Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe KESKUSTA  (Luettu 8176 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Säälittävää...
Hyvähän se on sosialistin huudella kun multaa ei ole kun porkkanoissa ja nekin kinukki jääkaapissa.

Sä oot säälittävä, sä oot säälittävä luuseri.

nilihaara

• Vieras
Vs: Säälittävää...
Hyvähän se on sosialistin huudella kun multaa ei ole kun porkkanoissa ja nekin kinukki jääkaapissa.

;D ;D  Alkaako maatonta jurppii     ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Yks kysymys...
Hesa on synnin pesä, oikea Sodoma ja Gomorra

Onks osotteita... tai puhelinnumeroja  ::) 8)

Mannerheimintie päästä päähän ja kaikki siitä 30 km säteellä.

minä-itte

• Vieras
Vs: KESKUSTA
Tapaan ihmisisä päivittäin runsaasti, nimenomaan keskustalaisia. Tuntuu perin kummalliselta  että ovat ilmoittaneet, että eivät äänestä toisella kierroksella jos Väyrynen ei ole mukana.  Haavistokin voisi tulla ennemin kysymykseen  kuin Niinistö.  Kertokaapa mikä tollainen ajatuksen kulku on?  Eikö   Suomesa kuiteski pitäisi olla jo 30 vuoden jälkeen ei sosialistinen Pressa?
  Juuri näin. Illan aikana soitti etelän isäntä ja kertoi robo suunnitelmistaan, siinä samalla tuli puheeksi vaalit. Sanoi ettei äänestä lainkaan jos Sauli ja ritari on vastakkain lopussa. Kako alkaa olla muiden hallituspuolueiden kanssa niin kova kirosana maalla että jotain pitäsi tehdä, muuten tää ei pääty hyvin.

Ko. isäntä ei varmaankaan ole kepupropagandan vuoksi huomannut, mitä MTK/kepu on häneltä vienyt. Mm. heti jäsenyyden alussa AB-alueen investointituet, nuorten viljelijöitten tuen, esti maatalouden pudottamisen alempaan energiaveroluokkaan jne jne. Kannattaisi lukea muutakin kuin MaasTullia ja Suomenmaata.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta nyt pakko puuttua... aukki kirjoittaa että jos ei etujaan valvo on tutha huudella menetettyjen puoleen!    juuri näin!   eikö etelän a-b alueelliset voinu valvoa ja riitautttaa päätöksiä omistya m-in luettelmista asioista?   miksi ette tehny mitään kun joukkovoimalla kaatuu suurikin, vrt kepun häviö! 

vai voitteko väittää toisin?                                   töitä, töitä, niitä teidänkin pitäisi tulonne eteen tehdä!   puskista huutelu ei paljon tuota, ainakaan pääomaa!

Sepedeus

• Vieras
Tapaan ihmisisä päivittäin runsaasti, nimenomaan keskustalaisia. Tuntuu perin kummalliselta  että ovat ilmoittaneet, että eivät äänestä toisella kierroksella jos Väyrynen ei ole mukana.  Haavistokin voisi tulla ennemin kysymykseen  kuin Niinistö.  Kertokaapa mikä tollainen ajatuksen kulku on?  Eikö   Suomesa kuiteski pitäisi olla jo 30 vuoden jälkeen ei sosialistinen Pressa?
----kukaan minun tuntema kepu ei äänestä homoa Pressaksi.Keskustassa on arvot kohdallaan.Ja minä tunnen paljon kepuja,koska täällä on melkein kaikki niitä ???yli90 prossaa.

Hesa on synnin pesä, oikea Sodoma ja Gomorra

Kyllä Merijärvi on pahempi. http://yle.fi/vaalit/tulospalvelu/2012/presidentinvaali/ensimmainen_vaali/kunnat/merijarvi_ehdokkaiden_kannatus_14_483.html

Hevi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olisi Saulin kannattajienkin pitänyt se ymmärtää, että Väyrystä äänestämällä olis voitu torjua Haavisto. Haavisto nyt todennäköisesti voittaa.

Aulis Anttila

• Vieras

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Arvot...
----kukaan minun tuntema kepu ei äänestä homoa Pressaksi. Keskustassa on arvot kohdallaan. Ja minä tunnen paljon kepuja,koska täällä on melkein kaikki niitä ???yli90 prossaa.

Onko omien lastensa raiskaaminen arvo... ja jos on niin minkälainen arvo ? ? ?  >:(

mitääs  se  profeetta  muhammetti  teki  koraanin mukaan  9  vuotiaalle  ???

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!

Tuskin se jurppii. Mua kyl säälittää, kun toi omistaminen on sulle ihan se juttu....harmi, ettei enää eletä feodaaliyhteiskunnassa. Se olis ollu sun juttus, se maaorjien pieksentä :D

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Aulis Anttila

• Vieras
Pieksäminen...
Tuskin se jurppii. Mua kyl säälittää, kun toi omistaminen on sulle ihan se juttu....harmi, ettei enää eletä feodaaliyhteiskunnassa. Se olis ollu sun juttus, se maaorjien pieksentä :D

Mä oon laskenu sen varaan et ku en omista vaan vuokraan... ni saan vähemmän raippoja  ::) ;D

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
----kukaan minun tuntema kepu ei äänestä homoa Pressaksi. Keskustassa on arvot kohdallaan. Ja minä tunnen paljon kepuja,koska täällä on melkein kaikki niitä ???yli90 prossaa.

Onko omien lastensa raiskaaminen arvo... ja jos on niin minkälainen arvo ? ? ?  >:(
Onko Hesalaisten arvot kohdallaan Auliksen mielestä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011915100095_uu.shtml
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

simmo

• Vieras

---------------------äläpäs taas yleistä >:( Meissä kaikissa on sekä hyvyyttä että pahuutta.Toisella se vaan on erilaista.
Kyllä täällä kepu kokoaa porukoita Salen taakse. 8)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

ny voi mennä ay-liittoon niin saa omistavaa luokkaa piestä kuin vierasta sikaa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Kepu...
---------------------äläpäs taas yleistä >:( Meissä kaikissa on sekä hyvyyttä että pahuutta. Toisella se vaan on erilaista. Kyllä täällä kepu kokoaa porukoita Salen taakse. 8)

Arvattavasti kokoaa... ja hyvä niin  :)