Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sauli  (Luettu 3305 kertaa)

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Sauli
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti.

Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille.

Vai mitä Aulis?  :D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Jäävään...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D

Mä jäävään ny itteni  ::) 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
No heh heh...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D
Mä jäävään ny itteni  ::) 8)
Aulis on kateellinen C-alueen isännille jonne ittekki kuulun  :P

Meillä Madame on sekä emäntä että isäntä... mä oon se äänetön kommandiittiyhtiöhenkilö  ::) ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sauli
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti.

Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille.

Vai mitä Aulis?  :D


kukaan kepulainen eikä persu äänestä niinistöä 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

minä-itte

  • Vieras
Vs: Jäävään...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D

Mä jäävään ny itteni  ::) 8)

Syyntakeeton  :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Paperit on...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D
Mä jäävään ny itteni  ::) 8)
Syyntakeeton  :P

Mul on terveen paperit... ja on näyttää ne  :P ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Paperit on...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D
Mä jäävään ny itteni  ::) 8)
Syyntakeeton  :P

Mul on terveen paperit... ja on näyttää ne  :P ;D

Mulla on oikein pää kerroskuvattu "rumpuputkessa" ja lääkärin mukaan kaikki on OK. On oikein kuvat esittää minullakin.   ::) 8) :o

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Sauli
Saulille menee ääni täältäkin!

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Sauli
Eikö piä *****maista ääntä se rumpu?


Mutta silti, on todella mukava fiilis kun Auliskin on meidän "voittajien" puolella.   ;D :D ;)

Agronet, Sauli, ja C-alue...voittajia kaikki.  :D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Kuvattu pää...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D
Mä jäävään ny itteni  ::) 8)
Syyntakeeton  :P
Mul on terveen paperit... ja on näyttää ne  :P ;D
Mulla on oikein pää kerroskuvattu "rumpuputkessa" ja lääkärin mukaan kaikki on OK. On oikein kuvat esittää minullakin.   ::) 8) :o

Munki nuppi kuvattiin... eivät näyttäneet kuvia vaikka vaadin  ::) 8)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Sauli
Eikö piä *****maista ääntä se rumpu?

Aika lievästi sanottu...puoli tuntia paikallaan ahtaassa rummussa ja kone pitää veemäisen metelin.


Mutta silti, on todella mukava fiilis kun Auliskin on meidän "voittajien" puolella.   ;D :D ;)

Kyllä Auliksesta vielä mies tulee, kunhan saamme täällä Agronetissa koulutettua häntä vielä pikkuisen lisää.

Agronet, Sauli, ja C-alue...voittajia kaikki.  :D

Fuller

  • Vieras
Vs: Sauli
Epäiltiinko mina-ittellä että valtaremmi koskettaa runkoon jossain kohdin,vai tuliko ison pyörän laakeriin välystä ::) :P

Aulis Anttila

  • Vieras
No perkele ja joo :-)
on todella mukava fiilis kun Auliskin on meidän "voittajien" puolella.   ;D :D ;) Agronet, Sauli, ja C-alue...voittajia kaikki.  :D

 ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kouluttautumisvaihtoehto...
Kyllä Auliksesta vielä mies tulee, kunhan saamme täällä Agronetissa koulutettua häntä vielä pikkuisen lisää.

Mielummin mä meen vaik kristilliseen kansanopistoon ku oon teiän opissa. Perkele.  :P

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kouluttautumisvaihtoehto...
Kyllä Auliksesta vielä mies tulee, kunhan saamme täällä Agronetissa koulutettua häntä vielä pikkuisen lisää.

Mielummin mä meen vaik kristilliseen kansanopistoon ku oon teiän opissa. Perkele.  :P

..ei auta itku eikä hammasten.... ::)