Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sonera *ituttaa  (Luettu 18328 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Sonera *ituttaa
Just joo kyllä joillain näkyy olevan kännykkä korvalla jatkuvasti,ihmettelen vaan mitä asiaa lie on jatkuvasti johonkin  soitella.Ei mulla ainakaan aika riitä jatkuvaan kännyköintiin,hommat siinä kärsii.Yleensä puhelut menee vastaajaan ja sitten soittelen kun on sopiva hetki.ja samoin toisin päin.
Toisilla on handsfree korvalla nääs  ;D  Joskus lumitöissä saattaa olla montakin tuntia puhelu auki muiden auraajien kanssa  :o

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Sonera *ituttaa
siis haloo kantsiiko tollasia paketteja ostastella Kuukausimaksu 0,69 euro ja soitetut minutit 0,07€.Siihen saapi paljon pälistä jos meinaa ees 20€ kuukausimaksun netota.
Mut hommatkaa niitä kytkypuhelimia/liittymiä edelleen niillähän nää operaattorit rahaa tahkoavat 8)

TÄH... Itse laskeselin et itsellä puhelin lasku olisi sinun liittymällä +400€

 

Aika paljon puhut päivässä; puhut puhelimessa yli 3 tuntia kuukaudessa, joka helevetin päivä, noin niinku
keskimäärin. :) Minulla ainakin jäis jo kyntöhommatkin
tekemätä. :)
Siis tuo 20 euroa tulee jo 300 minuutin puheluilla :-\ :-\   Minäkin kyllä tilasin eilen saunalahdelta ilman puheaikaa kun 3000 minuuttia saa puhua saunalahden ja elisan liittymiin ilmaiseksi.   Dna ja sonera puhelut 9c minuutti.   Saunalahdelta sai lisäksi multisimin eli kahteen puhelimeen netti samalla numerolla :) :)

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Sonera *ituttaa
Kovia lukemia.. Mulla puhelukustannukset on noin kympin kuukaudesa. Onneksi on 10€/kk puheaika alennusta :D  Lasku siis koostuu tekstiviesteitstä.  Face ja mese on hyviä kännykkälaskus syöjiä...

Oli tuo soneran dsl liittymän irtisanominen kans vaikiaa. irtisanoin liittymän, ja maksoin asiaan kuuluvat laskut. Ei sinne saanu ku nelkä kertaa soittaa sinne laskutukseen että tää liittymä on kuulkaas irtisanottu ja käsittääkseni olen maksanut laskuni, että voisiko joku poistaa mun nimen laskutuksesta...  Palvelu on kyllä poikki mutta ei laskutus..

Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo:16:18 kirjoittanut ravenlord

Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Sonera *ituttaa
Kovia lukemia.. Mulla puhelukustannukset on noin kympin kuukaudesa. Onneksi on 10€/kk puheaika alennusta :D  Lasku siis koostuu tekstiviesteitstä.  Face ja mese on hyviä kännykkälaskus syöjiä...

Oli tuo soneran dsl liittymän irtisanominen kans vaikiaa. irtisanoin liittymän, ja maksoin asiaan kuuluvat laskut. Ei sinne saanu ku nelkä kertaa soittaa sinne laskutukseen että tää liittymä on kuulkaas irtisanottu ja käsittääkseni olen maksanut laskuni, että voisiko joku poistaa mun nimen laskutuksesta...  Palvelu on kyllä poikki mutta ei laskutus..
Soneran lankaliittymän kun irtisanoi niin ei mennyt kymmentä minuuttiakaan puhelussa :o

Matias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Sonera *ituttaa
Ei minullakaan mennyt montaa minuuttia, kun Soneran lankaliittymän irtisanoin puhelimella.  Nettiliittymäkin tietysti meni katki samalla soitolla.

Mutta, sähköposti jäi kuitenkin toimimaan ja on nyt n. puolitoista vuotta toiminut
liittymän irtisanomisen jälkeenkin. Unohtivatkohan siellä laittaa "tulppaa reijälle". :)

"Internet on loistava keino päästä nettiin."
-Bob Dole

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9769
Vs: Sonera *ituttaa
Itte joku vuosi sitten irtisanoin soneran lankapuhelimen. Tein sen paikallises sonera kaupas. Huvittavinta tässä oli kuitenkin se,että ne faksas irtisanomisilmoituksen eteenpäin, koska niiden netti ei toiminut ;D Hymyilytti kyllä sonera pisteen typyäkin  ;D

Topias Funke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • aSiantuntija
Vs: Sonera *ituttaa
Just tänää tarjosivat laajakaistaa alennettuun hintaan soneralta(24kk sopimus ). Kysyin jotta miks vitussa tarjoot, kun kohta revitte langat pois? No ei myyjäapina sitä tienny, mutta tiesi sen että kilpailijan valokuitua olen ottamassa. Kunhan kesällä saisivat kaapelin vedettyä.
aSiantuntija lausuntoja maksusta.