Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sauli  (Luettu 3309 kertaa)

Hevi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1042
Vs: Sauli
Täältä Saulin kotiseudulta kun olen, sanon että ei montaa kuntaa ole tottunut maassa jos Saulillta kysytään. Ei myöskään montaa maatilaa. Muutama iso. Rahat menee kans eu:n haltuun. Että tuskin C alueella on enää elämää

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sauli
Täältä Saulin kotiseudulta kun olen, sanon että ei montaa kuntaa ole tottunut maassa jos Saulillta kysytään. Ei myöskään montaa maatilaa. Muutama iso. Rahat menee kans eu:n haltuun. Että tuskin C alueella on enää elämää
Kumpikaan noista ei maataloutta lopeta, oot vaan uskonu kaiken propagandan. Asioita voidaan ja pitää järkeistää kokoajan ja sitä jatketaan. Muttei siitä(kään) päätä presidentti.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Sauli
Täältä Saulin kotiseudulta kun olen, sanon että ei montaa kuntaa ole tottunut maassa jos Saulillta kysytään. Ei myöskään montaa maatilaa. Muutama iso. Rahat menee kans eu:n haltuun. Että tuskin C alueella on enää elämää

 Rahat menee kans eu:n haltuun. Että tuskin C alueella on enää elämää

Ainahan voit tehdä kesälomamatkan C-alueelle. Ota kakkulat ja laskin mukaan.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Hevi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1042
Vs: Sauli
Kyllä Sauli on pääoman miehiä ja jakaa Nallen ajatusmaailman.  Halusi estää aikoinaan ulko kuntalaisia  käyttämästä kotikuntansa kirjastoa kun eivät suostuneet kuntaliitokseen . Että sillai.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Sauli
ja kertoo aika paljon että aukki ja m-i on ollu kuvattavana!            ei ainaskaan täälläpäin pääse helpolla kuvattavaksi joten täytynnä olla aika suuri tarve saada kuvaus päästä ja ajatusmaailman sekavuudesta kun kalliseen kuvantamiseen päässy/joutunna!                       

         noooo, nykylekurit ei osaa paljon tulkita kuvia läheskään oikein joten arvoitus säilyyyyyy! :o ??? ???

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jäävään...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D

Mä jäävään ny itteni  ::) 8)

  Eiköhän sovita että äänestetään Pekka pressaksi. Pekka on ylivoimainen ulkopolitiikassa ja sovittelutaidoissa. Sale kun yrittää jotain sanoa, ei sitä ymmärrä kukaan ilman katekismusta.  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sopimus...
Eiköhän sovita että äänestetään Pekka pressaksi.

Ei sovita.

Pekka on ylivoimainen ulkopolitiikassa ja sovittelutaidoissa. Sale kun yrittää jotain sanoa, ei sitä ymmärrä kukaan ilman katekismusta.  :D

Ymmärrys on perin juurin suhteellinen "ilmiö ja ominaisuus"  :P ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kuvattu pää...
Saa äänen täältä toisella kierroksella. Toivottavasti Saulista tulee Suomen presidentti. Se, jos mikä, olisi hyvä asia meille rehellisille ihmisille, vastuuntuntoisille veronmaksajille, C-alueen tuottajille. Vai mitä Aulis?  :D
Mä jäävään ny itteni  ::) 8)
Syyntakeeton  :P
Mul on terveen paperit... ja on näyttää ne  :P ;D
Mulla on oikein pää kerroskuvattu "rumpuputkessa" ja lääkärin mukaan kaikki on OK. On oikein kuvat esittää minullakin.   ::) 8) :o

Munki nuppi kuvattiin... eivät näyttäneet kuvia vaikka vaadin  ::) 8)

tyhjäähän  se  näytti,,,,,mutta  lekurin  olisi pitänyt  piirtää  siihen  kuvaan  römpeli
ja  näyttää  sitten  että   aalis  olisi  saanut  itse  päätellä  :P

simmo

  • Vieras
Vs: Sopimus...
.

Ei sovita.

Pekka on ylivoimainen ulkopolitiikassa ja sovittelutaidoissa. Sale kun yrittää jotain sanoa, ei sitä ymmärrä kukaan ilman katekismusta.  :D
[/quote]

Ymmärrys on perin juurin suhteellinen "ilmiö ja ominaisuus"  :P ;D
[/quote]
------------------------kerranki Aukin kans samaa mieltä.Ei Pekalla oo mitään mahdollisuuksia,kepujen äänet kaikki menee Salelle,samoin perusässien ja kristillisten.Mulle jäi ihan hyvä mieli,kunPaavo V sai noinkin suuren kannatuksen,enemmän kuin kepu yhteensä.Mitäpähän sorsivat Paavo V Suurta :(
Pekka ei saa kuin vasemmiston äänet ja ihan muutaman hajaäänen. Ihan turhaa koko toinen äänestys. ???

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Sopimus...
.
------------------------kerranki Aukin kans samaa mieltä.Ei Pekalla oo mitään mahdollisuuksia,kepujen äänet kaikki menee Salelle,samoin perusässien ja kristillisten.Mulle jäi ihan hyvä mieli,kunPaavo V sai noinkin suuren kannatuksen,enemmän kuin kepu yhteensä.Mitäpähän sorsivat Paavo V Suurta :(
Pekka ei saa kuin vasemmiston äänet ja ihan muutaman hajaäänen. Ihan turhaa koko toinen äänestys. ???

Simmo on realisti.  8)

 
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Mikra

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Sauli
Jätän toisen kierroksen väliin, homoa en voi äänestää, enkä saulia sen takia kun Katainen telkussa sanoi ennen lopputuloksen selviämistä, että Pekka on mieleisempi pari toisella kierroksella kuin Paavo. Kun keskusta viha on kokoomuksessa noin ilmeinen, saavat pelata omillaan, keskustalaisten kannattaa olla nukkuvien porukassa, ihan sama onko sitten pressana Sauli tai Pekka, jos se on Pekka, saavat kokkarit niellä omaa keitostaan.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Sauli
Jätän toisen kierroksen väliin, homoa en voi äänestää, enkä saulia sen takia kun Katainen telkussa sanoi ennen lopputuloksen selviämistä, että Pekka on mieleisempi pari toisella kierroksella kuin Paavo. Kun keskusta viha on kokoomuksessa noin ilmeinen, saavat pelata omillaan, keskustalaisten kannattaa olla nukkuvien porukassa, ihan sama onko sitten pressana Sauli tai Pekka, jos se on Pekka, saavat kokkarit niellä omaa keitostaan.

Paavon aika on jo mennyt ohi. Pekka taas on muuten mahdoton valinta.