Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin. Joo, joko työnnetään tai vedetään.Kumpi proomu olisi parempi
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin. Joo, joko työnnetään tai vedetään.Kumpi proomu olisi parempi Tyännettäväs ei tarviis vissiin vaijereita.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin. Joo, joko työnnetään tai vedetään.Kumpi proomu olisi parempi Tyännettäväs ei tarviis vissiin vaijereita. Sit mä otan sellaisen hinattavan. Aina vaijeria tarvitsee, talvella tuolla vaijerilla voi urakoida jotain vaijeriurakkaa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin. Joo, joko työnnetään tai vedetään.Kumpi proomu olisi parempi Tyännettäväs ei tarviis vissiin vaijereita. Sit mä otan sellaisen hinattavan. Aina vaijeria tarvitsee, talvella tuolla vaijerilla voi urakoida jotain vaijeriurakkaa Ota kaks, toista työnnät ja toista vedät.
Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:58Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:54Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:52Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 24.02.12 - klo:19:50Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 24.02.12 - klo:19:37Pitäis ostaa porukalla proomu Voisi ajaa sillä apulantaa ja rypsirouhetta, hyvin tuollainen 6 metriä leveä mahtuisi kulkemaan täällä sisävesien suluissa. Suomenlahdelta pääsee Nilsiään asti.Millaisella ajokortilla tuollaista proomua saa ajaa Eiks' ne hinaajat, joko työnnä tai vedä proomuja. Kai siihen proomun kannella seisoskeluun riittää, jos mä kirjoitan sulle Pääsiäiskortin. Joo, joko työnnetään tai vedetään.Kumpi proomu olisi parempi Tyännettäväs ei tarviis vissiin vaijereita. Sit mä otan sellaisen hinattavan. Aina vaijeria tarvitsee, talvella tuolla vaijerilla voi urakoida jotain vaijeriurakkaa Ota kaks, toista työnnät ja toista vedät. Rouva on kehunut että olen parhaimmillani "vaijerihommissa". Siitä tämä idea sitten lähtikin