Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Facebook  (Luettu 3768 kertaa)

lassiala

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Facebook
miten pääsee pois facebookista, siis suljettua koko homman  ; turhanpäiväinen ja rasittava

Sepedeus

• Vieras
Vs: Facebook
miten pääsee pois facebookista, siis suljettua koko homman  ; turhanpäiväinen ja rasittava

Tyhjennät ensin kaikki päivityksesi. Sitten poistat profiilisi.  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta riittääkö se?     ettei vaan löydy kuukauden päästä taas jotain outoa?

Sepedeus

• Vieras

Nettiin ei muutenkaan kannata kirjoitellu kuin satuja ;D

Katapultti

• Vieras

Eli sinunkin juttusi on pelkkiä satuja, ja oikeasti olet kepulainen maidontuottaja, joka kannattaa  fanaatisesti Väyrystä.   ;D

simmo

• Vieras

Eli sinunkin juttusi on pelkkiä satuja, ja oikeasti olet kepulainen maidontuottaja, joka kannattaa  fanaatisesti Väyrystä.   ;D
[/quote]
------------------onhan Sepessä pienen pieni demari.Koska demari on hänet pettänyt,hän nyt yrittää kostaa kaikille.
Järkyttävin kostoyritys oli tuo Haavisto-hömppä   >.Onneksi Suomesta löytyi vielä järki-ihmisiä  :)

Sepedeus

• Vieras

Näinhän se on. Koko netti on täynnä huijjausta.

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=2789

Minä sentään laitan nimen alle, kun kirjoitan. Tuota ei kukaan uskalla kuitata.  ;D

Sepedeus

• Vieras

------------------onhan Sepessä pienen pieni demari.Koska demari on hänet pettänyt,hän nyt yrittää kostaa kaikille.
Järkyttävin kostoyritys oli tuo Haavisto-hömppä   >.Onneksi Suomesta löytyi vielä järki-ihmisiä  :)
[/quote]

Olen minä kerran äänestäny demaria, mutta äänestyksen jälkeen kyseinen henkilö eros puolueesta. Että sellainen vaikutus oli. ;D

Simmokin äänestäisi homo Pekkaa, mutta se homous on ylikäymätön este.
Simmo ei ole huomannut, että Marx & Leninin teoriat on kopioitu suoraan Uudesta Testamentista. Tämä kirjan teoriat taas ovat tulleet aikanaan eläneen homojengin johtajan opetuksista. Siis rakasta muita kuten itseäsi.  ;D

Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:12:43 kirjoittanut Sepedeus

simmo

• Vieras

Simmo ei ole huomannut, että Marx & Leninin teoriat on kopioitu suoraan Uudesta Testamentista. Tämä kirjan teoriat taas ovat tulleet aikanaan eläneen homojengin johtajan opetuksista. Siis rakasta muita kuten itseäsi.  ;D
[/quote]

---------------en ikinä äänestä viherpiiperöä,olkoon vaikka kuinka nätti >:( ja tuo ulkolainen rattopoika olis päässyt Mäntyniemeen.Joku tolokku sentään >:(  Eläkä vejä tähän Raamattua. Nyt on kyse ihan maallisesta asiasta.
Enkä minä ookkaan täydellinen kristitty,kaikin puolin vajavainen olen :( Hartain toiveeni on,että jos 6:n vuoden päästä vielä tuo Pekka-peräsuoli on ehdokkaana ja minä vielä elän,niin että olen niin muistamaton,etten tiedä enää mistään mitään :)

Sepedeus

• Vieras

---------------en ikinä äänestä viherpiiperöä,olkoon vaikka kuinka nätti >:( ja tuo ulkolainen rattopoika olis päässyt Mäntyniemeen.Joku tolokku sentään >:(  Eläkä vejä tähän Raamattua. Nyt on kyse ihan maallisesta asiasta.
Enkä minä ookkaan täydellinen kristitty,kaikin puolin vajavainen olen :( Hartain toiveeni on,että jos 6:n vuoden päästä vielä tuo Pekka-peräsuoli on ehdokkaana ja minä vielä elän,niin että olen niin muistamaton,etten tiedä enää mistään mitään :)
[/quote]

Nyt on Simmokin jo alentunut käyttämään alatyylin ilmaisuja ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt on Simmokin jo alentunut käyttämään alatyylin ilmaisuja ;D
[/quote]

venäjällä   tekivät  oikein  lain   tuolle  homostelulle,,,,,,vaalitentissä  nuo  ehdokkaat
lupasivat  kaikin  soittaa  putiinille  jos  ihmisoikeuksia  ja  suvaitsevaisuutta  ei venäjällä 
noudateta,,,,,,,,,nyt   on  pressalla   näytön paikka   :P

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Ehdotan että sä vedät sen kompuutteris verkkojohdon pysyvästi seinästä ja keskityt ihan muihin asioihin.....

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Minä sentään laitan nimen alle, kun kirjoitan.

Ja tapauksesta riippuu, että minkä nimen...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras

Vekseliin laitan sun nimen ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Vekseliin laitan sun nimen

Eipä taija semmosta paperia ennää pankeista löytää...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."