Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näiset ovat järkyttävän tyhmiä  (Luettu 3606 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

millon sulla semmone ollu myynnissä
mä en oo ainakaan nähäny

liekkö joskus 50 luvulla varmaan ollu :o

    Se oli sitä vuosituhannen vaihdetta. Etkös sinä saanukkaa sitä Agron maskotin kuvaa? Laitoin kaikille halukkaille. Et laittanut varmaan mulle osoitetta?  :D

Ihmiskauppa on laitonta ,mutta Akkansa voi tarvittaessa myydä ilmaiseksi  :P ::) :o :o

   Monet sanoo, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Voi se olla niinkin, mutta se vie puolet talosta mennessään.
  Vaatii taitoa, että saa akan sillai kiipeliin ,ettei vaadi mitään. On hyvillään kun pääsee toista isäntää narraamaan.
Niin hyvin opetin, että seuraava ukko lähti karkuun ja jätti talon.  ;)
  Olikos se näin Kobra?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Muisti...
   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.

Taitaapi itte SDPedellä olla enämpiki niitä muistihäiriöitä...      ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Muisti...
   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.

Taitaapi itte SDPedellä olla enämpiki niitä muistihäiriöitä...      ::)

  Niinpä siitä syystä mulla on kaikki kassakaapissa. Perilliset saa sitten perunkirjoituksessa lukea, tai oikeesti niiden on pakko.  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Perunkirjoitus...
Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.

Taitaapi itte SDPedellä olla enämpiki niitä muistihäiriöitä...      ::)
Niinpä siitä syystä mulla on kaikki kassakaapissa. Perilliset saa sitten perunkirjoituksessa lukea, tai oikeesti niiden on pakko.  :D

Ei oo pakko... kyl se pidetään vaik ne ois muuttanu Ammeriikkain maalle  :P ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Perunkirjoitus...
Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.

Taitaapi itte SDPedellä olla enämpiki niitä muistihäiriöitä...      ::)
Niinpä siitä syystä mulla on kaikki kassakaapissa. Perilliset saa sitten perunkirjoituksessa lukea, tai oikeesti niiden on pakko.  :D

Ei oo pakko... kyl se pidetään vaik ne ois muuttanu Ammeriikkain maalle  :P ;D

  Mä laitan testamenttiin pykälän, joka ei ole paikalla saa vain lakiosan :D

Fuller

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
SDP.llä varmaan paljon perittävää :D :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
SDP.llä varmaan paljon perittävää :D :P

 Puolet valtakuntaa :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.

Taitaapi itte SDPedellä olla enämpiki niitä muistihäiriöitä...      ::)
Niinpä siitä syystä mulla on kaikki kassakaapissa. Perilliset saa sitten perunkirjoituksessa lukea, tai oikeesti niiden on pakko.  :D
Ei oo pakko... kyl se pidetään vaik ne ois muuttanu Ammeriikkain maalle  :P ;D
Mä laitan testamenttiin pykälän, joka ei ole paikalla saa vain lakiosan :D

Laita vaan  :P ;D

realisti

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D

millon sulla semmone ollu myynnissä
mä en oo ainakaan nähäny

liekkö joskus 50 luvulla varmaan ollu :o

    Se oli sitä vuosituhannen vaihdetta. Etkös sinä saanukkaa sitä Agron maskotin kuvaa? Laitoin kaikille halukkaille. Et laittanut varmaan mulle osoitetta?  :D

Ihmiskauppa on laitonta ,mutta Akkansa voi tarvittaessa myydä ilmaiseksi  :P ::) :o :o

   Monet sanoo, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Voi se olla niinkin, mutta se vie puolet talosta mennessään.
  Vaatii taitoa, että saa akan sillai kiipeliin ,ettei vaadi mitään. On hyvillään kun pääsee toista isäntää narraamaan.
Niin hyvin opetin, että seuraava ukko lähti karkuun ja jätti talon.  ;)
  Olikos se näin Kobra?

meillä on emännän nimissä vain polkupyörä, ja avioehto on vasta päivitetty. Ommaa tyhymyyttä jos talosta lähtee pala akan mukana.

ruutiukko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D
Nythän se selvisikin miksi sepeteus on niin ärtsynä pohjanmaan maidontuottajille.Muija kun sai kerran kunnon patukkaa sepen nysä ei enää kelvannut.Ja nyt spede yrittää viakaran voimalla saada nuoruutensa takaisin.
Harmi kun en ole tavannut sepeteuksen äksää.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Montaas naista on jo spedeä naruttanut siis kuka on tyhmin

Eikähän niitä ole pohjanmaa puolillaan ja vauhti vaan kiihtyy kunhan sepe kömpii kaapista Haavistoon vauhkoontumisen seurauksena !!!!!

   Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää. ;D
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä. ;D
Nythän se selvisikin miksi sepeteus on niin ärtsynä pohjanmaan maidontuottajille.Muija kun sai kerran kunnon patukkaa sepen nysä ei enää kelvannut.Ja nyt spede yrittää viakaran voimalla saada nuoruutensa takaisin.
Harmi kun en ole tavannut sepeteuksen äksää.

   Jos luulet että meikäläiselle ero oli tappio, niin ei pidä paikkaansa. Ero oli konkurssi joka antoi mahdollisuuden uuteen.   :D
  Neuvo teille jotka olette päättäneet laittaa emännän mäkeen. Suunnitelkaa kunnolla ja toteuttakaa harkiten. Näin hyvää tulee, eikä tarvii muijalle maksaa mitään. Muija on tyytyväinen kun pääsee pois.  :D
 

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Näiset ovat järkyttävän tyhmiä
Hirveestihän nää pohojalaaset innostu meikä exsästä kun laiton tänne agroon myynti-ilmoituksen. Et taida muistaa enää. Neljän lapsen isätkin kävi toooosi kuumana. Muistaako edes Kobra enää.
  Moni ei usko kuinka suuri apu mulle oli tästä agrosta siihen aikaan. Helppo erota akasta ,kun sillä on täysin pää pyörryksssä pohojalaasista isännistä.

En ihmettelye yhtään että ovat kuumana käynneet, sinun jäljiltä naiset on varmaan niin vähän käytetyjä että aina sellaisille on kysyntää, lieneekö ollut vielä kalvot paikallaan, useamma vuoden "käytön " jälkeenkin!!



 Ihanat tissit ovat tosi ihanat, jos ovat omat.    Tykkäiskö naiset jos Koponen tekis pieneen *****insa kumijatkon.

Eipä nyt mennä liiallisuuksiin, tuskimpa siihen jatkoa tarvitsee, kaikki on kiittänyt jotka ei ole pyörtyneet.

Katsoppas vaan omaa nappulaasi jos satut läskeiltäsi nähdä josko siihen olis jatkon paika tarpeen !

 ;D ;D ;D ;D
Oon vaatimaton!