Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???  (Luettu 7379 kertaa)

realisti

  • Vieras
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
niin... Karkea yleistys tuo mullakin oli, ainakin sai keskustelua aikaiseksi. Mutta fakta on se että kyllä saksalainen pitää koneensa suomi-jussia paremmin, Tosin ohjaamot sisältä ovat usein likaisia johtuen saksalaisten fetissistä aukinaisia laseja kohtaan.

TriSixVario

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
  • Köyhille kaikki on kallista!Mulle saman hintasta!
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!
Itellä 312 fendt ajettu 8000 eikä mitään vikaa vaikka on ollu kovassa ajossa koko ikänsä 8) 8)
9500 on vasta sisään ajettu ;D

Urakoottija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 86
  • Eat My Shorts
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!

mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.

Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.

 Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni  ;D

No eihän se oo, joillakin kestää rautalanka ja joillakin ei taharo kestää ratakiskon pätkäkään ja kommenteistas päätellen sulla ei kestä se ratakiskonpätkäkään.
Nothing Runs Like A deere But Nothing Pulls Like A Horse
Wer Fendt fährt-führt

mansiki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
kyllä meillä ainakin koneet kestää kun niitä huolletaan. Mutta mielummin otan vähän ajetun käytetyn kun tietentahtoen paljon ajetun jossa suuremmat riskit tulla remontteja.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
muuten hyviä nuo saksan koneet kun niis on kaikki varusteet mut tunteja on aikas paljon. se tampereen ventti on kuulemma 9500 kans ajettu et vähä liikaa seki!

mitä väliä tunneilla? Itte toin taannoin omaan ajoon kesäksi 7700 jontikan jolla oli takana 11 000h, kone oli kuin uusi ja myös pelasi. Sakemannit kun ei raiskaa koneitaan käyntiin -30 asteesta eikä rymyä metsissä niin koneet pysyvät pitkään hyvinä.

Tyämaalle tuatu vuonna 2009 saksasta karhotin vm.-95, pelas kun puikki suaraa satamasta pellolle töihin ja vuanna 2010 suurkanttipaalaaja vm.-93, ajettu laskurin mukaan 85000 paalia, suaraa satamasta pellolle töihin. Ainakin näiden koneiden perusteella voin sanoo, että kyllä saksalaiset osaa koneensa kunnossa pitää.

 Saksan rapidista oli harvennettu muokkarin piikkiväliä kun piikki mennyt poikki...niittimen kulmavaihteesta lastua ja vaseliinia, kun propun aukas...no mutta korjaamalla paraneevat...
No huolto tai huoltamattumuus ei ole kyllä kansalaisuudesta kiinni  ;D

No eihän se oo, joillakin kestää rautalanka ja joillakin ei taharo kestää ratakiskon pätkäkään ja kommenteistas päätellen sulla ei kestä se ratakiskonpätkäkään.
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä  :P  Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain   :o   Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä  ::)

Urakoottija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 86
  • Eat My Shorts
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä  :P  Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain   :o   Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä  ::)

No siinähän se taas tuli  :D
Nothing Runs Like A deere But Nothing Pulls Like A Horse
Wer Fendt fährt-führt

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
Jaa mulla vai??? Mitä mä oon nyt rikkonut??? No joo yanmarista meni lauhdutin paskaksi ja tuli öljyt pihalle (500h ajettu vuokrakaivuri) ja tossa viime viikolla 505 valmetin nostolaitteen sylinteri irtos yläpäästään kun oli ilmeisesti kiertynyt joskus auki ja sen jälkeen tullut pystyjenka... Mun mielestä kumpikaan ei ole yksinään mun syytä  :P  Niin ja hajos tuosta "mun ajokista" (cat 304) englannissa asennettu varkauden estolaite mutta ehkä se on tää mun huono karma tai jotain   :o   Ei oo ollut tapana rikkoa koneita mutta joskus ne vaan hajoo mutta mahtaisiko sillä ola jotain tekemistä asian kanssa että ne on kaikki vaan ihmisen tekemiä  ::)

No siinähän se taas tuli  :D
Niin mikä?? Sä se sälli olet jos sulla ei hajoo mikään tai sitten on saatanan hyvää tuuria  ;D

Urakoottija

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 86
  • Eat My Shorts
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
Niin mikä?? Sä se sälli olet jos sulla ei hajoo mikään tai sitten on saatanan hyvää tuuria  ;D

No enhän minä oo mihinään vaihees väittänykkään että mulla kaikki pysyis ehjänä.  ???
Nothing Runs Like A deere But Nothing Pulls Like A Horse
Wer Fendt fährt-führt

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: VANHOJA HYVÄKUNTOISIA FENDTEJÄ MISSÄÄN???
JOS tarvittee jotain varaosia noihin fendtteihin niin kannattaa ottaa jostain lujaa kiinni kun kyselee varaosien hintoja, on sitten kaikkia muuta kun erullisia. siinä oli aikoinaan syy lykätä 611 vaihto riviin kaikes hiljaisuures... ;)

  Näin kyllä nykyään on,,mutta meforin aikana väittäisin että olivat kyllä edullisemmasta päästä muitten merkkien hintoihin nähden..
 Ei muuta kun saksasta..kannattaa vertailla.