Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väyrynen on ehdottomasti paras presidentti ehdokas  (Luettu 4803 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Timon kannattaa keskittyä olennaiseen, eli pyrkiä pääministeriksi ja vakauttaa puolueen toiminta.
Väyrysestä presidentti, niin homma on pulkassa. Presidentti on näkyvä henkilö, mutta politiikan tekemisen kannalta sillä ei ole merkitystä, mikäli Soini nousisi presidentiksi, niin se tavallaan siirtyisi politiikasta syrjään, Väyrysen kohdalla ura on jo ohi, oten mitään vahinkoa ei enää tapahdu ????
-näin minäkin olen ajatellut.

Paavo on pelle.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Timon kannattaa keskittyä olennaiseen, eli pyrkiä pääministeriksi ja vakauttaa puolueen toiminta.
Väyrysestä presidentti, niin homma on pulkassa. Presidentti on näkyvä henkilö, mutta politiikan tekemisen kannalta sillä ei ole merkitystä, mikäli Soini nousisi presidentiksi, niin se tavallaan siirtyisi politiikasta syrjään, Väyrysen kohdalla ura on jo ohi, oten mitään vahinkoa ei enää tapahdu ????
-näin minäkin olen ajatellut.

Paavo on pelle.
Kyllä. Paavo L on pelle 8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ...plaaniin...
väyrysestä presidentti ja soinista pääministeri niin suomen hallituksen sakkaava hallitsematon eurosto lento voitaisiin saara plaaniin

Joo... mut kuka maksaa... ja millä rahoilla  :P :P ...ei riitä et leikataan kaikki Kepulandian ja Tundran rahat, ei alkuunkaan  :P :P

voi  poju,,,,,  eurosta  irtaantuminen  ei  maksa  mitään  mutta  siinä  pysyminen
katkeraan  loppuun  on  lopputulokseltaan sama  kuin  saksan  armeijalla  aikanaan  8)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: ...plaaniin...
voi  poju,,,,,  eurosta  irtaantuminen  ei  maksa  mitään  mutta  siinä  pysyminen
katkeraan  loppuun  on  lopputulokseltaan sama  kuin  saksan  armeijalla  aikanaan  8)
Eipä tietenkään maksa ei.... ::)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.