Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä tänään juodaan?  (Luettu 11200 kertaa)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ammeriikkain maalla...
Halapaa Meukowia jaffalla
***** mikä cocktail.. :o :o

Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se >:( :'(
Yhtä eksoottista oli juoda hyvää punkkua sotkettuna kokikseen...  :o
Toisaalta kotioloissa mä juon punkkuni lähes aina sekoitettuna sitruunan makuiseen vissyyn, se on hyvää..
Valkkari+vissy on kans loistava yhdistelmä. Jos on olosuhteiden pakosta juotava jotain niin pahaa ku viiniä  :P
Viini on konjakin ja viskin jälkeen juomista jaloin...
Jää sulle sit enempi, kun mä en noihin liemiin enää koske  :P
miks veetussa niihin pitää sekottaa jotain?? menee konjakeista/viskeistä/brandyistä se ajatus ihan hukkaan..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
miks veetussa niihin pitää sekottaa jotain?? menee konjakeista/viskeistä/brandyistä se ajatus ihan hukkaan..
Juuenmääjummarra ollenkaan moista hyvän viinan pilaamista
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Nii justiinsa !!!
Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se >:( :'(

Yhtä eksoottista oli juoda hyvää punkkua sotkettuna kokikseen...  :o Toisaalta kotioloissa mä juon punkkuni lähes aina sekoitettuna sitruunan makuiseen vissyyn, se on hyvää..

Valkkari+vissy on kans loistava yhdistelmä. Jos on olosuhteiden pakosta juotava jotain niin pahaa ku viiniä  :P

Viini on konjakin ja viskin jälkeen juomista jaloin... Jää sulle sit enempi, kun mä en noihin liemiin enää koske  :P

Niinpä... vissy vissynä ja viina viinana, joo  8)

Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:14:50 kirjoittanut Aulis Anttila

JoHaRa

• Vieras
Vs: Mitä tänään juodaan?
Mä ajattelin tänään juhlia huomista ennakkoon juomalla koko pullollisen inkivääriolutta  8)

Aulis Anttila

• Vieras
Mä ajattelin tänään juhlia huomista ennakkoon juomalla koko pullollisen inkivääriolutta  8)

Eiks kinker aleeta sotketa votkaan... tai voiha sen kaataa maahanki  8)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Sillonku täti oli nuori, oli mukamas ihan hyvä idea juoda yksin pohjiksi, olisko ollu 0,75 l, Four Roses -pullo. Todella laadukasta lientä, yäk. Ja tietinkin raakana ja pullonsuusta... Sit vasta mentiin baariin jatkamaan tai mihin sit mentiinkään  :P Sai kyl ihan hyvät pohjat, kun elopainoa oli alle 50kg ja pituutta hiukka yli 160cm, korkkarit jalassa...siinä solmi paljon uusia ihmissuhteita, jotka yllättävää kyllä monet kestäneet näihin päiviin  :-X
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

nilihaara

• Vieras
   Mä olen nuo ihmissuhteet hoitanu nykyisin jägrmeisterin voimalla.  Huominen iltakin menee varmaan saman voimalla.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jännitys tiivistyy...
   Mä olen nuo ihmissuhteet hoitanu nykyisin jägrmeisterin voimalla.  Huominen iltakin menee varmaan saman voimalla.
Tuon jurrimestarin etuja on kyl se, ett kun sitä ei tarvii lantrata. Pistelee vaan shotteina menemään ja kattoo mitä rupee tapahtumaan ihmissuhderintamalla ja muutenkin  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Greenpwr

• Vieras
Vs: Jännitys tiivistyy...
Tuon jurrimestarin etuja on kyl se, ett kun sitä ei tarvii lantrata. Pistelee vaan shotteina menemään ja kattoo mitä rupee tapahtumaan ihmissuhderintamalla ja muutenkin  :D

Joskus kahdeksankyt luvun lopulla olivat pari tuppukylämme virkeämpää edustajaa jegrua tiskillä kyselleet, kyllä saahaan ja tilataan, mutta teidän täytyy tulla juomaan pullot tyhjiks, kun kukaan muu ei sitä ole kysynyt...itsellä herätys tapahtui paaalljjooon myöhemmin... ja batteria yks valopää sotki sekaan, pitäköön tunkkinsa...

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Sillonku täti oli nuori, oli mukamas ihan hyvä idea juoda yksin pohjiksi, olisko ollu 0,75 l, Four Roses -pullo. Todella laadukasta lientä, yäk. Ja tietinkin raakana ja pullonsuusta... Sit vasta mentiin baariin jatkamaan tai mihin sit mentiinkään  :P Sai kyl ihan hyvät pohjat, kun elopainoa oli alle 50kg ja pituutta hiukka yli 160cm, korkkarit jalassa...siinä solmi paljon uusia ihmissuhteita, jotka yllättävää kyllä monet kestäneet näihin päiviin  :-X

Saa kyllä olla aika ***** kova alkoholisti, jos  noin pienikokoinen juo 0,75 litraa 40 % viskii,  pysyy vielä koroillaan ja lähtee  vielä baariin, siinä maksa viheltää... :o :o
Tollasen sietokyvyn saavuttaminen vaatii kyllä ahkeraa treenaamista... :o :o

Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:16:05 kirjoittanut YliKylänJotenSaletistiHot

nilihaara

• Vieras

Saa kyllä olla aika ***** kova alkoholisti, jos juo 0,75 litraa 40 % viskii,  pysyy vielä koroillaan ja lähtee  vielä baariin ja on noin pienikokoinen, siinä maksa viheltää... :o :o
  Jonnu kyllä edesauttaa pienen treenamisen motivaatiossa.   ;)

JoHaRa

• Vieras
Mä join joskus nuorena 1,6 dl vodkaa pohjiksi, tosin aikaa meni 14 tuntia   ::) Sitten baariin.

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
jostain syystä mulla menee kalja enempi hattuun ku esim. jaloviina.. puol pulloa jallua ei oikein kalaha missään, mutta muutama 0.5l olut menee jo jäseniin.. :o :o
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Saa kyllä olla aika ***** kova alkoholisti, jos  noin pienikokoinen juo 0,75 litraa 40 % viskii,  pysyy vielä koroillaan ja lähtee  vielä baariin, siinä maksa viheltää... :o :o
Mul on vaan aina ollu hyvä viinapää. Oon juonu ihan isoja jannuja pöydän alle, jos on kisailemaan lähdetty...Ainoo onkelma on, et vanhemmiten kärsii ihan kammottavista krapuloista, jostain syystä niit ei nuorena tullu just ollenkaan?

seli-seli  :D

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Mä join joskus nuorena 1,6 dl vodkaa pohjiksi, tosin aikaa meni 14 tuntia   ::) Sitten baariin.
Varmaan tarkotit jotain muuta kuin 1,6 dl...... ::)