Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pekka Haavistolaista suvaitsevaisuutta:  (Luettu 3813 kertaa)

antti-x

• Vieras
Vs: Pekka Haavistolaista suvaitsevaisuutta:
Pekka haavistolla on leveämpi naama ja se kuuluu eri puolueeseen ja sen etunimi ei ole Paavo (siksi se on Pekka Haavisto). Ihan ymmärrettävä erehdys noin muuten.

Enkä minäkään jakaisi järjestötukea esim. jollekin poppoolle joka väittää että maapallo on litteä tai että muinaisten avaruusolioiden sielut rassaavat nykyihmisiä. Kansanlähetyksen ja scientologien kaltaiset lahkot hankkikoot rahansa perinteisellä aivopesulla ja uhkailulla kuten ennenkin.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Pekka haavistolla on leveämpi naama ja se kuuluu eri puolueeseen ja sen etunimi ei ole Paavo (siksi se on Pekka Haavisto). Ihan ymmärrettävä erehdys noin muuten.

Enkä minäkään jakaisi järjestötukea esim. jollekin poppoolle joka väittää että maapallo on litteä tai että muinaisten avaruusolioiden sielut rassaavat nykyihmisiä. Kansanlähetyksen ja scientologien kaltaiset lahkot hankkikoot rahansa perinteisellä aivopesulla ja uhkailulla kuten ennenkin.
Juuri näin. Jenkeissä on vielä hengissä Maa On Litteä-seura.Liittykääpä joukkoon, konservatiivit ;D ;D ;D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

• Vieras

Mormooneilta kannattaa myös aina vähän kysellä uskontokunnan perusteista  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Konservatiivit...
Jenkeissä on vielä hengissä Maa On Litteä-seura.Liittykääpä joukkoon, konservatiivit ;D ;D ;D

Konservatiivit ? ? ?  ::) 8)

selassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset.
Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että
kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se  valtaa.

Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen.
Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.

Aulis Anttila

• Vieras
Syrjäseutu...
Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset. Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se  valtaa. Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen. Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.

Eiköhän...

minä-itte

• Vieras

hölö hölö. Arhinmäki ajaa haavistolaista "liberaali"politiikkaa.

Aulis Anttila

• Vieras
Arvaus...
Aika mielenkiintoisia nämä viimeiset aivojen mukautumista koskevat tutkimukset.
Mitähän ne mahtavat vaikuttaa homoseksuaalisuuteen ,sen poistamiseen tai jopa sen aikaan saamiseen, ja haluaisivatko hs:t , että kaikista tehtäisiin heidän kaltaisiaan --olisihan se  valtaa.
Mihinkähän tuo johtais , ehkä vain sukupuuttoon kuolemiseen. Ehkä sentään johonkin syrjäseudulle jäis sentään joitain tietämättömiä ja ymmärtämättömiä ihmisiä joilla suvunjatkovietti toimis normaaliin tapaan.
Mitähän se Marco siellä Saulin vaalitiimissä teki, eheytti vai mukautti. Aikaisemmissa vaaleissa Saulin mukana hääräsi Teuvo Lohman, nyt keulakuvana oli Marco Bjurström.  ;D

Höh... se tietty haali niitä omiaan Salen tiimiin... ääni se on ääniki, joo  ::) 8)

simmo

• Vieras

[/quote]

Mormooneilta kannattaa myös aina vähän kysellä uskontokunnan perusteista  ;D
[/quote]
-----------------kuinka moni on lukenut mormonien kirjan? Entä Tooran ja Koraanin? Minä olen joskus lukenut. 8)

Sepedeus

• Vieras
Vs: Konservatiivit...
Jenkeissä on vielä hengissä Maa On Litteä-seura.Liittykääpä joukkoon, konservatiivit ;D ;D ;D

Konservatiivit ? ? ?  ::) 8)

Niin kysymyshän on krstillisistä Talibaaneista ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Mormoonit...
-----------------kuinka moni on lukenut mormonien kirjan? Entä Tooran ja Koraanin? Minä olen joskus lukenut. 8)

Mä luin sen ns. "Mormoonien kirja"n ku kiinnosti ne kultaiset levyt millä joku lähetti jonku viestin jollekki jonnekki... ei ollu kummonenkaan opus. Tooraa en oo lukenu, Koraanista joitain pätkiä muista lähteistä ku Koraanista... eli en noita kahta oikeesti oo lukenu.

Sepedeus

• Vieras
Vs: Mormoonit...

Mä luin sen ns. "Mormoonien kirja"n ku kiinnosti ne kultaiset levyt millä joku lähetti jonku viestin jollekki jonnekki... ei ollu kummonenkaan opus. Tooraa en oo lukenu, Koraanista joitain pätkiä muista lähteistä ku Koraanista... eli en noita kahta oikeesti oo lukenu.

No kukas on sen Urantia kirjan lukenut? http://www.urantia.fi/book/fin/
Ei tarvitse ostaa, tuosta voi aloittaa.  ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Kirjat...
No kukas on sen Urantia kirjan lukenut? http://www.urantia.fi/book/fin/ Ei tarvitse ostaa, tuosta voi aloittaa.  ;)

Höh... mut kukas on lukenu Auliksen pelastusoppaan ? ? ?  :P 8)+ ;D

simmo

• Vieras
Vs: Arvaus...

Eli simmokin meni sutta karkuun, mutta tuli karhu vastaan.  ;D ;D ;D
[/quote]

----pitihän Suomeen oikea presidentti saaha ;) Sen takia kannatti uhrautua,isänmaan edun nimissä.30v sossujen presidenttejä oli ihan liikaa 8)