Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jeesuksen ristiinnaulitseminen  (Luettu 8376 kertaa)

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Jeesuksen ristiinnaulitseminen
Niin paljon tulee puhuttua "juodessa"
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

nilihaara

• Vieras
Vs: Korkea moraali...

Aamu tv:ssä kepulaaset kehu  Paavoo. Tekevät siitä uuden messiaan, mutta johtajaksi ei kelpaa. Sumutusta tämäkin, jokaiselle jotakin.  :D
[/quote
-----------------kyllä kait Paavi V Suuri vois jäädä eläkkeelle,mutta hän on niin innokas,että varmaan pyrkii vielä eduskuntaan.Kepuhan on ihan hajalla,eivät itekkään tiedä ,mitä tekisivät.Aate on hävinnyt. :(]
  Manner ten välinen ohjus odottaa nurkan takana kunhan saa perheasiat kuntoon.  ;)

Sepedeus

• Vieras

Kännissäkö tänne kirjoottelet ;)

JoHaRa

• Vieras
Jeesuksen ristiinnaulitseminen
Mä olen aina miettinyt tuossa ristiinnaulitsemisessa että käyttivätkö saman naulat ja ristit useampaan kertaan  ???
Että osasiko sivistyskansa kierrättää jo tuolloin, vaiko eikö osannut silloinkaan  ???

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

Kännissäkö tänne kirjoottelet ;)

Syntymähumala on vahva. Kuka tämmöistä paskaa selvin päin?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: Presidentin tehtävä
Minun piti oikein tosissaan alkaa miettimään ,mitä minä odotan presidentiltä.Miksi aina,kun Haloska ilmestyi tv-ruutuun,minä suljin silmäni ja häpesin häntä.Yht,äkkiä sitten hoksasin,mistä se johtui.Haloska oli liian rahvaanomainen.Hänellä ei ollut mitään perinteisiä arvoja,hän oli vaan yks naapurin likka joka yritti hampaat irvessä hymyillä kaikille.Ei ihme,että kansa sai tarpeekseen  sosialidemokraateista.  Kun muut maat valitsevat presidentikseen fiksun ja edustavan,sellaisen,jota kehtaa esitellä ylpeänä muulle maailmalle,niin suomalaiset on niin kateellisia ,että eivät voi valita kuin jonkun muumimamman,joka vielä änkee väkisin sellaisiinkin tilaisuuksiin,mihin ei pitäisi ja ukkoki on  sen näköinen kuin pystyyn nukahtanu kapakala. >:(  Manu ja Mara vielä jotenki menetteli,heidän rahvaanomaisuutensa ei ollut niin silmiinpistävää,koska heidän vaimonsa olivat niin hillittyjä ja fiksuja. Haloskan aikana koko presidenttiinstituutti kärsi kovan kolauksen :(.Nyt,kun sinne on menossa tällainen naurettava hinttipari,niin koko instituutin voi samantien lakkauttaa ja perustaa Tamminiemeen kerjäläisoopperan,taikka majoittaa sinne niitä romanian kerjäläisiä. ???
Kautta historian kansa on halunnut kuninkaakseen suunnannäyttäjän,sellaisen jota voi aidosti kunnioittaa ja katsoa alhaalta ylöspäin.Presidentissä pitää olla hiukkasen glamouria,ei kuitenkaan liikaa.Presidentin pitää olla aidosti kiinnostunut kansastaan,mutta ei nöyristelijä. Nyt kun meillä olis mahdollisuus vuosikymmeniin saada sellainen presidenttipari,niin ei pilata pikkusieluisina tätä tilaisuutta.Jätetään poliittinen saivartelu ja syyttely ja vanhojen asoiden kaivelu. Jos nyt ei onnistuta tässä,niin sitten lupaan,etten koskaan enää äänestä,en missään enkä milloinkaan :'( Marssikoon ryssän joukot tänne ja valloittakoon koko Suomen.Näin tyhmä kansa ei ansaitse itsenäisyyttä. >:(

Olet oikeassa tarkoitat varmasti Haavistoa sillä Niinistö ei edusta mitään noista arvoista ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

• Vieras
Mä olen aina miettinyt tuossa ristiinnaulitsemisessa että käyttivätkö saman naulat ja ristit useampaan kertaan  ???
Että osasiko sivistyskansa kierrättää jo tuolloin, vaiko eikö osannut silloinkaan  ???

