Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vahva puhelin.  (Luettu 16039 kertaa)

realisti

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Ratkaisu puhelin-ongelmiin: i phone. Ensimmäinen puhelin joka on ollut käytössä yli 2 vuotta ilman ensimmäistäkään remontti-reissua, todella kestävä laite. Jos miinuksia täytyy ettiä niin näyttö pelaa hitaasti pakkasessa ja akku riittää just ja just päiväksi kun ei turhia räpellä.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Vai vuorokausi menee... :o  :o Tytöllä on samsungin kovankäytön puhelin jossa on valmius-aika 62 vrk ::)
Kuukauden kestää akku vaikka joka päivä puhelinta räplääkin, niinkuin alakoululaisilla on tapana :)

SAMPSUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surkein paska joho oon ikinä sotkeentunnu! Voi kestää tuutsoneilla mutte mulla sitäkä vähää ko NOKIAllaane. Ja mää oon aina luullu sitä Nokialaasta  iha pas**ks!
Sampsuni Akku kestää korkeintaa 12 h jos köykääsellä käytööllä ja ei palajo puhu.
Voi se toimettomana verkosa johonaki keskikaupunkilla tuan mennäki, mutte jos linki latvaa kattoes kulma horisonttii om piänempi ko 45 astetta.

PALAJO MAINOSTETTUA SONTAA=SAMSUNG

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Vahva puhelin.
Ostin maanantaina Motorola Defy+ -puhelimen. Ainakin alkutuntemuksien mukaan se saattaa jopa kestää, IP67 antaa ainakin hieman uskoa. Ja akun kesto verrattuna vanhaan Desire HD:n on ihan eri maailmasta, vuorokausi menee kevyesti vaikka tuleekin räplättyä aika paljon.

Vai vuorokausi menee... :o  :o Tytöllä on samsungin kovankäytön puhelin jossa on valmius-aika 62 vrk ::)
Kuukauden kestää akku vaikka joka päivä puhelinta räplääkin, niinkuin alakoululaisilla on tapana :)

SAMPSUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surkein paska joho oon ikinä sotkeentunnu! Voi kestää tuutsoneilla mutte mulla sitäkä vähää ko NOKIAllaane. Ja mää oon aina luullu sitä Nokialaasta  iha pas**ks!
Sampsuni Akku kestää korkeintaa 12 h jos köykääsellä käytööllä ja ei palajo puhu.
Voi se toimettomana verkosa johonaki keskikaupunkilla tuan mennäki, mutte jos linki latvaa kattoes kulma horisonttii om piänempi ko 45 astetta.

PALAJO MAINOSTETTUA SONTAA=SAMSUNG
Voi olla sontaa.... mutta pari vuotta on toiminut ilman mitään häiriöitä ja valmius-aika on tosiaan tuo 62 vrk! Siis ohjekirjassa, käytännössä noin kuukausi :) Suurin ongelma on löytää laturi sitten kun sitä tarvitsee ::) Itsellä on kyllä vastaava nokialainen joka on myös toiminut ilman mitään ongelmia. Sen kyllä joutuu lataamaan noin kerran viikossa ???

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Vahva puhelin.
SAMPSUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surkein paska joho oon ikinä sotkeentunnu! Voi kestää tuutsoneilla mutte mulla sitäkä vähää ko NOKIAllaane. Ja mää oon aina luullu sitä Nokialaasta  iha pas**ks!
Sampsuni Akku kestää korkeintaa 12 h jos köykääsellä käytööllä ja ei palajo puhu.
Voi se toimettomana verkosa johonaki keskikaupunkilla tuan mennäki, mutte jos linki latvaa kattoes kulma horisonttii om piänempi ko 45 astetta.

PALAJO MAINOSTETTUA SONTAA=SAMSUNG

Kyllä mun XCoverin akku on ainakin ruvennut kestämään alun jälkeen. Jos ei mitään ylimääräistä näpyttele ja soittele, niin kestää kolme päivää, muuten vähintään kaksi.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Vahva puhelin.
SAMPSUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Surkein paska joho oon ikinä sotkeentunnu! Voi kestää tuutsoneilla mutte mulla sitäkä vähää ko NOKIAllaane. Ja mää oon aina luullu sitä Nokialaasta  iha pas**ks!
Sampsuni Akku kestää korkeintaa 12 h jos köykääsellä käytööllä ja ei palajo puhu.
Voi se toimettomana verkosa johonaki keskikaupunkilla tuan mennäki, mutte jos linki latvaa kattoes kulma horisonttii om piänempi ko 45 astetta.

