Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väyrynen on ehdottomasti paras presidentti ehdokas  (Luettu 4801 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


Timo voi keskittyä perusasioihin Väyrynen ehdottomasti paras ehdokas pr virkaan 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Timon kannattaa keskittyä olennaiseen, eli pyrkiä pääministeriksi ja vakauttaa puolueen toiminta.
Väyrysestä presidentti, niin homma on pulkassa. Presidentti on näkyvä henkilö, mutta politiikan tekemisen kannalta sillä ei ole merkitystä, mikäli Soini nousisi presidentiksi, niin se tavallaan siirtyisi politiikasta syrjään, Väyrysen kohdalla ura on jo ohi, oten mitään vahinkoa ei enää tapahdu ????

minä-itte

  • Vieras
Vladi Väykky on sketsihahmo. Sopii vain sketseissä presidentiksi.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vladi Väykky on sketsihahmo. Sopii vain sketseissä presidentiksi.

Juuri siksi paavo on paras suomen kansallissosialistinen hallitus on täysi sketsi ;D

Viimeksi muokattu: 11.01.12 - klo:11:41 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Väyrynen on piikki, kakoherrojen perseessä ....

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22251
Juu, ainakin nuolemisesta on kokemusta ja paljon.

Sepedeus

  • Vieras


Timo voi keskittyä perusasioihin Väyrynen ehdottomasti paras ehdokas pr virkaan 8)

  Pekka on paras.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Pekka on kovin VIHREÄ. Joka suhteessa. Muistuttaa usein hämmentynyttä pikkupoikaa. Väykkyhän kyllä osaa pelinpolitiikan ja metkut. Vaikeaa pärjätä pressana. Pelottava vaihtoehto!!!!!!! Timpe taas on tyhjä KUPLA. Lipponen no, jaa...... 6. On seksikäs luku. Kansa päättää. Mulle kyllä passaa vaikka Sepe mennee puikkoihin.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Pekka on paras. 

Minusta sepe on aina leukinut sillä ettei äänestä vaaleissa, onko nyt tämän homo haaviston kaapista tulo herättänyt sepessä nukkuneen homon kun näin kovasti on kiimassa pekan perään !!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
mutta erkkomafia suojelee ja suitsuttaa

kansalle illllll salea

ei oo puhuneet mitään illl salen saamista lahjuksistakaan :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
mutta erkkomafia suojelee ja suitsuttaa

kansalle illllll salea

ei oo puhuneet mitään illl salen saamista lahjuksistakaan :o

Salen valinta ei ole varma, vaikka gallupit muuta toitottaa .....

jeep

  • Vieras
Väyrystä äänestän! Vanhanliiton mies, eikä mikään turhan nauraja.

minä-itte

  • Vieras
Väyrystä äänestän! Vanhanliiton mies, eikä mikään turhan nauraja.

On vanhan liiton mies, mm. ajoi alkoholisoitunutta Ahti Karjalaista presidentiksi. Neuvostoliitossakin oli oma vanhan kaartin  miehistönsä, Brezhnev, Andropov, Tsernenko... Stalin Molotov...

"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa

minä-itte horisee taas kgb tuki näennäisesti ahtia koska tiesi että karjalaisen kannatuksen näin laskevan :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

minä-itte

  • Vieras
Väyrystä äänestän! Vanhanliiton mies, eikä mikään turhan nauraja.

On vanhan liiton mies, mm. ajoi alkoholisoitunutta Ahti Karjalaista presidentiksi. Neuvostoliitossakin oli oma vanhan kaartin  miehistönsä, Brezhnev, Andropov, Tsernenko... Stalin Molotov...

"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä. Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.
-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."
Minä itte se on oikein varsinainen kotiryssä ,ja pelkää nyt että paavo nousee pressaksi.

No ei, Paavosta on ollut paljon hupia. ...mutta ei Suomen kansa ole ennenkään nostanut pelleä pressaksi.