Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tentti paljasti...  (Luettu 2747 kertaa)

;-)

• Vieras

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tentti paljasti...
nythän sitten saisi lämpöä vaalitentteihin kun tölväis jotain salelle, niin hänhän pitäis pienen puljun lämpimänä hetken kevyesti! ;D

Sepedeus

• Vieras
nythän sitten saisi lämpöä vaalitentteihin kun tölväis jotain salelle, niin hänhän pitäis pienen puljun lämpimänä hetken kevyesti! ;D

No jokainenhan tietää että Sale on "kuuma Kalle". Ja Haloska kiukkuinen akka. Molempien kanssa voi elää. Polkekaa kovempaa.

Joillekin kyllä tuottaisi tuskaa jos ja kun homo voittaa vaalit :D

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mä en montaa tyhymempää tiiä ku toi sihvonen, oli se missä tahansa ohjelmassa se on aina vääntämässä!! se ei vissiin tajua olevansa pelle.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

• Vieras
Sihvonen...
mä en montaa tyhymempää tiiä ku toi sihvonen, oli se missä tahansa ohjelmassa se on aina vääntämässä!! se ei vissiin tajua olevansa pelle.. ;D

Ei se tajuu mitää muutakaa... kepulainen urheilu"toimittaja"  :P 8)

nilihaara

• Vieras

No jokainenhan tietää että Sale on "kuuma Kalle". Ja Haloska kiukkuinen akka. Molempien kanssa voi elää. Polkekaa kovempaa.

Käy vaan jo lääkitys valmiiksi hakemassa ennenkuin masennuslääkkeet loppuu. Minä en ole suvaitsevainen enkä kannata globalisointia ja uskon vakaasti että suvaitsevainen häviää vaalit. Vielä tänään iltapäivällä puunkaatoa Naturan vioittamalta alueelta vaalien kunniaksi.   Enkä aio äänestää suvaitsemattomana ihmisenä.  :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikaä muuten tarkenis männäkään ..... ääänestämään tyhjääää!

;-)

• Vieras
Vs: Sihvonen...

On se nyt kumma, jos ehdokas ei äänestäjien kysymyksiä kestä ... Salella oli kai sitten varaa tulistua, kun tiesi, että kysyjä EI äänestä häntä kuitenkaan.

Kamikatze

• Vieras
On toki hyvä että uusliberalismi nostetaan näissäkin vaaleissa esille .Kansalaiset tulevat näin tietoisiksi mitkä voima näitä muutoksia ajaa.
SDP ja  keskusta ovat myös toimineet uusliberalististen näkemysten juoksupoikina kun ovat olleet hallitusvastuussa siitäkin huolimatta että puolueen kannattajista valtaosa lienee uusliberalismin vastustajia ..Siinäpä miettimistä puolueiden nokkamiehille miksi puolueiden kannatus laskee. 8)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Sihvonen...

pelikirja-petteri.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

• Vieras
Tetris...

Ei varmana osaa pelata ees Tetristä... mä osaan  :P ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
On toki hyvä että uusliberalismi nostetaan näissäkin vaaleissa esille .Kansalaiset tulevat näin tietoisiksi mitkä voima näitä muutoksia ajaa.
SDP ja  keskusta ovat myös toimineet uusliberalististen näkemysten juoksupoikina kun ovat olleet hallitusvastuussa siitäkin huolimatta että puolueen kannattajista valtaosa lienee uusliberalismin vastustajia ..Siinäpä miettimistä puolueiden nokkamiehille miksi puolueiden kannatus laskee. 8)

pellekeput  tuohoavat   keskustapuolueen,,,,,ei  täällä  ole  tilaa  kuudelle  liperaalipuolueelle,

ja  kiviniemi  vaati  täyttä  vastuunkantoa  kevään  vaalikeskustelussa  :P

nilihaara

• Vieras

Käy vaan jo lääkitys valmiiksi hakemassa ennenkuin masennuslääkkeet loppuu. Minä en ole suvaitsevainen enkä kannata globalisointia ja uskon vakaasti että suvaitsevainen häviää vaalit. Vielä tänään iltapäivällä puunkaatoa Naturan vioittamalta alueelta vaalien kunniaksi.   Enkä aio äänestää suvaitsemattomana ihmisenä.  :P
  Olipa hieno kirjoitus tämän päivän Koillis-Lappi lehden lukijat osastolla savukoskelaiselta Eeva-Maria Maijalalta. Onneksi rakkaassa kotimaassamme on vielä muutamia suoraselkäisiä kansanedustajia kuten hän.
Valitettavasti eei voi linkittää mutta lukekaa ken voi.    8)

Karhula

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tetris...

Ei mikään ihme sillä sehän on neuvostoliittolainen peli.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tetris

Aulis Anttila

• Vieras
Urbaani legenda...
Vs: Tetris...
Ei mikään ihme sillä sehän on neuvostoliittolainen peli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tetris

Toi legenda elää sitkeesti... tosiasiassa peli kehitettiin alunperin jenkkilässä Naton lentäjien stressinopeuden testaamiseen  :P 8)