PALAJO MAINOSTETTUA SONTAA=SAMSUNG

Kyllä mun XCoverin akku on ainakin ruvennut kestämään alun jälkeen. Jos ei mitään ylimääräistä näpyttele ja soittele, niin kestää kolme päivää, muuten vähintään kaksi.
Mullakin galaxy  xcover ladataan korkeintaan joka toinen yö, kun on netti ja bt päällä kokoajan. Jos laittaa 2g tilaan, ja gps, bt yms. herkut on pois päältä, kestää varmaan viikon. Edelleen olen erittäin tyytyväinen kamppeeseen. JA EI TARVI SUOJAKALVOJA NÄYTÖLLE, joulukuun alusta ollu käytössä ja näytön pinta on kuin uusi. 8)

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Vahva puhelin.
entä tuo motorolan Defy+? Onko kenelläkään käyttökokemusta. Kiinnostaisi Samsungin ohella. Meni hermo N-kasiin, rauta on hyvä, mutta softapuoli tökkii karseasti. Belle ei auttanut asiaa, pahensi vain :(

nuorviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 43
Vs: Vahva puhelin.
Defy+ on ainakin mulla ollut odotusten mukainen. Akku kestää sen vuorokauden mitä tarviikin, soittoäänet riittävän kovat ja puhe kuuluu myös vastaanottajalle.

Hinta-laatusuhde vaikuttaa hyvältä.

antti-x

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Perus defy on täällä mutta pakko oli vaihtaa käyttis avoimessa jaossa olevaan motorolan tyhmän systeemin tilalle. Siis kännykkä ei alunperin suostunut kertomaan koska kukakin on soittanut, vaan jotain tyyliin vartti sitten, pari tuntia sitten, viikko sitten tms. todella ärsyttävää. Eikä osannut ryhmittää edes monta perättäistä samaan numeroon soittoa/vastaamista, vaan joku terveyskeskukseen 40 kertaa soittaminen (sinne ei ole jonotusta) johti siihen että puheluhistoria oli käytännössä turha taas pari viikkoa.

Ihan kestävä ja sujuva puhelin muuten.

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Vahva puhelin.
Ei ole toi Xcover juuri vakuuttanut. Alkuun sammuili itekseen useita kertoja päivässä. Ei hirveen mukavaa, kun ei ole sitten tavoitettavissa, puhelin jää odottamaan PIN-koodia. Tämä on nyt vähentynyt, mutta sen jälkeen alkoi tippuilemaan verkosta. Vähän heikommassa kentässä puhelut katkesivat aina, jos sattui ylipäätään olemaan verkossa. Kenttää ilmeisesti olisi ollut, mutta ei osannut pysyä siinä, vaan ilmoitti, että palvelu estetty.
Nyttemmin toimii taas jotenkin, en tiedä korjaantuiko uusimmalla päivityksellä vai korjaantuiko kuuluvuus, kun lumet tippuivat puista. Tulikin ostettua kaksi Samsungia kerralla, ensimmäinen ja viimeinen.
Laturissa täytyy käyttää joka toinen yö.

SEA

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Vahva puhelin.
Kokeile Sonim. Kestää vaikka lehmä astuu suoraan puhelimen päälle betonilattialla, tai on tippunut taskusta vesilätäkköön päiväksi.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Vahva puhelin.
Ratkaisu puhelin-ongelmiin: i phone. Ensimmäinen puhelin joka on ollut käytössä yli 2 vuotta ilman ensimmäistäkään remontti-reissua, todella kestävä laite. Jos miinuksia täytyy ettiä niin näyttö pelaa hitaasti pakkasessa ja akku riittää just ja just päiväksi kun ei turhia räpellä.
http://www.taloussanomat.fi/tekniikka/2009/09/23/varo-iphone-hajoaa-muita-helpommin/200920655/133

