Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KESKUSTA  (Luettu 8204 kertaa)

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Yks kysymys...
Hesa on synnin pesä, oikea Sodoma ja Gomorra

Onks osotteita... tai puhelinnumeroja  ::) 8)
Asuin joskus Josafatinkadulla, läheltä löytyi kaikenlaista mukavaa harrastetta.  :o

No katos perskelettä. Jos ollaan oltu samaan aikaan niin ollaan ehkä asuttu samassa korttelissa. Asuin siinä Kirstinkadulla aikanaan. Muistuu vaan mikä oli 2-3 ekaa viikkoa vaikeeta kun Kallion paloasemalta lähtivät pillit ulvoen vuorokauden ympäri niin alkuun siihen heräsi. Pari viikkoa kun meni niin ei huomannutkaan. Ja tosiaan, läheltä löytyy mm Kallion kirkko, Karhupuisto, Urheilukenttä / luistinrata on ihan vieressä, Eläintarhan urheilukenttä sekä uimastadion pienen matkan päässä.

Niin, löytyyhän siitä sitten kun Hesaria lähtee Kurvin suuntaan niin paljon muutakin... Harrastetta...

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Vs: KESKUSTA
Tsot, tsot, ainakin ympäristöministerinä sosialisoi ihmisten maita Naturan varjolla.

Koivumäki voi kommentoida omia kokemuksiaan.
Mun mielestä tuo natura-homman totaalinen epäonnistuminen oli kiinni huonosta hallinnosta, ei niinkään politiikasta.
Nothing is Something Worth Doing

Fuller

• Vieras
MaKe ,muuta pois kurjalta AB-alueelta,mitä siellä enää vanhenet ::)

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Tapaan ihmisisä päivittäin runsaasti, nimenomaan keskustalaisia. Tuntuu perin kummalliselta  että ovat ilmoittaneet, että eivät äänestä toisella kierroksella jos Väyrynen ei ole mukana.  Haavistokin voisi tulla ennemin kysymykseen  kuin Niinistö.  Kertokaapa mikä tollainen ajatuksen kulku on?  Eikö   Suomesa kuiteski pitäisi olla jo 30 vuoden jälkeen ei sosialistinen Pressa?
----kukaan minun tuntema kepu ei äänestä homoa Pressaksi.Keskustassa on arvot kohdallaan.Ja minä tunnen paljon kepuja,koska täällä on melkein kaikki niitä ???yli90 prossaa.

"Tykkää"  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pääasia, että Lipponen on ulkona.

Jos miestä arvioidaan poliittisten tekojen eikä puolueen perusteella niin taitaa se Paavo (Väyrynen) olla enemmän vasemmalla ja Paavo (Lipponen) enemmän oikealla...

Aulis Anttila

• Vieras
Rikolliset...
----kukaan minun tuntema kepu ei äänestä homoa Pressaksi.Keskustassa on arvot kohdallaan.Ja minä tunnen paljon kepuja,koska täällä on melkein kaikki niitä ???yli90 prossaa.
"Tykkää"  ::)

Onko omien lastensa raiskaaminen arvo... ja jos on niin minkälainen arvo ? ? ?  ...ja siitä vielä tykätään... se on outoa, se on rikollista.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Yks kysymys...
No katos perskelettä. Jos ollaan oltu samaan aikaan niin ollaan ehkä asuttu samassa korttelissa. Asuin siinä Kirstinkadulla aikanaan. Muistuu vaan mikä oli 2-3 ekaa viikkoa vaikeeta kun Kallion paloasemalta lähtivät pillit ulvoen vuorokauden ympäri niin alkuun siihen heräsi. Pari viikkoa kun meni niin ei huomannutkaan. Ja tosiaan, läheltä löytyy mm Kallion kirkko, Karhupuisto, Urheilukenttä / luistinrata on ihan vieressä, Eläintarhan urheilukenttä sekä uimastadion pienen matkan päässä.

