--------onko mitään ärsyttävämpää,kuin terävä äly.Ja jollakin sitä on vaikkei tarttiskaan.Minä tarttisin ja sen lisäksi myös paremman muistin.
Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla?
Lainaus käyttäjältä: mah - 23.02.12 - klo:13:51Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla? Mää kyllä luulisin, että eivät vedä, ainakaan keskenään, sen verran erimaata ja huonetta... mutta entäs jos navat vaihtuu, mitenkäpä sitten käy...
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.02.12 - klo:14:19Lainaus käyttäjältä: mah - 23.02.12 - klo:13:51Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla? Mää kyllä luulisin, että eivät vedä, ainakaan keskenään, sen verran erimaata ja huonetta... mutta entäs jos navat vaihtuu, mitenkäpä sitten käy...Mit vit !?! Voiko navat vaihtua, jos ne on vastakkain
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.02.12 - klo:14:27Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.02.12 - klo:14:19Lainaus käyttäjältä: mah - 23.02.12 - klo:13:51Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla? Mää kyllä luulisin, että eivät vedä, ainakaan keskenään, sen verran erimaata ja huonetta... mutta entäs jos navat vaihtuu, mitenkäpä sitten käy...Mit vit !?! Voiko navat vaihtua, jos ne on vastakkain Vaihtaahan maapallokin napojaan keskenään, ihan soolona...silleen, siitä sitten semmonen lievää voimakkaampi härdeli kyllä seuraa...
Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.02.12 - klo:16:43Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 23.02.12 - klo:14:27Lainaus käyttäjältä: Greenpwr - 23.02.12 - klo:14:19Lainaus käyttäjältä: mah - 23.02.12 - klo:13:51Vetääkö positiivinen- ja negatiivinen kateus toisiaan puoleensa magneetin lailla? Mää kyllä luulisin, että eivät vedä, ainakaan keskenään, sen verran erimaata ja huonetta... mutta entäs jos navat vaihtuu, mitenkäpä sitten käy...Mit vit !?! Voiko navat vaihtua, jos ne on vastakkain Vaihtaahan maapallokin napojaan keskenään, ihan soolona...silleen, siitä sitten semmonen lievää voimakkaampi härdeli kyllä seuraa...Siitä napojen vaihtumisestako se järisyttävä kokemus tulee
Lainaus käyttäjältä: Viikate - 22.02.12 - klo:17:10Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi Kulakki! Siis ei tuo ole enää tervettä (sillä naapurilla). Sillä on varmaan oma öljylähde. Täytyy olla.
Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi Kulakki!
Lainaus käyttäjältä: Viikate - 22.02.12 - klo:17:10Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi Kulakki! Sinulla ja naapurillasi ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.
Lainaus käyttäjältä: apilas - 22.02.12 - klo:12:09hölöhölö mun ei tartte naapurei karehtia mut tollaast negatiivis kateutta on juna meni jo naapureis havaattavis mis moinen johtuu Siinä Isokallion pakinassa oli viittaus noihin mainitsemiisi junamenijotyyppeihin. Ahneus ja tyhmyys yhdistettynä aiheuttaa. Lisänä on varmaan sukutilaisännän läpitunkema jumalanvalittufiilis... No vitsivitsi....tuolla yleisen maatalouskeskustelun osiolla siitä puhuttiin ja wejjo kiteytti mun mielestä sen hienosti. Kato sieltä, syyt on hyvin inhimillisiä http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=34937.msg582156#msg582156
hölöhölö mun ei tartte naapurei karehtia mut tollaast negatiivis kateutta on juna meni jo naapureis havaattavis mis moinen johtuu
Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 23.02.12 - klo:09:14Lainaus käyttäjältä: Viikate - 22.02.12 - klo:17:10Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi Kulakki! Sinulla ja naapurillasi ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.Saanen arvata: väärä merkki se mielen pahoitti?
Mä kadehdin pikkuisen niitä jotka pärjäävät vain yhdellä traktorilla. Se osoittaa että isäntä on osannut valita hyvän koneen jolla voi tehdä kaikki työt, luultavasti myös rahaa on tilillä kadehtimiseen asti
Lainaus käyttäjältä: Viikate - 23.02.12 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: Jätkä - 23.02.12 - klo:09:14Lainaus käyttäjältä: Viikate - 22.02.12 - klo:17:10Riippuu naapurista. Yhdelle olen kateellinen koska sillä on neljä (vaiko nykyään jo viisi?) Valmettia/Valtraa pihassa ja itsellä vaan kaksi Kulakki! Sinulla ja naapurillasi ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa.Saanen arvata: väärä merkki se mielen pahoitti? Ei vaan sitä ihmettelen miten joku työkalu voi aiheuttaa kateutta tai niiden määrä, sillä useimmiten ylimääräisten traktoreitten omistamiseen sidottu pääoma ei tuota. Sen ymmärrän jos yksityistalouden puolelle ja omalle perheelle hankittu luksus aiheuttaa kateutta mutta ei traktorit tai rautakanget.