Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haaviston Ultra Bra...  (Luettu 12561 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Haaviston Ultra Bra...
:'(   Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa :o      Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on.  Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin  ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa ;D ;D
Näinhän se on.  ;D
Sentähden niitä pitääkin soittaa tosikoille änkyröille.   ;D

Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".

MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!
No kyllä kai sen kestää kunhan pysyvät vähemmistönä.  Ja poissa politiikasta.    ::)

Eivät ole kauan vähemmistönä. Mitä enemmän yhteiskunta urbanisoituu ja keskittyy suurkaupunkeihin, niin sitä enemmän vihreä liike voimistuu.  ::)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Sepedeus

• Vieras
  Tämä Haaviston tukikonsertti ja muukin toiminta on oppitunti Kepun vaalirahasotkuissa painiskelevalle kepulandialle.
Kun kannatatte kepua, niin avatkaa hiukkasen sitä rahapussin nyöriä. Itse teidän kuuluu maksaa nämä vaalirahat. Turhaa niitä on toisille laittaa maksettavaksi, Kelan, RAY:n, ARA:n kautta. On sairasta väittää että Nuorisosäätiö tuottaisi senttiäkään voittoa ilman näitä valtion hallinnoimia laitoksia.  ;D

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
:'(   Minulle taas Ultra Bra on ensimmäinen ja ainoa positiivinen asia Haaviston kampanjoinnissa :o      Mitä tulee sanoituksiin niin varsinkin tuo esillä ollut on niin avoimen provosoiva kun mahdollista vain on.  Ja jos ei tiedä eroa espanjalaisen kusitomaatin  ja suomalaisen välillä niin voisi olla aika maistaa ;D ;D
Näinhän se on.  ;D
Sentähden niitä pitääkin soittaa tosikoille änkyröille.   ;D

Minä olen kyllä tullut vuosien varrella siihen tulokseen, että biisi on parodiaa. Äkkiseltään se kuulostaa vastustavan kotimaista, mutta todellisuudessa pilkkaa fiinejä piirejä joiden asennejyrkkä leimakirves kieltää kotimaisuuden arvon (tai kaikki keskustan tekemiset) tyyliin "väärin sammutettu".

MUTTA aatteellisesti ovat kyllä porukkana yks tanan komujoukko vihreissä vaatteissa!
No kyllä kai sen kestää kunhan pysyvät vähemmistönä.  Ja poissa politiikasta.    ::)

Eivät ole kauan vähemmistönä. Mitä enemmän yhteiskunta urbanisoituu ja keskittyy suurkaupunkeihin, niin sitä enemmän vihreä liike voimistuu.  ::)

Minustakin olisi mukavaa suojella toisten omaisuutta, kun ei omaan vain kosketa, tai sitä ei yksinkertaisesti ole olemassakaan ::)

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä Ultra Bran "Kalifornia" -levy on Suomi-rokin (tai -popin) ehdottomia klassikoita, sitä ei millään poliittisella mielipiteellä pääse ryssimään.

Petri

mää vai

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • 2015-ostajan markkinat
Kyllä Ultra Bran "Kalifornia" -levy on Suomi-rokin (tai -popin) ehdottomia klassikoita, sitä ei millään poliittisella mielipiteellä pääse ryssimään.

Petri

Siinä on sulle ituhippi kunnon musaa!
Oon vaatimaton!

simmo

• Vieras
Vs: Idealisti ja hölmö...

Kepussa silti kauneimmat naiset.  :D
[/quote]
------------------------tuohon en sano mitään,kun en ole asiantuntija 8)

Aulis Anttila

• Vieras
Voin vähä jeesata...
Kepussa silti kauneimmat naiset.  :D
------------------------tuohon en sano mitään,kun en ole asiantuntija 8)
[/quote]

On niitä siellä aika liuta... ykköstykkinä Paula  ;D

JoHaRa

• Vieras

Petri

Mä... joudun nyt olemaan kanssasi eri mieltä... UB aiheuttaa korviin enemmän tuskia kuin Celine Dion tai aasin kiljuminen  ;D

Petri

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
.. enemmän tuskia kuin Celine Dion

Tämä ristiriita välillämme ei keskustelemalla kyllä katoa, "kukin tulkoon uskollaan autuaaksi"

Petri

cosmic_cowboy

• Vieras

Petri

Vaikka maailmassa ei olisi politiikka koskaan ollutkaan, UB sucks!  >:(

Tai no, ehkä se inho kumpuaa jostain lapsena kuullusta Kristiina Halkolan vallankumouskarjunnasta. Ja voihan olla että olen herkkänä ihmistaimena alitajuisesti aistinut jotain vanhempieni ilmeistä heidän kuullessaan kumoussanomaa?

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Tai no, ehkä se inho kumpuaa jostain lapsena kuullusta Kristiina Halkolan vallankumouskarjunnasta. Ja voihan olla että olen herkkänä ihmistaimena alitajuisesti aistinut jotain vanhempieni ilmeistä heidän kuullessaan kumoussanomaa?

Kaisa Korhosen vallankumouskarjunnan vaikutusta ei ole myöskään syytä aliarvioida...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

cosmic_cowboy

• Vieras

Kaisa Korhosen vallankumouskarjunnan vaikutusta ei ole myöskään syytä aliarvioida...     ::)

Olet oikeassa kuomaseni, vai pitäisikö sanoa toveri.

http://www.youtube.com/watch?v=TvrLV2Glvwo

Pari säkeistöä tuota ja karjahommat 17 asteen pakkasessa alkoivat tuntua miellyttävältä vaihtoehdolta.

Aulis Anttila

• Vieras

Pari säkeistöä tuota ja karjahommat 17 asteen pakkasessa alkoivat tuntua miellyttävältä vaihtoehdolta.

...ja lisää suolaa haavoihin eli... pannaan ny tänne sit tääki    ;D

Viimeksi muokattu: 31.01.12 - klo:20:23 kirjoittanut Aulis Anttila

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

No tuo "toveri" ei ny oikein satu kohalleen...     ;)

Mutta tuo Kaisa K. tekkee näköjään vieläki hirvijjää jäläkiä. Korvisa...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Kamikatze

• Vieras
Jotain nostalgiaa on kuitenkin jäänyt  tästä tämän sortin kuorolauluperinteestä  :)
  http://www.youtube.com/watch?v=qptNk4SQJ3g&feature=related