Niin, löytyyhän siitä sitten kun Hesaria lähtee Kurvin suuntaan niin paljon muutakin... Harrastetta...
Lähellä ollaan, mä asuini siinä Josafatin ja Kirstin kulmassa, rumankeltainen talo, parveke sisäpihalle, samoin kuin käynti. Paloasemaan tottui ja siinä lähellä oli jonkun ketjuhotellin ruokaravintola mitä tuli aktiivisesti käytettyä. Ja kulttuuritalo kivenheiton päässä,  siellä kävi mm. Nick Cave...  :D

Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:07:32 kirjoittanut supersammakko

Aulis Anttila

• Vieras
Vasen ja oikea...
Pääasia, että Lipponen on ulkona.
Jos miestä arvioidaan poliittisten tekojen eikä puolueen perusteella niin taitaa se Paavo (Väyrynen) olla enemmän vasemmalla ja Paavo (Lipponen) enemmän oikealla...

Jos toisen omaisuuden ottaminen itselleen on vasemmistolaisuutta niin on.

nilihaara

• Vieras
Tapaan ihmisisä päivittäin runsaasti, nimenomaan keskustalaisia. Tuntuu perin kummalliselta  että ovat ilmoittaneet, että eivät äänestä toisella kierroksella jos Väyrynen ei ole mukana.  Haavistokin voisi tulla ennemin kysymykseen  kuin Niinistö.  Kertokaapa mikä tollainen ajatuksen kulku on?  Eikö   Suomesa kuiteski pitäisi olla jo 30 vuoden jälkeen ei sosialistinen Pressa?
  Juuri näin. Illan aikana soitti etelän isäntä ja kertoi robo suunnitelmistaan, siinä samalla tuli puheeksi vaalit. Sanoi ettei äänestä lainkaan jos Sauli ja ritari on vastakkain lopussa. Kako alkaa olla muiden hallituspuolueiden kanssa niin kova kirosana maalla että jotain pitäsi tehdä, muuten tää ei pääty hyvin.

Viimeksi muokattu: 23.01.12 - klo:00:15 kirjoittanut nilihaara

nilihaara

• Vieras
Tsot, tsot, ainakin ympäristöministerinä sosialisoi ihmisten maita Naturan varjolla.

Mun mielestä tuo natura-homman totaalinen epäonnistuminen oli kiinni huonosta hallinnosta, ei niinkään politiikasta.
   Oikeusvaltiossa ei näin pitäisi tapahtua.

Aulis Anttila

• Vieras
Juna meni jo...
Kako alkaa olla muiden hallituspuolueiden kanssa niin kova kirosana maalla että jotain pitäsi tehdä, muuten tää ei pääty hyvin.

Noh... 10%:n puolueen tekemiset on yhtä ku Kari Peitsamon tuki Kepulle  :P ;D

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei niin, mutta oikeusvaltiossa pitää myös syyttää oikeaa tahoa

Aulis Anttila

• Vieras
Outo kränä...
Tsot, tsot, ainakin ympäristöministerinä sosialisoi ihmisten maita Naturan varjolla. Koivumäki voi kommentoida omia kokemuksiaan.

Ihan älytöntä peräpeiliin töllistelemistä... eikä nää vouhkaajat yhtään oikeusjuttua voittaneet... eli homma meni lain mukaan... ja kun omia etuja ei itse valvottu ni aika turha on tuuleen huutaa... mut niihä keputollot tekee... sata vuotta

nilihaara

• Vieras

Hallinto on poliittisen tahdon alla.

nilihaara

• Vieras
Vs: Outo kränä...
Tsot, tsot, ainakin ympäristöministerinä sosialisoi ihmisten maita Naturan varjolla. Koivumäki voi kommentoida omia kokemuksiaan.

Ihan älytöntä peräpeiliin töllistelemistä... eikä nää vouhkaajat yhtään oikeusjuttua voittaneet... eli homma meni lain mukaan... ja kun omia etuja ei itse valvottu ni aika turha on tuuleen huutaa... mut niihä keputollot tekee... sata vuotta
   Hyvähän se on sosialistin huudella kun multaa ei ole kun porkkanoissa ja nekin kinukki jääkaapissa.