Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tanskassa ovat huomanneet että tilat eivät saa lainaa...  (Luettu 7775 kertaa)

antti-x

  • Vieras
...koska ovat jo valmiiksi korviaan myöten veloissa.

Mutta ei hätää, valtiovalta rientää apuun ja perustaa 400 miljoonan euron rahaston, josta vakuutensa jo ajat siten ylittäneet tilat saavat lisää pätäkkää investointeihin. Arviolta 150 tilalle riittää, eli keskimäärin vain 2,66 miljoonaa per tila. Lähes kaikki osalliseksi pääsevät tilat varmaan ylittävät 5 miljoonan (olemassa olevaa lainaa) rajapyykin, josta todellisen viljelijän tunnistaa. Jotkut varmaan pääsevät myös yli kymppimillin haamurajasta.

Lähteenä päivän Kauppalehti.

realisti

  • Vieras
On suomipojalla tuohon vielä matkaa, suomessa tosi isäntien kerhoon on päässy ensimmäisellä miljoonalla. On ne juutit vaan kovempia kuin muut järkiään.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


tää tanskien kultapossu kerho on näit uuseereen täp busines täp managemet kerho johna kaikki tunarit pelastetaan ja silmitön tunarointi saa jatkua hamaan saakka ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Kysymys kuuluukin että mitä se auttaa jos annetaan velkaa velan päälle? Tietysti jos valtio lainaa 0% korolla ja sillä maksetaan niitä 5% korolla olevia lainoja pois, niin silloin siitä on apua. :o
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Mä oon joskus aiemminkin sanonut, että Tanskasta ei välttämättä kannata mallia hakea, kun jatkoa suunnittelee ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Mä oon joskus aiemminkin sanonut, että Tanskasta ei välttämättä kannata mallia hakea, kun jatkoa suunnittelee ;)

No meillä taitaa onneksi pankki tai verottaja vetää homman nurin jos tanskan mallilla mennään.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Apilas taas horisee omiaan. mä olen aina viitannut kintaalla kiinteiden kustannusten keräilylle. Niitähän tanskan sukutilatäppärit kerää betonoidessaan tuotantoaan. Management mallia on haettu hiukan kauempaa ja täppärit ovat keskittyneet Tanskan apinointiin.  8)

Viimeksi muokattu: 12.03.12 - klo:15:47 kirjoittanut UCD

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Apilas taas horisee omiaan. mä olen aina viitannut kintaalla kiinteiden kustannusten keräilylle. Niitähän tanskan sukutilatäppärit kerää betonoidessaan tuotantoaan. Management mallia on haettu hiukan kauempaa ja täppärit ovat keskittyneet Tanskan apinointiin.  8)

Kiinastako? ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Apilas taas horisee omiaan. mä olen aina viitannut kintaalla kiinteiden kustannusten keräilylle. Niitähän tanskan sukutilatäppärit kerää betonoidessaan tuotantoaan. Management mallia on haettu hiukan kauempaa ja täppärit ovat keskittyneet Tanskan apinointiin.  8)

Kiinastako? ;D

noup. Kiinan tilannetta pitää kyllä seurata, mutta ei tältä kantilta vielä.  8)
Tanska on hyvä esimerkki millaiseen kierteeseen voimaperäpelleilyllä ajaudutaan. Pellon hinnan pitäisi kokoajan nousta, jotta voimaperäkones pysyy käynnissä taseensa puolesta. Tätähän meininkiä mm. Pohohojanmaan täpikset halajaa kokoajan.  ;D


Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

jupexx

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Eikö sitä oppia pitäisi hakea niiltä Suomalaistiloilta joilla pyyhkii hyvin  ;)
Lapin juntti lyö outoa turpaan, se on viekas ja arvaamaton...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
ei kait nyt sentäs, aukki ja m-i palaavat vaikka saitille kun huomaavat että joku jopa pärjää työllään!

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
ei kait nyt sentäs, aukki ja m-i palaavat vaikka saitille kun huomaavat että joku jopa pärjää työllään!

En usko Aukin vähään aikaan palaavan .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

agri_cola

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 187
Jos on alle miljoona velkaa niin se on oma mures. Jos yli niin se on jonkun muun!!! :o

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
ei kait nyt sentäs, aukki ja m-i palaavat vaikka saitille kun huomaavat että joku jopa pärjää työllään!

En usko Aukin vähään aikaan palaavan .

 Pari päivää sitten se viimeksi oli sisäänkirjautuneena.
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

paukkula

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1025
 "Tanskan maassa on jotakin mätää"