Itsellä tässä neljä Lidlistä ostettua Karlenisin KARPALONMAKUISTA lonkeroa, jotka aion illan mittaan kumota.
Halapaa Meukowia jaffalla
Lainaus käyttäjältä: Halliorja - 21.01.12 - klo:00:07Halapaa Meukowia jaffalla***** mikä cocktail..
Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 21.01.12 - klo:00:24Lainaus käyttäjältä: Halliorja - 21.01.12 - klo:00:07Halapaa Meukowia jaffalla***** mikä cocktail.. Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.01.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 21.01.12 - klo:00:24Lainaus käyttäjältä: Halliorja - 21.01.12 - klo:00:07Halapaa Meukowia jaffalla***** mikä cocktail.. Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se Yhtä eksoottista oli juoda hyvää punkkua sotkettuna kokikseen... Toisaalta kotioloissa mä juon punkkuni lähes aina sekoitettuna sitruunan makuiseen vissyyn, se on hyvää..
Viimeksi muokattu: 21.01.12 - klo:09:54 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 20.01.12 - klo:21:35Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 20.01.12 - klo:19:35Älä nyt sitten kovin riehaannu.....Tommosesta ? haisataa säää ***** voitu sorkkarunkkario, *****y tulenko jha veän turpaha *****
Lainaus käyttäjältä: Luomujussi - 20.01.12 - klo:19:35Älä nyt sitten kovin riehaannu.....Tommosesta ?
Älä nyt sitten kovin riehaannu.....
Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oliMaailman kansalainen Tomppeli aulis ilmeisesti vetäs jonkun hammasmukin sisällön typerään naamaansa, onneksi ei ollut kenenkään alapesu astiaa saatavilla !!!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 21.01.12 - klo:09:48Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.01.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 21.01.12 - klo:00:24Lainaus käyttäjältä: Halliorja - 21.01.12 - klo:00:07Halapaa Meukowia jaffalla***** mikä cocktail.. Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se Yhtä eksoottista oli juoda hyvää punkkua sotkettuna kokikseen... Toisaalta kotioloissa mä juon punkkuni lähes aina sekoitettuna sitruunan makuiseen vissyyn, se on hyvää..Valkkari+vissy on kans loistava yhdistelmä. Jos on olosuhteiden pakosta juotava jotain niin pahaa ku viiniä
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 21.01.12 - klo:12:40Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 21.01.12 - klo:09:48Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 21.01.12 - klo:09:43Lainaus käyttäjältä: nänninnyplääjä - 21.01.12 - klo:00:24Lainaus käyttäjältä: Halliorja - 21.01.12 - klo:00:07Halapaa Meukowia jaffalla***** mikä cocktail.. Mä olin jenkkilässä työkeikalla ja yhes mestas oli tervetuliaishuikat... pitkä lasi, kummallisen makusta mönjää... join pois - ja kysyin yheltä isännältä et mitäs se mönjä oikeen oli... "Hennessy´s XO with Coke"... ei saatana, ei perkele... mut oli se Yhtä eksoottista oli juoda hyvää punkkua sotkettuna kokikseen... Toisaalta kotioloissa mä juon punkkuni lähes aina sekoitettuna sitruunan makuiseen vissyyn, se on hyvää..Valkkari+vissy on kans loistava yhdistelmä. Jos on olosuhteiden pakosta juotava jotain niin pahaa ku viiniä Viini on konjakin ja viskin jälkeen juomista jaloin...