Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe akkuja  (Luettu 3773 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
akkuja
tarttis vanhaan metaboon akun/t, mistäpäin löytäs asialtaasia ja etullisia? onko tuosta akkunetistä kellää kokemuksia?
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: akkuja
Itse olen kennottanut vanhoja ruuvivääntimen akkuja paikallisessa akkuliikkeessä, hyvä tuli.

Petri

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: akkuja
Oon vaatimaton!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: akkuja
Paikallinen akkuliike toimittaa kaikkia harakiriakkuja.

Kui mää ain olen paras?

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: akkuja
mitä luokkaa tuli hinnaksi kennottamisella? akkuja löyty 45-200€
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5274
Vs: akkuja
mitä luokkaa tuli hinnaksi kennottamisella? akkuja löyty 45-200€
PerusBoschin akku taisi olla 45 euroa. Vähän tuli alkuperäistä enemmän ampeeritunteja. Mutta ota tarjous kuitenkin etukäteen.

Petri

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: akkuja
Kannattaneeko kun uuden ruuvinvääntimen saa kahdella akulla melkein samaan hintaan? Itse ostin toisen samanlaisen aikoinaan että sain uudet akut. Nyt sitten uusin kokonaan kaluston litiumakkuihin kun nu vanhat alkoi olla romuja.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

marhoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 228
Vs: akkuja
makitaa!!! 8)  uusien ostamis lähtee kyl äkkiä homma käsistä tarpeeseen nähden... uus akku 45€ tai makitan ammattimalli 18V kone 300€ tai no perskeles olishan se hyvä se iskeväväännin yht 500€... no pajalle vielä mutteriväännin viel +200€.....

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: akkuja
Kannattaa miettiä miten isot tarpeet on akkukoneelle. Kennotin kerran vanhan Makitan 9v 2 Ah akun ja ostin yhden 1,5 Ah tarvikeakun. No molemmilla pääs pari vuotta eteenpäin. Kun ne oli finaalissa päivitin kerralla 18V litium akkukoneeseen, 18 V Makita akkuruuviväännin kahdella 18V 3 Ah akulla maksoi 249 €, oli reilu vuos sitten joku K-raudan tarjous. Nyt noihin voi sitten tilata ulkomalta mieleisensä rungot kotomaata edullisemmin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: akkuja
nii i nii i.. seo vähä kakspuolinen juttu, kun sillä on jo 3 akkua tapettu että rupiaasko olehen finaali lähellä :o tottahan se kajahtaa heti jos siihen akut viä kattelee :( ei tuo kennotuskaa ny niin halavalta vaikuta suhtees uuden akun hintahan, toki niistäkää kaikista sitte tiä mutta kai niiski takuu olis :-\ ja tuo tosiaan että akkumopoaki haaveellu ??? ei sillä ruuvarilla ny mahottomia silti tarves mutta aina joskus pikahommis ja sitte jenkojen yms teos nopia, tuota mopoa ny sillä kun sen tarves olis kasvamaan päin.. piru ku nuota kaikemmailman laturia on jo rasiat täynnä eikö niilläki voisi olla joku stantardi...

Viimeksi muokattu: 21.03.12 - klo:21:12 kirjoittanut jusu

mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

marhoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 228
Vs: akkuja
http://www.karkikauppa.fi/makita-combokit-dk1877x1-p-1713.html

tuosta olis hyvä lähtä huom 3 kpl akkuja, iskeväl ruuvivääntimel pystyy pienempiä muttereita aukoo ja menee isommat ruuvit melko hyvin....ETRASTA saa muutaman kympin kalliimal jos haluu eka käydä testailee, ite aion tuon hakee, Makital on sama laturi lion akuille 7,2V-18V(?) sarjoissa, vihree o pikalaturi..