Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moni odottaa kiitosta JO NYT  (Luettu 12249 kertaa)

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Moni odottaa kiitosta JO NYT
Jos palstan kansallista kokoomusta edustavat henkilöt  vielä yhdenkin kerran mainitsevat  missään kirjoituksessaan sanan  "KEPUTOLLO" niin jätän Saulia äänestämättä.

On jo jätetty ennen lehtimäen terävää kommenttia !!!!!!!!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

bdr-529

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos palstan kansallista kokoomusta edustavat henkilöt  vielä yhdenkin kerran mainitsevat  missään kirjoituksessaan sanan  "KEPUTOLLO" niin jätän Saulia äänestämättä.

keputollo  :P

yllytyshullu
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Moni palstaa lukeva ja tänne kirjoittava on parhaillaan kiitosta vailla.

Viittaan tällä nyt tietysti tähän presidentinvaaliin ja siihen että huomattavan suuri osa lukijoista joutuu nyt toisella kierroksella äänestämään itselleen vieraan puolueen ehdokasta. Eli käytännössä siis Saulia koska jopa taivaallinen sotaväki on asetettu torjumaan vastaehdokkaan valintaa.

Voisivatko palstan Kokoomus-aktivistit nyt siis kiittää näitä siirtyneitä ja siirtyviä äänestäjiä etukäteen  :) Lähipäivinä aktivistien jututkin ovat siistiytyneet niin paljon että jonkinlaista kiitollisuutta onkin jo havaittavissa.

En millään jaksaisi odottaa vaali-illan jälkeisiä kiitoksia tai mitä sitten onkaan tulossa. Jotain on varmaan tiedossa  ;D

Näissä pressanvaaleissa Saulin äänestäminen ei tarkoita että kannattais kokoomusta.

Ymmärtäkää ny tämä.
Kui mää ain olen paras?

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

keputollo  :P

yllytyshullu

en  ole  kako  :P

Jätkä

• Vieras

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=34014.0

simmo

• Vieras
varmaan tiedossa  ;D
[/quote]

Näissä pressanvaaleissa Saulin äänestäminen ei tarkoita että kannattais kokoomusta.

Ymmärtäkää ny tämä.
[/quote]-----------------------ei ne ymmärrä.Lehtimäki luulee,että mä oon loikannu kokoomukseen ;D Taijjanki tehä sen,Jätän yhen välihypyn välliin ton kepun :) Kostan Sepelle,apilakselle ja lehtimäelle >:(

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kakorosvoilta on turha kiitosta odottaa.  ::) ;D
ne on vähän kuin suomenruottalaiset ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

simmo

• Vieras

On jo jätetty ennen lehtimäen terävää kommenttia !!!!!!!!!!
----------------älä ny vähästä suutu. :(  Minä en aatellut ollenkaa kiitosta ku äänestin.Minä ajattelin olevani uhrilammas,joka uhrataan kokoomuksen hyväksi. Tämä uhri on ainutkertainen ,eikä sitä voi toistaa. Olen mieluummin uhri kuin kerijään kiitosta,jota ei kuitenkaan tule >:( .Kipitäppäs ny rustaan kuutosta,sähän olet järki mies,tule kanssani polttoroviolle uhrilampaaksi.Kahestaan ei niin kärvennä,vähä vaa lämmittää 8)

simmo

• Vieras
!!!!!
[/quote]
----------------älä ny vähästä suutu. :(  Minä en aatellut ollenkaa kiitosta ku äänestin.Minä ajattelin olevani uhrilammas,joka uhrataan kokoomuksen hyväksi. Tämä uhri on ainutkertainen ,eikä sitä voi toistaa. Olen mieluummin uhri kuin kerijään kiitosta,jota ei kuitenkaan tule >:( .Kipitäppäs ny rustaan kuutosta,sähän olet järki mies,tule kanssani polttoroviolle uhrilampaaksi.Kahestaan ei niin kärvennä,vähä vaa lämmittää 8)
[/quote]
-no niin koponen,teehhä nyt niinkö pyydän.En halua olla yksin uhrattuna :o

;-)

• Vieras

[/quote]

Ymmärtäkää ny tämä.
[/quote]-----------------------ei ne ymmärrä.Lehtimäki luulee,että mä oon loikannu kokoomukseen ;D Taijjanki tehä sen,Jätän yhen välihypyn välliin ton kepun :) Kostan Sepelle,apilakselle ja lehtimäelle >:(
[/quote]

Simmo on rauhaarakastava akrolainen.   :o  ei riitele kenenkään kanssa.  ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Ymmärtäkää ny tämä.
[/quote]

[/quote]

Tai ei ainakaan myönnä  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

• Vieras

[/quote]
-mutta kotona eijjoo puhekaveria :( On vaan vanaha mies,joka ei palijo puhu,vaan istuu ja töllöttää telekkaria.
Jaa pittääpä houkutella se avantoon.sinne se lähtee ;D

simmo

• Vieras

[/quote]

Saulin ikäinen, vielä lapsia alulle panee, jos nuoremman emännän ottaa.  ;D
[/quote]
------------sauli on ollu hyvän katon alla.Mun ukko on liiterisä mököttäny ja ränsistynyt :( Kun kymmenen vuotta elämästä mököttää,niin huulet jää siihen asentoon ja sitten on kuin olisit aina mököttänyt :)

;-)

• Vieras

Saulin ikäinen, vielä lapsia alulle panee, jos nuoremman emännän ottaa.  ;D
[/quote]
------------sauli on ollu hyvän katon alla.Mun ukko on liiterisä mököttäny ja ränsistynyt :( Kun kymmenen vuotta elämästä mököttää,niin huulet jää siihen asentoon ja sitten on kuin olisit aina mököttänyt :)
[/quote]  Kuin se nyt liiterissä, raukka   ???  :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kuunteliko kukaan tänään kun tuli ratiosta  ( puheessa ) saulin tarina, miten miusta tuli miä! ?

haaskalta kuulosti kun toiset kävi koulua niin sale kävi vaan koulussa!    ja kun kerran käskettiin tuoda kaikki vaatteet pois saunan eteisestä niin sale tuli sitten pikkasen kyrpiintyneenä ulos  lattiamatossa!    kyllä nauratti!                             hei, onks sale ollu joskus ihminenkii!  taksilla hiihtohissin juurelle hiihtolenkitä!