Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Elho Arrow 3200  (Luettu 17833 kertaa)

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Elho Arrow 3200
Olen ajatellut osta uuden niitomurskaimen, kauppias yrittä myydä Elho Arrowsin! Millaisia kokemuksia on konesta?

Lokinpaska

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 117
Vs: Elho Arrow 3200
Mitä miksi juuri elho..? Viime kesänä tuli niitettyä elhon arrow 3700 ihan hyvä kevennys siinä on mutta kone ei pysy pystyssä kaatuu päisteessä ei terien pika vaihtoa myös koneen rasvaus on aika työlästä rasva nipat huonosti esillä.. Ite ainakin kahtosin muita merkkejä kun vaihehtoa on paljon.. 

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Elho Arrow 3200
kyllä siinä saa kuski kattua peiliin jos kaataa niittokoneen. mikä himo siellä pellolla on ajaa niin jumalattoman kovaa. mulla on parivuotta vanha elhon 280 meno paluu ja tyytyväinen oon ollu.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Elho Arrow 3200
 Kun ostaa laatumerkin, kuten Kuhn, niin voi olla varma että seuraavassa vaihdossa hyvityshinta on ihan toista kuin monella muulla merkillä. Varmaan se Elhonkin hyvä kone on, ei siitä ole kyse, vaan jälleenmyyntiarvosta.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Elho Arrow 3200
Mä luulen, että apemiehellä on hyviä kokemuksia rrowista ;)

Mä olen kyl tyytyväinen vanhaan 320 elhoon. Sillä on jo vähän ajettukin, että kestävyydestä on näyttöä....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: Elho Arrow 3200
kyllä siinä saa kuski kattua peiliin jos kaataa niittokoneen. mikä himo siellä pellolla on ajaa niin jumalattoman kovaa

oma vika se on mutta kyllä vauhti kasvaa kun päivät pitenee eikä loppua näy.. JF:n pyörä kävi joskus varmaan parissa metrissä kun kone unohtu ulkokaarteeseen mutta putos oikeinpäin onneks

realisti

  • Vieras
Vs: Elho Arrow 3200
ihan asiallinen kone, elho on parantanut tuotteitaan rajusti viimeisinä vuosina. Tosin rasvanipat tosiaan on heikosti esillä, ja terien pikavaihdon puuttuminen on miinusta. Itte ehkä ostaisin mieluiten Taarupin, kuhn on muuten hyvä, mutta turhan painava varsinkin renkaisiin suhteutettuna.

Vekkuli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 394
Vs: Elho Arrow 3200
Tassun nostajiin kuuluu kronen 2800cv.kin.Eikä tarvita vauhtia.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Elho Arrow 3200
Elhon kaveri kertoili viime vuonna että kun terissä ei ole pikalukitusta, ei ne ainakaan lentele itsekseen pois..  ::)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Elho Arrow 3200
Kun ostaa laatumerkin, kuten Kuhn, niin voi olla varma että seuraavassa vaihdossa hyvityshinta on ihan toista kuin monella muulla merkillä. Varmaan se Elhonkin hyvä kone on, ei siitä ole kyse, vaan jälleenmyyntiarvosta.
Juu mäkin maksoin tosta "laatumerkkikuuhnuttimesta" 30ke ja toisen mokoman olen laittanut varaosiin :-X Kait siitä vois juuri kympin viä saada reilun tuhannen hehtaarin jälkeen..
Kuhnuttimessa melkein yhtä pikainen terävaihto elhoon nähden, kun elhossa kunnon mutterit..
Akkupulttipyssy muuten tekee terävaihdosta liki yhtä viihtyisän kuin noi pikalukitukset..
Kronen ekan sarjan pikalukitteet vaati aina rautakangen ja parit mustat sormet, mutta nää tuoreemmat toimi sitten hienosti ja kohtuudella kestikin, tosin "pultti" makso sitten sen 60 euroa :o

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Elho Arrow 3200
Mihin hintaluokkaan Pötikkä asettuu? Ainakin komeita ovat nykyään.  :-*
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Elho Arrow 3200
Kun ostaa laatumerkin, kuten Kuhn, niin voi olla varma että seuraavassa vaihdossa hyvityshinta on ihan toista kuin monella muulla merkillä. Varmaan se Elhonkin hyvä kone on, ei siitä ole kyse, vaan jälleenmyyntiarvosta.
Juu mäkin maksoin tosta "laatumerkkikuuhnuttimesta" 30ke ja toisen mokoman olen laittanut varaosiin :-X Kait siitä vois juuri kympin viä saada reilun tuhannen hehtaarin jälkeen..
Kuhnuttimessa melkein yhtä pikainen terävaihto elhoon nähden, kun elhossa kunnon mutterit..
Akkupulttipyssy muuten tekee terävaihdosta liki yhtä viihtyisän kuin noi pikalukitukset..
Kronen ekan sarjan pikalukitteet vaati aina rautakangen ja parit mustat sormet, mutta nää tuoreemmat toimi sitten hienosti ja kohtuudella kestikin, tosin "pultti" makso sitten sen 60 euroa :o

Nykyisel kuhnil tahkottu ny jo se +1000 hehtaarii ja terien vaihdolla selvitty

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Vs: Elho Arrow 3200
Arrowin hinta on abaut n.26 tonni verollisena! Eli onko se hintansa väärti?

Viimeksi muokattu: 14.02.12 - klo:21:45 kirjoittanut kossan

realisti

  • Vieras
Vs: Elho Arrow 3200
Arrowin hinta on abaut n.26 tonni! Eli onko se hintansa väärti?

verolla? Todella hyviä käytettyjä on markkinoilla tarjolla, riippuu pinta-alasta mikä on kallista. Virosta saa uutta 3,5m jontikkaa 20 000€, uutta 3,6m taaruppia 20 000€ ja taitaa yhdellä firmalla olla 3m vicon pyörinyt varastossa kauan 13 000€

Viimeksi muokattu: 14.02.12 - klo:21:15 kirjoittanut realisti

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Elho Arrow 3200
Minkälaista rupea traktorin pyörät jättävät siinä vaiheessa, kun niittokoneen pyörä lähtee lentoon?
Vaikka oma kone onkin tavallinen 280 toispuoleinen hinattava, niin traktori mulla ensimmäisenä lähte sivuluisuun. Se rajoittaa vauhdin.
Toki meno-paluussa pitempi aisa, joten käänteessä kulkee vielä ulompana, mutta kuitenkin...onko taas kelin vika, jos kone kaatuu?