Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden kanavan toimivuus  (Luettu 41587 kertaa)

J.A.Sandels

  • Vieras
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Kuulosuojaimet suahaan kohta. Mualiman paras handsfree!

forssoni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Tuo linkkivinkkipalsta tuossa oikiassa laidassa syö tilaa näytöltä turhan paljon. Eli kaventaa tämän tekstiosuuden kapeaksi. Olisiko niille joku parempi paikka?  Kaikilla ei ole laajakuvanäyttöä...  ::)
tarkootakko tuota Katso myös kohtaa

jed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Uuden kanavan toimivuus
tarkootakko tuota Katso myös kohtaa
Joo.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Hyvältähän tämä uudistunut kanava vaikuttaa. Sai taas valita uuden nimen.. =)
Nothing is Something Worth Doing

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Miksiköhän profiileissa näkyy sähköpostini vaikka olen valinnut täpän kohtaan "piilota sähköpostiosoite muilta"? On kiva olla anonyymi..
Nothing is Something Worth Doing

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Miksiköhän profiileissa näkyy sähköpostini vaikka olen valinnut täpän kohtaan "piilota sähköpostiosoite muilta"? On kiva olla anonyymi..

Samaa mäkin olen miettinyt, mutta ilmeisesti se näkyy vain sulle itsellesi, muttei muille. Eli jos kirjautuneena katsot omia tietojasi, niin s-postiosoite näkyy, mutta ei kumminkaan muille.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Ileh

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 169
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Mites noi keskustelualueet, siipikarjankasvattajia ei oo huomioitu...

Enigma

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Juu tää nimen vaihto piristääkin kummasti  :P

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12202
  • Virolaista kiitos!
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Mainiota.  8)

Palstalle saatiin oma moderaattorikin. Ja laittoi itselleen heti kaikki 5 tähteä muttei sentään senior-memberin titteliä.  :D

Tuoko moderaattori omia mielipiteitään julki vai pysyykö taustalla kokonaan?

 Jokainenhan varmasti muisti lukea tarkasti rekisteröitymislomakkeen ennen sen hyväksymistä.

No varmasti muisti lukea! ;D Eli kaikkiin vastaus yes ja mahdollisimman nopeasti eteenpäin...

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Miksiköhän profiileissa näkyy sähköpostini vaikka olen valinnut täpän kohtaan "piilota sähköpostiosoite muilta"? On kiva olla anonyymi..

Samaa mäkin olen miettinyt, mutta ilmeisesti se näkyy vain sulle itsellesi, muttei muille. Eli jos kirjautuneena katsot omia tietojasi, niin s-postiosoite näkyy, mutta ei kumminkaan muille.

Mä kokeilin just tuota luomalla alipersoonan "Menneisyydenusko" (Mihinähän se muuten viipyy) ja kirjauduin sisään enkä nähäny, mikä oli KJL:n sähköpostiosoite. En mä muuten, mutkun  alko kans epäilyttään. No tietenki mä hyvien tapojen mukaasesti poistin sen tuplanicin. Täällähän ei kukaa oo kahdella tai useammalla nimimerkillä eikä oo koskaa ollukkaa?
tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Juu tää nimen vaihto piristääkin kummasti  :P

Niinniin, mut nyt menöö taas hetki ennenku valkenee kuka kukin on. No jotkut tunnistaa paaaljon helpommin ku toiset.
tethering holes to their concave windings

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Vähän vaatii opiskelua tämä systeemi....

Äkkiä vaikuttaa sekavalta entiseen verrattuna. Onhan tässä paljon silmäkarkkia, vähän semmoinen bling-bling meininki, teinit varmaan tykkää, mutta toivottavasti kaikenmoinen hymiö ja muu kikkailu ei vie täysin asiakeskustelua sivuraiteille.

Mutta kattellaan, kaikkeen oppii.

Webmaster

  • Ylläpitäjä
  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Miksiköhän profiileissa näkyy sähköpostini vaikka olen valinnut täpän kohtaan "piilota sähköpostiosoite muilta"? On kiva olla anonyymi..

Samaa mäkin olen miettinyt, mutta ilmeisesti se näkyy vain sulle itsellesi, muttei muille. Eli jos kirjautuneena katsot omia tietojasi, niin s-postiosoite näkyy, mutta ei kumminkaan muille.

Juuri näin, eli jos olet rekisteröitymisvaiheessa valinnut rasti ruutuun "piilota sähköpostiosoite muilta" (oletuksena päällä), eivät muut näe sähköpostiosoitettasi. Se näkyy kuitenkin sinulle itsellesi, kun tarkastelet profiiliasi.

Webmaster

  • Ylläpitäjä
  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Mites noi keskustelualueet, siipikarjankasvattajia ei oo huomioitu...

Siipikarjan ja muiden tuotantoeläinten aluetta ei vielä toistaiseksi ole, koska keskustelualueiden aiheet siirtyivät suoraan vanhasta keskustelukanavasta tänne uuteen.

Ylläpidossa harkitaan tarvetta perustaa oma alue siipikarjan ja muiden tuotantoeläinten kasvattajille. Näin varmasti tehdään, jos sille on kysyntää.

Kiitos palautteesta.

peltojenmies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
  • Perkele, kun voi pientä ihmistä ahistaa.
Vs: Uuden kanavan toimivuus
Hieman tuntuu alkuun sekavalta joo