Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aamulehti tänään  (Luettu 1538 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Aamulehti tänään
Tämänpäiväisessä Aamulehdessä paikallinen kepuvaikuttaja, eläkkeellä oleva koulunjohtaja, kunnanhallituksen ent. pj ym. ym. pistää  Väyrysen täysin lyttyyn.

Väkevää tekstiä mutta täyttä asiaa. Kaikki, jotka ovat seuranneet Vladi Väykyn toilailuja aina 1970-luvulta lähtien, kavahtavat hänen presidenttiehdokkuuttaan.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vs: Aamulehti tänään
Eikö hän kuulu niihin keppuleihin, jotka hyvinä aikoina pysäyttivät kuntien kehityksen, jonka seurauksena kotikuntasi kuuluu Pirkanmaan persereikiin naapurikuntien kehittyessä?

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Eikö hän kuulu niihin keppuleihin, jotka hyvinä aikoina pysäyttivät kuntien kehityksen, jonka seurauksena kotikuntasi kuuluu Pirkanmaan persereikiin naapurikuntien kehittyessä?

Vähän menee pieleen SAn kritiikki.Ei tämä kunta nykyään mikään kehno ole.Talous on tiukka,mutta suunta on ylöspäin kaikesta huolimatta sillä väestön määrä kasvaa.Investointeja on tietysti pakko tehdä johtuen kunnille sälytetyistä lisävastuista.

Tilanne on kuitenkin erilainen kuin kunnissa missä ainoa lisääntyvä asia on eläkeläisten määrä.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Minä-ittellinen Koivumäen kunta on kyllä kärkikaartia monessa asiassa.... :)

minä-itte

• Vieras
Minä-ittellinen Koivumäen kunta on kyllä kärkikaartia monessa asiassa.... :)

Jeps, on ollut väestön %-lisääntymiskärjessäkin.

...koulut, terveyskeskus, päiväkoti, ym ym investoinnit, mutta rahoja ei ole syydetty kunnanpalatseihin.

...kepu on suurin valtuustoryhmä... eivät ole "kepulandialaisia".

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta miten sellaisessa porukassa voit elää?   ihmoottelen paljun!

minä-itte

• Vieras
mutta miten sellaisessa porukassa voit elää?   ihmoottelen paljun!

Koivumäki on senverran pienempi...ja äitimuori  kielsi kiusaamasta pienempiään.

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jeps, on ollut väestön %-lisääntymiskärjessäkin
Ja nyt kun tapaninmyrskyn seurauksena metsäkulmat olivat päiväkaupalla ilman sähköä, niin 9 kuukauden päästä on tiedossa taas vauvabuumi ;D

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Ja nyt kun tapaninmyrskyn seurauksena metsäkulmat olivat päiväkaupalla ilman sähköä, niin 9 kuukauden päästä on tiedossa taas vauvabuumi

no onneksi vihtorin pippelissä on jo paukut niin vanhoja ettei se pysty lisääntymään, se jos mikä on onneksi isänmalle !!!!!!!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

horsetail

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt on minä-itte löytänyt itselleen oikein makujutun. Ei Väyrynen virheetön ole, mutta paras nykyisistä presidenttiehdokkaista. Lähdenkin tässä äänestämään Väyrystä !