Pekka haavistolla on leveämpi naama ja se kuuluu eri puolueeseen ja sen etunimi ei ole Paavo (siksi se on Pekka Haavisto). Ihan ymmärrettävä erehdys noin muuten. Enkä minäkään jakaisi järjestötukea esim. jollekin poppoolle joka väittää että maapallo on litteä tai että muinaisten avaruusolioiden sielut rassaavat nykyihmisiä. Kansanlähetyksen ja scientologien kaltaiset lahkot hankkikoot rahansa perinteisellä aivopesulla ja uhkailulla kuten ennenkin.
Jenkeissä on vielä hengissä Maa On Litteä-seura.Liittykääpä joukkoon, konservatiivit
Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset. Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se valtaa. Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen. Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.
Lainaus käyttäjältä: selassi - 06.02.12 - klo:22:36Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset.Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se valtaa.Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen. Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.Mitähän se Marco siellä Saulin vaalitiimissä teki, eheytti vai mukautti. Aikaisemmissa vaaleissa Saulin mukana hääräsi Teuvo Lohman, nyt keulakuvana oli Marco Bjurström.
Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset.Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se valtaa.Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen. Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 06.02.12 - klo:21:05Jenkeissä on vielä hengissä Maa On Litteä-seura.Liittykääpä joukkoon, konservatiivit Konservatiivit ? ? ?
-----------------kuinka moni on lukenut mormonien kirjan? Entä Tooran ja Koraanin? Minä olen joskus lukenut.
Lainaus käyttäjältä: simmo - 07.02.12 - klo:10:35-----------------kuinka moni on lukenut mormonien kirjan? Entä Tooran ja Koraanin? Minä olen joskus lukenut. Mä luin sen ns. "Mormoonien kirja"n ku kiinnosti ne kultaiset levyt millä joku lähetti jonku viestin jollekki jonnekki... ei ollu kummonenkaan opus. Tooraa en oo lukenu, Koraanista joitain pätkiä muista lähteistä ku Koraanista... eli en noita kahta oikeesti oo lukenu.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 07.02.12 - klo:10:41Lainaus käyttäjältä: simmo - 07.02.12 - klo:10:35-----------------kuinka moni on lukenut mormonien kirjan? Entä Tooran ja Koraanin? Minä olen joskus lukenut. Mä luin sen ns. "Mormoonien kirja"n ku kiinnosti ne kultaiset levyt millä joku lähetti jonku viestin jollekki jonnekki... ei ollu kummonenkaan opus. Tooraa en oo lukenu, Koraanista joitain pätkiä muista lähteistä ku Koraanista... eli en noita kahta oikeesti oo lukenu.No kukas on sen Urantia kirjan lukenut? http://www.urantia.fi/book/fin/ Ei tarvitse ostaa, tuosta voi aloittaa.