Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas tumpeloita liikenteessä  (Luettu 14532 kertaa)

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Mitäs muuten... jos mä ajaisin tulevilla liukkailla Opelilla ojaan niin voisinko syyttää olosuhteita, renkaita vai olisinko vaan ihan helevetin tyhmä  ???
Olosuhteet tietysti. Ainahan se keli yllättää autoilijat ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Mitäs muuten... jos mä ajaisin tulevilla liukkailla Opelilla ojaan niin voisinko syyttää olosuhteita, renkaita vai olisinko vaan ihan helevetin tyhmä  ???
Olosuhteet tietysti. Ainahan se keli yllättää autoilijat ::)

1 ääni olosuhteille. Saas nähdä ovatko kaikki samaa mieltä  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Mitäs muuten... jos mä ajaisin tulevilla liukkailla Opelilla ojaan niin voisinko syyttää olosuhteita, renkaita vai olisinko vaan ihan helevetin tyhmä  ???
Olosuhteet tietysti. Ainahan se keli yllättää autoilijat ::)

1 ääni olosuhteille. Saas nähdä ovatko kaikki samaa mieltä  ;D
No eikös opelilla ajaminen osoita jo tyhmyyttä ja olosuhteita voi myös syyttää sehän yllättää aina... Ja nykypäivänä tuo renkaitten laatu huonontuu niin kaikkiahan näitä voi syyttää  ;D

realisti

  • Vieras
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Kyllä siinä on aina ratin ja penkin välissä jotain vikaa kun mettään menee. Ittekin olen yhden mersun eturipustuksen muutama vuosi sitten ajanut paskaksi ojanpenkkaan, kun oli tiellä n.15cm sohjoa ja liian suuri tilannenopeus...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Mitäs muuten... jos mä ajaisin tulevilla liukkailla Opelilla ojaan niin voisinko syyttää olosuhteita, renkaita vai olisinko vaan ihan helevetin tyhmä  ???

Autoo et ainakaan voi syyttää, joten syytä Opelia.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

patron

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Kyllä siinä on aina ratin ja penkin välissä jotain vikaa kun mettään menee. Ittekin olen yhden mersun eturipustuksen muutama vuosi sitten ajanut paskaksi ojanpenkkaan, kun oli tiellä n.15cm sohjoa ja liian suuri tilannenopeus...
Et kai vaan liijottele, eihän mersu pääse edes liikkeelle 15 sentin sohjossa ::)

realisti

  • Vieras
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Kyllä siinä on aina ratin ja penkin välissä jotain vikaa kun mettään menee. Ittekin olen yhden mersun eturipustuksen muutama vuosi sitten ajanut paskaksi ojanpenkkaan, kun oli tiellä n.15cm sohjoa ja liian suuri tilannenopeus...
Et kai vaan liijottele, eihän mersu pääse edes liikkeelle 15 sentin sohjossa ::)

komeesti kuule sukeltaa sellaseen "sohjosööriin" kun menee aukeen ja metsän rajapinnassa.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Kyllä siinä on aina ratin ja penkin välissä jotain vikaa kun mettään menee. Ittekin olen yhden mersun eturipustuksen muutama vuosi sitten ajanut paskaksi ojanpenkkaan, kun oli tiellä n.15cm sohjoa ja liian suuri tilannenopeus...
Et kai vaan liijottele, eihän mersu pääse edes liikkeelle 15 sentin sohjossa ::)


 Laittaa nelivedon, jos ei takavetosella tarpeeks pitkälle vatukkoon pääse...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kitkattomat...
http://www.hs.fi/kotimaa/VTT+Kitkarenkaat+voivat+vaarantaa+liikennett%C3%A4/a1305555176166      ::)

"Keski-Euroopan olosuhteisiin suunnitellut kitkarenkaat voivat aiheuttaa liikenneturvallisuusriskejä Pohjoismaissa"

Mä ajoin tuollaisilla 2 talvea ja yli 45 000 km. VTT:lle olisin tämän tiedon voinut kertoa ilmaiseksi, niillä oli veemäinen ajaa  :D Mut en mä niillä ojassa käynyt silti.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
Viime perjantaina soitti joku tuolta pelipaikoilta ratioon ja kertoili että näkyväisyyttä kaks henkilöautonmittaa ja vauhtia 100km/h.  :o Aivan sama vaikka olis piikkirenkaat jäärata-autosta alla varmasti kolisee. Nelivetoisia ne meilläki molemmat autot mutta eipä tunnu jarrutusmatkaa lyhentävän fultime4wd eikä sen kummemmin 4motionikaan. Onkohan niissä joku vika? ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66028
Vs: Taas tumpeloita liikenteessä
kyllä!   ei ku maahantuojalle nootti!   kyllähän nykyauton pitää väistää tiellä olevia/lumessa/hirviä!   ja vaikka mitä ilman että kuski millään lailla asiaan puuttuu! ???