Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soininvaara ja minä-itte.  (Luettu 3059 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Soininvaara ja minä-itte.
minä-itte on tällä palstalla usein ylistänyt Soininvaaran viisaita mielipiteitä. minä-itte on Soininvaaran paras kaveri, tässä lisää niitä:


Vihreiden kansanedustaja Osmo Soininvaara kirjoittaa blogissaan, että Pekka Haaviston (vihr.) pääsy toiselle kierrokselle presidentinvaaleista "ei ole osoitus vastajytkystä vaan pikemminkin jytkyn jatkosta".

"Suomi on menossa nopeasti pilalle. Eriarvoisuus on kasvamassa ja ennen niin yhtenäinen kansa jakautumassa. Ei vain Suomessa vaan koko teollisessa maailmassa", Soininvaara kirjoittaa ja arvioi Haaviston saaneensa paljon ääniä perussuomalaisilta.

Soininvaara kirjoittaa Haaviston ymmärtäneen, että perussuomalaisten suosion nousun takana on "vakavasti otettava asia, jonka syihin myös vihreiden pitäisi tarttua".

"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastalause...
"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."

No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Vastalause...
"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."

No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.

80% Suomen kansasta inhoaa Vladi Väykkyä. 


Soininvaara kirjoitti tättä asiaa maataloudesta, kepu/MTK jakoi maan kahteen eriarvoiseen alueeseen.

Viimeksi muokattu: 31.01.12 - klo:15:51 kirjoittanut minä-itte

simmo

  • Vieras
Vs: Vastalause...


No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.
[/quote]
-----Paavi V Suuri on ihan huipputyyppi.sale on pelekkä korvike >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vastalause...
No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.
-----Paavi V Suuri on ihan huipputyyppi.sale on pelekkä korvike >:(
[/quote]

Vladi on lähestulkoon maanpetokseen syyllistynyt pyrkyri vailla mitään moraalia ja vastuuta  >:(
+
”1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten ”kotiryssä”. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti.”

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Soininvaara ja minä-itte.
minä-itte on tällä palstalla usein ylistänyt Soininvaaran viisaita mielipiteitä. minä-itte on Soininvaaran paras kaveri, tässä lisää niitä:


Vihreiden kansanedustaja Osmo Soininvaara kirjoittaa blogissaan, että Pekka Haaviston (vihr.) pääsy toiselle kierrokselle presidentinvaaleista "ei ole osoitus vastajytkystä vaan pikemminkin jytkyn jatkosta".

"Suomi on menossa nopeasti pilalle. Eriarvoisuus on kasvamassa ja ennen niin yhtenäinen kansa jakautumassa. Ei vain Suomessa vaan koko teollisessa maailmassa", Soininvaara kirjoittaa ja arvioi Haaviston saaneensa paljon ääniä perussuomalaisilta.

Soininvaara kirjoittaa Haaviston ymmärtäneen, että perussuomalaisten suosion nousun takana on "vakavasti otettava asia, jonka syihin myös vihreiden pitäisi tarttua".

"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."

Jos arvostettu politikko Soininvaara noin sanoo, niin ei ole mitään syytä epäillä sen todenperäisyyttä.  ;D ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Vastalause...
"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."

No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.

juu  kepun  johto   oli  ensinnä  mukana  tuossa  vastalausessa

pellekepu  kepun  pääideologi  juha  kuisma  sanoi  aamulehdessä  että
väyrynen  ei  ole  keskustan  näköinen  ehdokas  :P

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66065
Vs: Soininvaara ja minä-itte.
juu, ja se että kepu on jakanu maatalousväestön suomessa kahteen kastiin ei ihan taida selittää haaviston suosiota kun maalaisia on enää niiiin vähän kansasta!                          mutta mikä siinä on että nämä eräät eivät vaan jaksa myöntää sitä että kansa ei ihan niiin paljon rakasta salea kuin metia on antanu ymmärtää!                                             rummuttamalla jatkuvasti yhtä asiaa saadaan mustakin muuttumaan valkoiseksi!  - eräitten silmin!

gutiguti

  • Vieras
Vs: Soininvaara ja minä-itte.


"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."
Se oli kokoomuksen vastalause keskustalle. Järjestäytynyttä taktikointia-

minä-itte

  • Vieras
Vs: Soininvaara ja minä-itte.


"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."
Se oli kokoomuksen vastalause keskustalle. Järjestäytynyttä taktikointia-

Höh Sauli sai enemmän ääniä kuin Pekka  Helsingissä.

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Vastalause...
No eipä olekaan... se on vastalause, jyrkkä vastalause, Paavo Väyselle.
-----Paavi V Suuri on ihan huipputyyppi.sale on pelekkä korvike >:(

Vladi on lähestulkoon maanpetokseen syyllistynyt pyrkyri vailla mitään moraalia ja vastuuta  >:(
+
”1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten ”kotiryssä”. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti.”
[/quote]
Mediasodan käsikirja
"Esitä tyhmää. Älä piittaa vastapuolen todisteista vaan kieltäydy keskustelusta sanomalla, että vastapuolen aineistossa ei ole järkeä, se ei ole luotettavaa, loogista tai minkään arvoista."
   cría cuervos y te sacarán los ojos

gutiguti

  • Vieras
Vs: Soininvaara ja minä-itte.


"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."
Se oli kokoomuksen vastalause keskustalle. Järjestäytynyttä taktikointia-

Höh Sauli sai enemmän ääniä kuin Pekka  Helsingissä.
Vaalipäivänä haavisto voitti. Taktikointi oli järjetäytynyttä, tähän viittaa mm sosiaalisesta mediasta tallentamani viestit.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Soininvaara ja minä-itte.


"Haaviston vei toiselle kierrokselle se, että hän voitti Helsingissä vaalipäivän äänissä Niinistön. Sitä on todella vaikea tulkita vastalauseeksi perussuomalaisille. Se on vastalause sellaiselle kehitykselle, jota (Sauli) Niinistö edustaa ja jota vastaan jytky nousi."
Se oli kokoomuksen vastalause keskustalle. Järjestäytynyttä taktikointia-

No sittenhän melkein toivois, että Haavisto voittaa.  ;D :P
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Fuller

  • Vieras
Vs: Soininvaara ja minä-itte.
Kaikesta päätellen tänään mina-itte saanut huonoa ja huonosti jälleenlämmitettyä kouluruokaa 8)
Huomenissa aamulla mina-itte hakee S-Marketista Malvialan lihapiirakoita ja lämmittää niitä mikrolla odottaessaan iltapäivää ::) ;)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26261
  • vastustan
Vs: Soininvaara ja minä-itte.
Kaikesta päätellen tänään mina-itte saanut huonoa ja huonosti jälleenlämmitettyä kouluruokaa 8)
Huomenissa aamulla mina-itte hakee S-Marketista Malvialan lihapiirakoita ja lämmittää niitä mikrolla odottaessaan iltapäivää ::) ;)
kaivappas kyseisen koulun ruokalista esiin  niin nähdään miten esim. maksapihvit korreloi moottorikelkkavihan ja kepukaunan kans....  ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...