Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ålö sähkötikku  (Luettu 10236 kertaa)

juhanite

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Ålö sähkötikku
Minulla vastaavaa ohjain/lohko paketti kadotti kaikki liikkeet satunnaisesti. Aluksi epäilin ohjainkorttia, mutta mittausten jälkeen totesin sen toimivan. Loppujen lopuksi syyksi selvisi jumittunut venttiili, joka on lohkossa kuusiokolopropun alla. Lohkossa on takapuolella vastaavalla kohti samanlainen tulppa. Jostain oli saanut ilmeisesti metallilastun väliin. Puhdistuksen jälkeen pelannut moitteettomasti.

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Ålö sähkötikku
Viime viikon lumikierroksella teki kuikan sähkötikku viimeisen temppunsa, olin auraamassa ehdyn erämaa mökin pihaa ja kuormain jäi sitten ala-asentoon,huuli oli noin viiden sentin korkeudessa tiestä. Matkaa oli autotien varteen 15 kilsaa tai edes kännykän kuuluvuus alueella. Oli siinä vitsit vähissä ku kolmen aikaan tulin omiajälkiäni takaisin kauha melkein maassa. Olin pirun tyytyväinen omaan kuormaimeeni joka on vaijereilla... Onhan siinä sitä viivettä, mutta toi oli jo liikaa. Saako kuormainta lohkostä käytettyä käsin kun tilanne tulee seuraavan kerran eteen?

arkeologi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
Vs: Ålö sähkötikku
sopivanmittainen hydrauliletkun pätkä mukaan niin voi takalohkoista työntää suoraan kuormaimen lohkoon. sillon pääsee ainakin kotia ihmettelemään.