikää virpoilia.  Silppurin remmillä....  ;D

Timppalle virpomislahjaksi broilerinmuna, saa sit hautoo ja kasvattaa ihan ikioman broiskun.    ::)
[/quote]

Niin ja ajan kanssa saa niitä koko hallin ....

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Jes.....
Lainaus käyttäjältä: Timppa link=topic=35968.msg601388#msg601388
[/quote

Timppa.      :D

Timppa ei ole mikää virpoilia.  Silppurin remmillä....  ;D

Timppalle virpomislahjaksi broilerinmuna, saa sit hautoo ja kasvattaa ihan ikioman broiskun.    ::)
[/quote]

onkoos  se  suklaamuna   sellainen  jolla   on  tähtäys  epätarkkaa   ::)