Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.01.12 - klo:19:13Lainaus käyttäjältä: Fuller - 24.01.12 - klo:19:10Itsensämoinen siwari se olla pitää,sanoo SDP Mä säälin Fulleria. Joutuu elämään vielä homon johtamassa Suomessa. Vaikka luuli saavansa uuden Kekkosen Eikä kukaa anna sille, ei ees sen oma akka
Lainaus käyttäjältä: Fuller - 24.01.12 - klo:19:10Itsensämoinen siwari se olla pitää,sanoo SDP Mä säälin Fulleria. Joutuu elämään vielä homon johtamassa Suomessa. Vaikka luuli saavansa uuden Kekkosen
Itsensämoinen siwari se olla pitää,sanoo SDP
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 24.01.12 - klo:19:14Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.01.12 - klo:19:13Lainaus käyttäjältä: Fuller - 24.01.12 - klo:19:10Itsensämoinen siwari se olla pitää,sanoo SDP Mä säälin Fulleria. Joutuu elämään vielä homon johtamassa Suomessa. Vaikka luuli saavansa uuden Kekkosen Eikä kukaa anna sille, ei ees sen oma akka Vartoos, kyllä ne sorkkiksen kans kohta löytävät toisensa. Saa molemmat sit sitä "nannaa"
Lainaus käyttäjältä: Neke - 24.01.12 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 24.01.12 - klo:19:14Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.01.12 - klo:19:13Lainaus käyttäjältä: Fuller - 24.01.12 - klo:19:10Itsensämoinen siwari se olla pitää,sanoo SDP Mä säälin Fulleria. Joutuu elämään vielä homon johtamassa Suomessa. Vaikka luuli saavansa uuden Kekkosen Eikä kukaa anna sille, ei ees sen oma akka Vartoos, kyllä ne sorkkiksen kans kohta löytävät toisensa. Saa molemmat sit sitä "nannaa" Barbaroo pettää sua Neke
Minä facessa käärin hänet käärinliinoihin ja nostin orsille. Kerroin myös hälle että isäntien uho oli kuitenkin pitempi kuin sinun urasi. Kaverit tykkäs kummasti.
Meidän navetassa kuuluu olevan aikamoinen Lipposen kannatus.
Lainaus käyttäjältä: Make - 24.01.12 - klo:21:22Meidän navetassa kuuluu olevan aikamoinen Lipposen kannatus. -----------------