Ja ihan kokoajan ihmetellään, kun ei lihasta saa sitä hintaa, mikä sille "oikeuden" mukaan kuuluu
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 16.02.12 - klo:19:01Ja ihan kokoajan ihmetellään, kun ei lihasta saa sitä hintaa, mikä sille "oikeuden" mukaan kuuluu Mä käyn kauppahallista palvikinkkua. Hintaa sillä on 17€ /kg, mutta täyttä tavaraa. Miksi ostaisin jotain vedellä jatkettua kinkkua 13 eurolla. Tuossa kauppahallin kinkussa lihapitoisuus luultavasti 120% Atrian ja HK:n mahdoton nostaa hintaa noilla tuotteilla joita myyvät. Ei tullut rypsiporsaastakaan myyntivalttia. 30% keltaiset laput tiskissä paistaa.
Tuota juuri,yksinkertaisimmat myy Atrialle teuraat ja sillä retostelee,että saavat valtavaa korkoa osuuspääomalle Mutta saavat ne edes silloin jonkinlaisen tilin tyngän
Miksiköhän SDP.ltä teurastamo lopetti lantamullien ostamisen,hoito oli sitä mitä oli ja mullit paskassa makasivat
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 16.02.12 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 16.02.12 - klo:19:01Ja ihan kokoajan ihmetellään, kun ei lihasta saa sitä hintaa, mikä sille "oikeuden" mukaan kuuluu Mä käyn kauppahallista palvikinkkua. Hintaa sillä on 17€ /kg, mutta täyttä tavaraa. Miksi ostaisin jotain vedellä jatkettua kinkkua 13 eurolla. Tuossa kauppahallin kinkussa lihapitoisuus luultavasti 120% Atrian ja HK:n mahdoton nostaa hintaa noilla tuotteilla joita myyvät. Ei tullut rypsiporsaastakaan myyntivalttia. 30% keltaiset laput tiskissä paistaa. atrian on pakko konstailla koska lehden mukaan venäjällä tehdään edelleensuurtappiot
Eikös Atria maksanut aika hyvää korkoa osuuspääomasta, vai mikä se nyt oli ....
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 16.02.12 - klo:19:11Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 16.02.12 - klo:19:01Ja ihan kokoajan ihmetellään, kun ei lihasta saa sitä hintaa, mikä sille "oikeuden" mukaan kuuluu Mä käyn kauppahallista palvikinkkua. Hintaa sillä on 17€ /kg, mutta täyttä tavaraa. Miksi ostaisin jotain vedellä jatkettua kinkkua 13 eurolla. Tuossa kauppahallin kinkussa lihapitoisuus luultavasti 120% Atrian ja HK:n mahdoton nostaa hintaa noilla tuotteilla joita myyvät. Ei tullut rypsiporsaastakaan myyntivalttia. 30% keltaiset laput tiskissä paistaa. taitaa sepe olla edelleen NKP:N jäsen? Sielä oli muistaakseni yli 100% tulokset mahdollisia.