Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään
Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.Ei tuu. Ja sopii hyvin kaappijuopotteluun, kun se ei sillai hajuna puske toisten nokkaan...kuulemma
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:03Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.Ei tuu. Ja sopii hyvin kaappijuopotteluun, kun se ei sillai hajuna puske toisten nokkaan...kuulemma Riippuu hiukan siitäkin mitä muuta siihen kuppiin laittaa. Kyllä se päänsärky vodkalla minun mielestä kaikkein vähintä on
Tolua kun käyttää ni tykkää anoppikin kun käy kylässä. Haisee puhdas.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:08Tolua kun käyttää ni tykkää anoppikin kun käy kylässä. Haisee puhdas.Lasinpesunestettä kun käyttää, pysyy tuulilasi sulana. Hengittelee vaan päin.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:08Tolua kun käyttää ni tykkää anoppikin kun käy kylässä. Haisee puhdas.Lasinpesunestettä kun käyttää, pysyy tuulilasi sulana. Hengittelee vaan päin.Maha ei kestä Lasolia. Ei vaikka lantrais mihin. Ei edes keitettyyn veteen, aina maistuu tenttu.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:32Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:08Tolua kun käyttää ni tykkää anoppikin kun käy kylässä. Haisee puhdas.Lasinpesunestettä kun käyttää, pysyy tuulilasi sulana. Hengittelee vaan päin.Maha ei kestä Lasolia. Ei vaikka lantrais mihin. Ei edes keitettyyn veteen, aina maistuu tenttu. Ei helkutti, ei kai niin huonosti mee, että tenua pitäis juoda Mulla on tuolla esältä jäänyttä tenua 10 litraa. Lahjoitan jos joku tarvii.
Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:03Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.Ei tuu. Ja sopii hyvin kaappijuopotteluun, kun se ei sillai hajuna puske toisten nokkaan...kuulemma Riippuu hiukan siitäkin mitä muuta siihen kuppiin laittaa. Kyllä se päänsärky vodkalla minun mielestä kaikkein vähintä on Jokaisella on erillainen vatta ja pää. Mun testitulosten perusteella viski on parasta.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:10Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:03Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.Ei tuu. Ja sopii hyvin kaappijuopotteluun, kun se ei sillai hajuna puske toisten nokkaan...kuulemma Riippuu hiukan siitäkin mitä muuta siihen kuppiin laittaa. Kyllä se päänsärky vodkalla minun mielestä kaikkein vähintä on Jokaisella on erillainen vatta ja pää. Mun testitulosten perusteella viski on parasta.Viski sopii hyvin humalahakuiseen juomiseen. Seuraavana aamuna tulee hilpeä olo vaikka vesilasillisesta Kyllä minulla tuola kaapilla on kaksikin viskipulloa mutta en ole osannut päättää kummanko avaisin niin olen silloinkin sitten juonut vaan tilkan votkaa Toinen oli "Ballantines" ja olikohan toisessa jokin numero
Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:09:52Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:09:10Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:09:09Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 12.02.12 - klo:09:03Lainaus käyttäjältä: SKN - 12.02.12 - klo:08:59Lainaus käyttäjältä: rene - 12.02.12 - klo:08:55Monia on maisteltu mutta kyllä se vodka vaan tahtoo yleensä olla josta pari kupillista kuukaudessa tehdään Ei votkassa oo muuta vikaa mut tulee kauhee megapäänsärky.Ei tuu. Ja sopii hyvin kaappijuopotteluun, kun se ei sillai hajuna puske toisten nokkaan...kuulemma Riippuu hiukan siitäkin mitä muuta siihen kuppiin laittaa. Kyllä se päänsärky vodkalla minun mielestä kaikkein vähintä on Jokaisella on erillainen vatta ja pää. Mun testitulosten perusteella viski on parasta.Viski sopii hyvin humalahakuiseen juomiseen. Seuraavana aamuna tulee hilpeä olo vaikka vesilasillisesta Kyllä minulla tuola kaapilla on kaksikin viskipulloa mutta en ole osannut päättää kummanko avaisin niin olen silloinkin sitten juonut vaan tilkan votkaa Toinen oli "Ballantines" ja olikohan toisessa jokin numero Viski 88... ?