Samoja nauloja. Naulat oli kalliita siihen aikaan.  :D

Aulis Anttila

• Vieras
Harhaoppia...
Mä olen aina miettinyt tuossa ristiinnaulitsemisessa että käyttivätkö saman naulat ja ristit useampaan kertaan  ??? Että osasiko sivistyskansa kierrättää jo tuolloin, vaiko eikö osannut silloinkaan  ???

No ei... ne käytti puutappeja  :P ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Simmo! Sinä olet aivan ihana!

Simmo on sulle liian vanaha. Sä dikkaat nuorempia, siksi Sauli on sun idoli.  ;)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110114672919_uu.shtml Niinistön suosikki kirja :o

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Eikä silloon tehty ooppeleitta ko ne ei kestä edes autobahnalla ja sellasia ei silloin ollut ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aamu tv:ssä kepulaaset kehu  Paavoo. Tekevät siitä uuden messiaan, mutta johtajaksi ei kelpaa. Sumutusta tämäkin, jokaiselle jotakin.  :D
[/quote
-----------------kyllä kait Paavi V Suuri vois jäädä eläkkeelle,mutta hän on niin innokas,että varmaan pyrkii vielä eduskuntaan.Kepuhan on ihan hajalla,eivät itekkään tiedä ,mitä tekisivät.Aate on hävinnyt. :(]

ei  kepuilla  ole   aatetta  ollut  sitten maalaisliiton  aikojen

pellekeput  yrittävät  pitää  eurosta   ja  eu :  sta   kiinni  kun   itse  ei  osata
omalla  rahalla  ruotsin   tapaan   elellä  leveesti :(

simmo

• Vieras

pellekeput  yrittävät  pitää  eurosta   ja  eu :  sta   kiinni  kun   itse  ei  osata
[/quote]
-ei jatkuvalla riitelyllä saa mitään aikaseksi.sitä saat jorista maailman tappiin,eikä mikään muutu.Minä en vastaa sulle enää,mokomaki riitapukari,tämä sama koskee apilasta.Ja toivottavasti ette enää vastaa munkaan viesteihin.
Ilkeys on mailman hirvein asia.en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa. >:(

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

-ei jatkuvalla riitelyllä saa mitään aikaseksi.sitä saat jorista maailman tappiin,eikä mikään muutu.Minä en vastaa sulle enää,mokomaki riitapukari,tämä sama koskee apilasta.Ja toivottavasti ette enää vastaa munkaan viesteihin.
Ilkeys on mailman hirvein asia.en halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa. >:(
[/quote]

ja  juuri  aamulla kirjootit   kuinka  hyvä  ja anteeksiantavainen  olet    mutta
näyttä  siltä  että  kädet  ovat  eesaun  kädet  ja  ääni  aliksen  ääni  :P

JoHaRa

• Vieras

Eikä silloon tehty ooppeleitta ko ne ei kestä edes autobahnalla ja sellasia ei silloin ollut ;D

Nykyään rattijuopumuksista pitäisi rankaista niin että kuski pannaan autoonsa ja luukut hitsataan kiinni. Onnistuu Opeleillakin, ovet ovat harvoin niin ruosteessa että hitsaus ei onnistu  ???

simmo

• Vieras
Sepe se aina pyörii tuolla seksipuolella. Me ollaan simmon kaa sielunsisaruksia! Ne on niitä arvoja.
jep,asialinjalla ollaan.