Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näiset ovat järkyttävän tyhmiä  (Luettu 3604 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
http://areena.yle.fi/video/1326920409688

  Onko elämä tisseistä kiinni.  :D

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
http://areena.yle.fi/video/1326920409688

  Onko elämä tisseistä kiinni.  :D

Miehet ovat tyhmiä kun naisen pitäisi olla ikuisesti nuori eikä tissit ja vatsanseutu saa riippua ja naamassa ei saa olla ryppyjä . :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Niinpä ovat joo...
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
http://areena.yle.fi/video/1326920409688
Onko elämä tisseistä kiinni.  :D

Akkojen mielestä on kun niitä kerran leikkelyttävät  >:( :(

Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:10:59 kirjoittanut Aulis Anttila

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
http://areena.yle.fi/video/1326920409688

  Onko elämä tisseistä kiinni.  :D

Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Minä en ikinä menis kauneusleikkaukseen,en missään tapauksessa.Oma ulkonäkö on se ,minkä Luoja on antanut,ja siihen tyydyn.  Sitä ihmettelen,että syöpäleikkauksen jälkeen tehdään uusi rinta jostain kylkilihaksesta.Eikö pelottaisi koko ajan,että se syöpä tulee uudestaan siihen opetoituun rintaan.Naiset on hulluja,näin on :o >:( >:(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Voisin kuvitella haluavani kumitissit, jos omat olis kamalat. Mutku ne ei ole  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Ihan yhtä tyhmiä on miehetkin, pitää olla iso kallis ja tehokas  auto, vaikka  pienellä ja halvemmallakin autolla pääsee yhtä hyvin pisteestä A pisteeseen B, pitää olla iso ja viimeisintä tekniikkaa oleva traktori, vaikka vaatimattomammallakin ne työt tulee hoidetuksi.

Miehet perustelevat valintojaan järkisyillä, jotka eivät kuitenkan kestä syvällisempää tarkastelua, pohjalla on kuitenkin  aina pätemisen ja muille näyttämisen tarve, eli ihan samat syyt  kuin naistenkin ulkonäköön satsaamisessa kauneusleikkausten muodossa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä


http://www.youtube.com/watch?v=POG5w2WH13k&feature=relatedjack assin kuolemaan päättynyt kauneusleikkaus :P
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Voisin kuvitella haluavani kumitissit, jos omat olis kamalat. Mutku ne ei ole  ;D

 Ihanat tissit ovat tosi ihanat, jos ovat omat.  :D  Tykkäiskö naiset jos Koponen tekis pieneen *****insa kumijatkon.  :D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

millon sulla semmone ollu myynnissä
mä en oo ainakaan nähäny

liekkö joskus 50 luvulla varmaan ollu :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

millon sulla semmone ollu myynnissä
mä en oo ainakaan nähäny

liekkö joskus 50 luvulla varmaan ollu :o

    Se oli sitä vuosituhannen vaihdetta. Etkös sinä saanukkaa sitä Agron maskotin kuvaa? Laitoin kaikille halukkaille. Et laittanut varmaan mulle osoitetta?  :D

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

millon sulla semmone ollu myynnissä
mä en oo ainakaan nähäny

liekkö joskus 50 luvulla varmaan ollu :o

    Se oli sitä vuosituhannen vaihdetta. Etkös sinä saanukkaa sitä Agron maskotin kuvaa? Laitoin kaikille halukkaille. Et laittanut varmaan mulle osoitetta?  :D

Ihmiskauppa on laitonta ,mutta Akkansa voi tarvittaessa myydä ilmaiseksi  :P ::) :o :o

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
 Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä.

En ihmettelye yhtään että ovat kuumana käynneet, sinun jäljiltä naiset on varmaan niin vähän käytetyjä että aina sellaisille on kysyntää, lieneekö ollut vielä kalvot paikallaan, useamma vuoden "käytön " jälkeenkin!!



 Ihanat tissit ovat tosi ihanat, jos ovat omat.    Tykkäiskö naiset jos Koponen tekis pieneen *****insa kumijatkon.

Eipä nyt mennä liiallisuuksiin, tuskimpa siihen jatkoa tarvitsee, kaikki on kiittänyt jotka ei ole pyörtyneet.

Katsoppas vaan omaa nappulaasi jos satut läskeiltäsi nähdä josko siihen olis jatkon paika tarpeen !

Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:14:36 kirjoittanut koponen

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.