Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko kateellinen naapurillesi  (Luettu 8058 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Oletko kateellinen naapurillesi

mä en käy toi usarikin lähinnä sääliksi :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Oletko kateellinen naapurillesi
Olisit edes rehellinen, mutta kun ei ;D ;D

Positiivinen kateus vie ihmistä eteenpäin ja negatiivisen kateuden vaikutuksia saamme ihailla apilaattorin teksteissä. Olen siis kateellinen, ainakin joskus ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Olisit edes rehellinen, mutta kun ei ;D ;D

Positiivinen kateus vie ihmistä eteenpäin ja negatiivisen kateuden vaikutuksia saamme ihailla apilaattorin teksteissä. Olen siis kateellinen, ainakin joskus ;)

hölöhölö mun ei tartte naapurei karehtia mut tollaast negatiivis kateutta on juna meni jo naapureis havaattavis mis moinen johtuu 8)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
hölöhölö mun ei tartte naapurei karehtia mut tollaast negatiivis kateutta on juna meni jo naapureis havaattavis mis moinen johtuu 8)
Siinä Isokallion pakinassa oli viittaus noihin mainitsemiisi junamenijotyyppeihin. Ahneus ja tyhmyys yhdistettynä aiheuttaa. Lisänä on varmaan sukutilaisännän läpitunkema jumalanvalittufiilis... No vitsivitsi....tuolla yleisen maatalouskeskustelun osiolla siitä puhuttiin ja wejjo kiteytti mun mielestä sen hienosti. Kato sieltä, syyt on hyvin inhimillisiä ;)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=34937.msg582156#msg582156

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Olen kateellinen, mutta en sille, että naapuri omistaisi jotain enemmän kuin minä. Olen kateellinen noille tämän palstan vitsiniekoille, jotka välillä hauskuuttavat oivaltavilla sutkautuksillaan ja jos tekevät sen vielä loukkaamatta ketään. Onko se sitten tervettä kateutta, en tiedä. Veeti-eemeileille en ole kateellinen.  ;D ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Olen kateellinen, mutta en sille, että naapuri omistaisi jotain enemmän kuin minä. Olen kateellinen noille tämän palstan vitsiniekoille, jotka välillä hauskuuttavat oivaltavilla sutkautuksillaan ja jos tekevät sen vielä loukkaamatta ketään. Onko se sitten tervettä kateutta, en tiedä. Veeti-eemeileille en ole kateellinen.  ;D ;D ;D
Sama homma, toisilla on sana hallussa. Niitä on pakko kadehtia.

Kadehdin mm. Chisua, koska se on niin pershanan lahjakas muusikko, säveltäjä, sanoittaja ja tuottaja. Osaa musiikista myös teknisen tuotannon ihan suvereenisti. Kadehdin kaveriani ja hänen morsiantaan, jotka toteuttivat vuosikymmenten haaveensa roadtripistä ympäri maailman. 5kk reissu on puolessa välissä, rahoittivat sen elämällä kitsaasti ja reissussakaan ei ylellisyydellä juhlita. Mutta silti ;)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Siinä Isokallion pakinassa oli viittaus noihin mainitsemiisi junamenijotyyppeihin. Ahneus ja tyhmyys yhdistettynä aiheuttaa. Lisänä on varmaan sukutilaisännän läpitunkema jumalanvalittufiilis... No vitsivitsi....tuolla yleisen maatalouskeskustelun osiolla siitä puhuttiin ja wejjo kiteytti mun mielestä sen hienosti. Kato sieltä, syyt on hyvin inhimillisiä ;)

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=34937.msg582156#msg582156

jos totta puhutaan wejjon esimerkki ei koske mua,pystyn vetämään isompaa silmään vaik välittömästi ;)

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

jos totta puhutaan wejjon esimerkki ei koske mua,pystyn vetämään isompaa silmään vaik välittömästi ;)
ei mut sun naapureitas. Ymmärsin, että sellasta henkeä olis ollu siinä nurkissa ;)

Tuota fiilistä löytyy ihan kaikista meistä, mutta hiukan toista näkökulmaa, itsekritiikkiä ja moraalia käyttämällä asiat asettuu paremmin mittasuhteisiin.

Viimeksi muokattu: 22.02.12 - klo:12:34 kirjoittanut Adam Smith

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

juu naapurilta juna meni ja vei kiskotkin mennessään :-*

Kamikatze

• Vieras
Prkl. kun olis vielä nuori ja terve ..niinnn  :( >:(

JoHaRa

• Vieras
Mä kadehdin linja-automatkojen matkanjohtajia, koska he saavat huoltamoilla aina kaffeen ja bullan ilmaiseksi  :o

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Olen kateellinen naapurilleni, kaikille joilla on enemmän peltoa ja niin edelleen. Sekä tietenkin Joharalle koska rehumyyjillä on aina paremmat bileet...  :) 8)
Nothing is Something Worth Doing

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Mä kadehdin linja-automatkojen matkanjohtajia, koska he saavat huoltamoilla aina kaffeen ja bullan ilmaiseksi  :o
kuski saa ruuat ilmaseks tiämmä jos täyden autollisen tuo syömään >:(
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Olen. Nimittäin ***** norjalaisille *****.
Kävi nimittäin sillai, et tosa vuoden vaihteessa lemppari vaatekauppani ilmoitti nettisivuillaan laajentaneensa nettimyyntiään: "Nyt toimitamme myös pohjoismaihin" !!!
Noh, minäpä omin käsin vapisevin hiirtä klikkaileen, että nyt aukesi taivaanportit, kun ei tarvii aina ulkomaanmatkoilta roudata niska limassa ja selkä vääränä matkalau*****sta vaatteita. Ei tarvii miettiä lomakohteitaan sen mukaan, että missä pääset shoppaileen suosikkitrademarkkia...Kusti polkee ja posti kulkee ja sitä rataa... Mut siis uusi postituslistalle otettu maa oli *****NORJA  >:(
Mitä *****NORJALAISET tekee ihanilla vaatteilla, häh ?! Mun mielest niille riittää ihan hyvin hiihtopuvut ja ne *****RUMAT villapaidat. *****  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Kohta-Sippoolan Kaappoo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
kuski saa ruuat ilmaseks tiämmä jos täyden autollisen tuo syömään >:(

Mä olin muutama vuosi sitten opiskelijaexcun matkanjohtaja, mutta en saanu ilmaisia ruokia.  :'(

Viimeksi muokattu: 22.02.12 - klo:16:50 kirjoittanut Kohta-Sippoolan Kaappoo

"Tämä sääntö pätee aina: kaikissa mielipideasioissa vastustajamme ovat järjettömiä." -Mark Twain-