Varo, iPhone hajoaa muita helpommin

Tavallisimmat iPhone -korvausvaatimukset
1.Rikkoutunut näyttö
2.Varastettu tekstiviestiä kirjoittaessa
3.Kuuluvuusongelmat
4.Puhelimen unohtuminen auton katolle
5.Lemmikkieläin tiputti puhelimen
6.Varastettu käsilaukusta
7.Internet-yhteys ei toimi
8.Puhelin ei lataudu
9.Puhelin tippunut vessanpönttöön tai kylpyammeeseen
10.Näyttö jähmettyy
   cría cuervos y te sacarán los ojos

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Vahva puhelin.
Kokeile Sonim. Kestää vaikka lehmä astuu suoraan puhelimen päälle betonilattialla, tai on tippunut taskusta vesilätäkköön päiväksi.

Nimpä ja käyttöliittymä just sama ko ekat NMT kännyt tuli Suamee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siältä pimmeemmältä pualen.....! Kiitoos ei! Ainua hyvä Sonimisa on persoonalline soittoääni valikooma, tiätää just kene puhelin , tai oikeemmi minkäs merkkine puheli soi!

Mullekki  XKOVERIA esittelivät, notta akku alakaa ottaa virtaa paremmi ja se kestää paremmi muutama viiko käytö jäläkee! Nooh saattaa olla alakuu kesti puhua 4,5h ja verkosa 21h ny 4h45min ja melekei 22h. Saas ny sitte nähärä koska se oikeesti alakaa ottaa sitä virtaa vastaa??? :-\
 Ja sammuilee itteksee tääki viritys ja  välillä verkoilla itteksee ( ei yhteyttä verkkoo)tunti kausia.
Kolmannen tai neljännen käynnistykse jäläkee "Saattaa löytää verkon, muttei saa siihe yhteyttä"! :-[

Ja laturit just passeleita ei saa larattua muutoon ko pukkuusen jalostaa liittime kylykiä ulottuma lisäämiseks! Latureistaki loppuu ........PITUUS! ;)

Katapultti

  • Vieras
Vs: Vahva puhelin.
Ratkaisu puhelin-ongelmiin: i phone. Ensimmäinen puhelin joka on ollut käytössä yli 2 vuotta ilman ensimmäistäkään remontti-reissua, todella kestävä laite. Jos miinuksia täytyy ettiä niin näyttö pelaa hitaasti pakkasessa ja akku riittää just ja just päiväksi kun ei turhia räpellä.
http://www.taloussanomat.fi/tekniikka/2009/09/23/varo-iphone-hajoaa-muita-helpommin/200920655/133

Varo, iPhone hajoaa muita helpommin

Tavallisimmat iPhone -korvausvaatimukset
1.Rikkoutunut näyttö
2.Varastettu tekstiviestiä kirjoittaessa
3.Kuuluvuusongelmat
4.Puhelimen unohtuminen auton katolle
5.Lemmikkieläin tiputti puhelimen
6.Varastettu käsilaukusta
7.Internet-yhteys ei toimi
8.Puhelin ei lataudu
9.Puhelin tippunut vessanpönttöön tai kylpyammeeseen
10.Näyttö jähmettyy

Mutta tuossa listassa olevat kohdat  2. 4.  5. 6.  ja 9. eivät ole puhelimen vaan  käyttäjän vikoja.

10-80

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: Vahva puhelin.
pitää itekki i phone:a kehuu,kestäny vaan kummasti,näköjään sietää öljyäki ym paskaa ;D,miinusta vaan se että joka yö pitää olla laturis

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Vahva puhelin.
Kokeile Sonim. Kestää vaikka lehmä astuu suoraan puhelimen päälle betonilattialla, tai on tippunut taskusta vesilätäkköön päiväksi.

Joo toi Sonim on kyllä paluu tonne 10 v taaksepäin. Kyllähän sillä soittelee ja viestit kirjoittelee just, mutta kun on tottunut puhelimella tekemään muutakin. Hyvää Sonimissa on akunkesto ja kuuluvuus selkeesti parempi kuin noissa citypuhelimissa.