Jos Haavisto tulis Pressa ,jota en tosiaankaan toivo , niin muutetataanko käsky kyynärtuntumalle ojennus *****tuntumalle ojennus
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 25.01.12 - klo:20:16Jos Haavisto tulis Pressa ,jota en tosiaankaan toivo , niin muutetataanko käsky kyynärtuntumalle ojennus *****tuntumalle ojennus olihan armeijassa siistimpikin sana tuohon,,,,,,tappituntumaan ...
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 25.01.12 - klo:20:16Jos Haavisto tulis Pressa ,jota en tosiaankaan toivo , niin muutetataanko käsky kyynärtuntumalle ojennus *****tuntumalle ojennus Mut... se on sinun henkilökohtainen asiasi miten nakkikioskilla haluat jonottaa
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 25.01.12 - klo:21:50Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 25.01.12 - klo:20:16Jos Haavisto tulis Pressa ,jota en tosiaankaan toivo , niin muutetataanko käsky kyynärtuntumalle ojennus *****tuntumalle ojennus Mut... se on sinun henkilökohtainen asiasi miten nakkikioskilla haluat jonottaa Nakkikioskilla ?Oleks sää sivari ?
tyhjään maaliin! heh! taitas olla hukkaan ammuttu nikkeli!
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 26.01.12 - klo:08:12tyhjään maaliin! heh! taitas olla hukkaan ammuttu nikkeli! Mua olisi helppo ampua päähän koska mulla on järkyttävän suuri kallo ja kapeat hartiat . Kallossa on hyvin luiska otsa ja jyhkeä alaleuka + runsaasti sellaisia esihistoriallisia piirteitä kuten terävät kulmahampaat
Mää oon peräti reservin alikersantti >> << . Molemmilla olkapäillä on nuolet jotka osoittavat vihulaiselle että mihin tähdätään