Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe CASE MXU 135  (Luettu 7129 kertaa)

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
CASE MXU 135
Eli tuollaisesta kokemuksia kuulisin mieluusti.

-huonoa/hyvää
-tyyppiviat
-millä pumpulla

Tuollainen olisi tarjolla etu voa:lla ja nostolaitteilla, olisi minulle soppelin kokonen paitsi perhosen eteen (saako järkevästi lisähevosia). Etu ja koppijousetkin löytyy, eikös nämä ole väriä lukuun ottamatta samoja kuin nyykärin vastaavat.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: CASE MXU 135
Näyttäis voimaa.comilla olevan noin 200 hevosen dynokäppyrät
http://www.voimaa.com/html5uploader/files/Case%20MXU%20135%20-06%20S%2010-11.pdf

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: CASE MXU 135
Eikö toi oo silti turhan köykänen perhosen eteen. On se 60Hv tehonlisäys kuitenkin aika paljon.

Joku jontikan 7xxx euroopasta jaksais viedä, eikä oo kovin kalliita ja tarjontaa löytyy.

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
Vs: CASE MXU 135
Jonkunlainen kompromissi on tehtävä, muissa paitsi perhosen edessä minulla puoltaisi paikka tuon koko luokan traktorille. 7xxx sarjan jontikka on kooltaan liian iso. Riippuu tietysti kuinka kovaa perhosella haluaa työntää heinikkoon, jos koko ajan on päästävä kahtakymppiä niin alle 170hv ei taida riittää.

Riittääkö esim 155 hv Elhon perhoselle?

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: CASE MXU 135
Mites olis vaikka 8000 sarjan valmetti? Niistä saa voimaa tarvittaes ulos enemmän ku tarvis ja hinnaltaanki on aika edullisii rapakon takana

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
Vs: CASE MXU 135
Mites olis vaikka 8000 sarjan valmetti? Niistä saa voimaa tarvittaes ulos enemmän ku tarvis ja hinnaltaanki on aika edullisii rapakon takana
Liian kankea pihojen aurauksiin talvella ja pakko myös tunnustaa jotta en hirveästi perusta valmeteista vaikka niistäkin hyviä puolia löytyy.

Muutenkin tästä koneesta tulis tavallaan mulle urakoinnin ykköskone joten käyttömukavuuskin on listalla kärkipäässä.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: CASE MXU 135
Mites olis vaikka 8000 sarjan valmetti? Niistä saa voimaa tarvittaes ulos enemmän ku tarvis ja hinnaltaanki on aika edullisii rapakon takana
Liian kankea pihojen aurauksiin talvella ja pakko myös tunnustaa jotta en hirveästi perusta valmeteista vaikka niistäkin hyviä puolia löytyy.

Muutenkin tästä koneesta tulis tavallaan mulle urakoinnin ykköskone joten käyttömukavuuskin on listalla kärkipäässä.

Hiukan hankala yhtälö jos pitää olla pieni ja kettärä kone mut silti pitää jaksaa kiskoa perhosta
Turhan pieni isojen hommis tietää vaan paljon remonttia

welger

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 643
Vs: CASE MXU 135
Juu hankala on, ehkä Nh tm 155 kääntyvällä etuakselilla olis parempi vaihtoehto.

roadman

  • Vieras
Vs: CASE MXU 135
jos tuon valmistajan tai vastaavia katselet niin casen maxxum Mc malli ja lyhyemmällä akseli välillä, niin kohtaavat riittävä teho ja pieni koko,tai Nh sarjassa 6080 noita 6090 on aika vähän vissiin suomessa kun 7030 sai halvemmalla.
Tuosta koko/teho hommasta tuli mieleen viime syksyn koneforum reissu. Katseltiin noita trakvaattoreita ihan tuolta kantilta ilman minkään värisiä silmiä, niin raatimme mielestä kompaktein paketti teho/ koko löytyy Cnh,n tuotteista.
Juu hankala on, ehkä Nh tm 155 kääntyvällä etuakselilla olis parempi vaihtoehto.
6tuhat sarjassa on paljon parempi hytti kuin noissa tm,ssä ja eikä hinnaltaan paljoa kalliimpia.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: CASE MXU 135
Eli tuollaisesta kokemuksia kuulisin mieluusti.

-huonoa/hyvää
-tyyppiviat
-millä pumpulla

Tuollainen olisi tarjolla etu voa:lla ja nostolaitteilla, olisi minulle soppelin kokonen paitsi perhosen eteen (saako järkevästi lisähevosia). Etu ja koppijousetkin löytyy, eikös nämä ole väriä lukuun ottamatta samoja kuin nyykärin vastaavat.

-Mulla oli juurikin TS135A NH joka on käytännössä ihan sama traktori kuin MXU135.
-Hyvää on melko hiljainen hytti,tehokas hydrauliikka säätötil.pumpulla.Ulkopuolisten hydrauliikkojen ohjaus propoilla on miellyttävä käyttää.Moottori minusta suht taloudellinen ja ihan vakiona tehoa oli 128 perus ja 150 lisäteholla,siis VOAsta.Ketterä.
-Hytin jousitus hiukan huojuva,maantieajossa jarrut lyhytikäiset.Suodattimet kalliita.
-Kaiken kaikkiaan ainakin mulla ollut yksilö oli mainettaan parempi,varsinkin sähkövikoja oli tosi vähän.

Teräsniska

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12
Vs: CASE MXU 135
nonii.. mulla on nh 6050 siihen huoltomies lupaili liki 200 hummaa, kun sitä haastattelin. Moottori vissiinki sama casen kanssa. Aika kätevä peli muutenki, ketterä ja hyvä näkyväisyys. edellisten kehujen lisäks  ;D ;D ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: CASE MXU 135
Jäi mainitsematta,että noissa 135 malleissa on 4 venttiilimoottori,CommonRaililla,Boschin ohjauksella.
Siihen saa kyllä lastun,itte en sitä laittanut....

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: CASE MXU 135
Juu hankala on, ehkä Nh tm 155 kääntyvällä etuakselilla olis parempi vaihtoehto.
Deutsin 180.7 tai M650 vois olla tuommoseen hommaan hyvä kun ovat ketteriä ja voimaakin saa  ::) 

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: CASE MXU 135
Nyyskyn 135TSA löytyy tallista (sama kone). Lumihommiin aivan erinomainen kone, mutta perhosen eteen ehkä hieman köykäinen. Lastua en kyllä kyseiseen koneeseen laittas, tehot vakionakin aika reilut voimansiirtopalikoihin nähden. 6080 löytyy myös, erinomainen perhosen eteen. Kestää ottaa helposti lastulla 250 hv, mutta saat lumihommiin aivan saatanan hitaan pakin.
Valitse nyt sitten noista, molempi parempi :).

devil

  • Vieras
Vs: CASE MXU 135
Eli tuollaisesta kokemuksia kuulisin mieluusti.

-huonoa/hyvää
-tyyppiviat
-millä pumpulla

Tuollainen olisi tarjolla etu voa:lla ja nostolaitteilla, olisi minulle soppelin kokonen paitsi perhosen eteen (saako järkevästi lisähevosia). Etu ja koppijousetkin löytyy, eikös nämä ole väriä lukuun ottamatta samoja kuin nyykärin vastaavat.

Nevalla TSA 135A josta yli 200 kaakkia revitty. Pirteä oli kuulema kones. Eikä pitäs olla huono tuonkaan ku Itävallas kasattu. Nyykkärissä ne ongelmat kai oli silloin kun noita ruvettiin tekemään, oliko 2002 tahi 2003?