Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vyötärövalot  (Luettu 7266 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vyötärövalot
Olisko vinkkiä vyötärövaloiksi? Kuukkeli löytää lähinnä jotain Hellan halpiksia, jollaiset juuri asensin. Vaikutelma on hieman... laimea.  ??? Omat ajovalot eivät kuormaimen takia näy laisinkaan, eikä työvaloilla viiti tiellä ajaa jatkuvasti.

Kaapeli on muuten nähtävästi aika kallista, useaan otteeseen olen ihmetellyt kun kaikki sähköjohdot on traktoreissa ja työkoneissa juuri niin lyhyet kuin ne suinkin pystyy olemaan, valoille tulevat kaapelitkin sellaiset että kellosepän ja kätilön koulutus saisi olla uusia valoja asentaessa..  :o
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

winha35

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
  • Kyllä lähtee!!!
Vs: Vyötärövalot
Mä laitoin maasikaan halpis xenonit jotka toimii ajovaloina ja työvaloina. Todella hyvät hintaansa nähden 59€ kpl. Näyttää tuplasti pitemmälle ku noi läskinpala työvalot.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Vyötärövalot
Mä laitoin maasikaan halpis xenonit jotka toimii ajovaloina ja työvaloina. Todella hyvät hintaansa nähden 59€ kpl. Näyttää tuplasti pitemmälle ku noi läskinpala työvalot.
Ja ihmetellään miksi traktorikuskeja pidetään hiukan tyhminä... Kyntäjällä ja retkulla on ainakin sellaiset paremman näköiset vyötärövalot he voisivat paremmin kertoa...  ;)

Fuller

  • Vieras
Vs: Vyötärövalot
Älä Peurajussi aja työvaloilla,ne on piipmäiset autonkuljettajalle,muistaako väki kun Viitasaarella sattui kuolonkolari kun tr.kuski ajeli työvalot päällä nelostiellä. Vyötärövaloja löytyy sopivan hintaisia tarvikeliikkeistä, IKH,Motonet jne...

rautalampi11

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19
Vs: Vyötärövalot
Tuo johdotusten lyhyys on kyllä aivan tosi.  Juuri viikonloppuna vaihdoin ledejä työvaloiksi Valmettiin ja johtoliitokset olivat kaikissa 4 työvalojohdossa noin 2 - 3 cm rakenteiden ulkopuolella, vaikka kuinka yritti niitä vetää enemmän ulos.  Hirveällä kiroilulla sain juuri ja juuri jatkettua johtoja, jotta varsinainen asennus sitten onnistui.  Tuli mieleen, että olisi pitänyt kouluttautua kirurgiksi, jotta tämmöinen pikku remontti olisi onnistunut helpommin.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Vyötärövalot
Joskus nähnyt urakoitsijalla traktorissa ajovalot laitettuna konepelliin päälle.

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: Vyötärövalot
Tuollaisia nähnyt muutamilla käytössä.
http://www.nordiclights.com/products/headlights.html

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Vyötärövalot

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Vyötärövalot
Tuollaisia nähnyt muutamilla käytössä.
http://www.nordiclights.com/products/headlights.html
Just noita mä tarkoitin  ;D

Noihan olisikin kylän komeimmat..  8)  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

winha35

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 185
  • Kyllä lähtee!!!
Vs: Vyötärövalot
Mä laitoin maasikaan halpis xenonit jotka toimii ajovaloina ja työvaloina. Todella hyvät hintaansa nähden 59€ kpl. Näyttää tuplasti pitemmälle ku noi läskinpala työvalot.
Ja ihmetellään miksi traktorikuskeja pidetään hiukan tyhminä... Kyntäjällä ja retkulla on ainakin sellaiset paremman näköiset vyötärövalot he voisivat paremmin kertoa...  ;)

No mikähän tuossa ny sit on vikana. Tietenki sammutan ne ku auto tulee vastaan.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Vyötärövalot
Tuollaisia nähnyt muutamilla käytössä.
http://www.nordiclights.com/products/headlights.html
tommoset meillä aura hiluksissaeikä näytä mitään,tosi huonot.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Vyötärövalot
Mä laitoin maasikaan halpis xenonit jotka toimii ajovaloina ja työvaloina. Todella hyvät hintaansa nähden 59€ kpl. Näyttää tuplasti pitemmälle ku noi läskinpala työvalot.
Ja ihmetellään miksi traktorikuskeja pidetään hiukan tyhminä... Kyntäjällä ja retkulla on ainakin sellaiset paremman näköiset vyötärövalot he voisivat paremmin kertoa...  ;)

No mikähän tuossa ny sit on vikana. Tietenki sammutan ne ku auto tulee vastaan.
Aivan varmasti. 130tkm vuodes tien päällä enkä oo vielä semmosta täptäptäppäriä nähny joka niitä vaivautus sammuttaan kohdatessa. 

10-80

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: Vyötärövalot
No et oo sitte ainakaan mua vastaan tullu ::) ite kyllä työvalot sammutan jos auto vastaan tulee

jcb

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Vyötärövalot
TDK:n kannattais pitää silmät auki ajaessa. Itse sammutan aina ylimäätäiset valot kohdatessa.

T171

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Vyötärövalot
No kyllä ne itekki tulee sammutettua kun ajan vyötärövalot päällä, voipi olla että olisivat liian kirkkaat kun ovat xsenonit