Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pohjola etsii vakuutustiimiinsä maatalousasiantuntijaa!  (Luettu 2057 kertaa)

Kiitos

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Pohjola Vakuutus on Suomen johtava vahinkovakuuttaja. Se kuuluu OP-Pohjola-ryhmään, jossa työskentelee yli 12 000 pankki- ja vakuutusalan ammattilaista. Autamme asiakkaitamme hoitamaan pankki- ja vakuutusasiat helposti samassa paikassa ja tarjoamme heille keskittämisestä rahanarvoisia etuja. Ryhmä on vankasti kotimaisessa omistuksessa ja sillä on yli 4 miljoonaa asiakasta.

Haemme suur- ja erityisvahinkojen tarkastukseen

Maatalousasiantuntija

Keskeisiä työtehtäviä ovat maatilojen merkittävien omaisuus- ja keskeytysvahinkojen selvitys, korjaustöistä ja korvauksista sopiminen sekä näihin liittyvät neuvottelut. Vahinkojen selvitystä tehdään tiiviissä yhteistyössä muiden vahinkotarkastajien ja vahinkokäsittelijöiden kanssa.

Tehtävien menestyksekäs hoitaminen edellyttää nykyaikaisen maatalouden tuotantotekniikan, tuotantoprosessien ja tulonmuodostuksen vankkaa tuntemusta, yhteistyökykyä ja neuvottelutaitoa sekä matkustusvalmiutta. Sopiva koulutuspohja tehtävien hoitamiseen on esimerkiksi agronomi, agrologi tai insinööri.

Tehtävään valittavalta ei edellytetä aiempaa vakuutusalan kokemusta, mutta se on eduksi, kuten myös sujuva suullinen ja kirjallinen ruotsinkielen taito. Alustavasti asiantuntijan sijoituspaikaksi on suunniteltu Helsinkiä, mutta muutkin paikkakunnat voivat tulla kyseeseen.

Lähetä hakemuksesi heti, mutta viimeistään 1.4.2012 Rekrypolun kautta.

Hae tästä: http://joberate.com/redirect/url/ef7a-1b-f9-7d-3cd086

mah

  • Vieras
Täältähän asiantuntijoita löytyy..... :-X Minäkin olen asiantuntija. Vanhemmat kertoivat, että olen vahinko. Murrosikäisenä pitivät minua jo suurvahinkona. :'(