Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei kuulu minulle  (Luettu 1463 kertaa)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Ei kuulu minulle

http://areena.yle.fi/video/1326062161988

Ei kuulu minulle - vai? (12)

Yksi kolmesta sanoo, ettei puutu pahoinpitelyyn, jos uhri on tuntematon. Mutta miltä tuntuu 12-vuotiaasta tulla potkituksi bussissa, aikuisten katsellessa vierestä? Palkitussa dokumentissa uhrit kertovat tapahtumista.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras
Vs: Ei kuulu minulle

Yksi kolmesta sanoo, ettei puutu pahoinpitelyyn, jos uhri on tuntematon. Mutta miltä tuntuu 12-vuotiaasta tulla potkituksi bussissa, aikuisten katsellessa vierestä? Palkitussa dokumentissa uhrit kertovat tapahtumista.
[/quote]
---------- ne on menneet suomessa asiat silleen,että monikaan ei uskalla puuttua näihin,koska vaarana on joutua itse tuomituksi.Mun yks sukulainen oli mennyt ravintolassa väliin,kun mies oli mukiloinut naista.Hän sai ikuisen porttikiellon sinne,mutta oikeus ei kuitenkaan tuominnut häntä,mikä oli suorastaan ihme :(

emo-heikki

• Vieras
Joo, homma on juuri noin kuin Simmo sanoo, jos pahoinpitelijä saa yleisen oikeusavustajan, jolle kulut maksaa yhteiskunta, niin tämä yleinen oikeusavustaja laajentaa jutun välittömästi näillä vastakanteilla ja se joka sekaantui asiaan saattaakin prosesissa helposti muuuttua maksumieheksi, sillä riittää että se saa jotain pientäkin läpi, niin se pelastaj maksaa itse omat oikeudenkäntikulunsa ja pitkässä jutussa ne voi olla aika merkittäviä summia.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Kyllä väliin on mentävä. Kerran on napsahtanut sakot, kun joku ukko yritti väkisinmaata jonkun tytön jossain takakujilla ja satuttiin pussikaljanjuonnissa samalle markille. Väliin oli mentävä ja ukkohan suuttui, sille ilmestyi pari apuriakin. Tyttö kaapaisi heti karkuun kun pääsi irti, onneksi. Lopputulemana 150 mk sakot ja tutustuminen maijan takapenkkiin. Toki poliisit uskoi, kun todistajia oli, mutta periaate kuulemma oli, että yleisellä paikalla nujakoinnista kaikki osapuolet saa sakot ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

• Vieras
Jos kakarajoukko hakkaa toista kakarajoukkoa niin väliinmennyt aikuinen saa:

1. turpiinsa
2. vankilatuomion alaikäisten pahoinpitelystä ja hätävarjelun liioittelusta
3. syytteen pedofiliasta jos vaatteet repevät
4. vahingonkorvausvaatimiksen kivusta ja särystä lasten (molempien osapuolten) vanhemmilta
5. potkut töistään syihin 2 ja 3 vedoten

Näillä ehdoilla... on aika vaikeaa olla avulias jos tilanteeseen joutuu  :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja eikös evoluutionki kuulu että heikommat sortuu elon tieltä!   mitä sitä puuttua kehitykseen!

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä väliin on mentävä. Kerran on napsahtanut sakot, kun joku ukko yritti väkisinmaata jonkun tytön jossain takakujilla ja satuttiin pussikaljanjuonnissa samalle markille. Väliin oli mentävä ja ukkohan suuttui, sille ilmestyi pari apuriakin. Tyttö kaapaisi heti karkuun kun pääsi irti, onneksi. Lopputulemana 150 mk sakot ja tutustuminen maijan takapenkkiin. Toki poliisit uskoi, kun todistajia oli, mutta periaate kuulemma oli, että yleisellä paikalla nujakoinnista kaikki osapuolet saa sakot ;)
pärjäsittekö?? ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
pärjäsittekö?? ;D ;D
No niinkuin 2 maalaispoikaa kolmea jotain muuta vastaan....nihkeästi ;)

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

simmo

• Vieras
Äläkä mies koskaan ota kyytiin outoa naisporukkaa.Sinut saatetaan haastaa käräjille raiskauksesta ja todistajat on sen yhden kaverit.Hyvässä lykyssä joudut tuomituksi,sillä nämä typykät tietää,miten toimitaan oikeudessa. 8)

YliKylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Äläkä mies koskaan ota kyytiin outoa naisporukkaa.Sinut saatetaan haastaa käräjille raiskauksesta ja todistajat on sen yhden kaverit.Hyvässä lykyssä joudut tuomituksi,sillä nämä typykät tietää,miten toimitaan oikeudessa. 8)

Onkos  jollekin onnettomalle miespololle käynyt noin?